Köszi a választ.Neked mennyi helyed van a gumi és a villa között?
A kereket gumival vettem de kopott tehát cserélni kel minden képen.
Azért van ,hogy kérdeztem 150 vagy 160 -as gumi ugye a peres a szélesített?
Annyit megér a tárcsa.
150-es guminál már nem kell hézagolással bajlódni,mert nem kerül közel a gumi pereme a lánchoz.Így csak a gs távtartói és hézagolói kellenek,de látszik az hogy hogy adja magát.
Jó az sv tárcsa is ha elég olcsón hozzá tudsz jutni,én legalábbis még azzal használom.Erre a felnire jó a 150-es gumi is és valószínű ha a 160-ast lekoptatom én is kipróbálok egy 150-est,mert úgy írják,hogy a 110esnek 150-es a párja......
Ja és utóbbihoz már nem kell hézagoló alátét a láncfutás miatt.
Csak arra figyelj oda,hogy a 150-es guminak mekkora a névleges szélessége,mert van olyan gyártó/tipus/évjárat/ amelyik a 150 valósában csak pl.:144 mm.Azért ha már szélesítünk,akkor szélesítsünk:)
Sziasztok!
Egy 1985- ös gs 500e vagy gsx 500e- t (már fogalmam sincs :( )) újítok fel.Segítségre volna szükségem. Van közöttet olyan aki esetleg jártas ezekben a régebi típusokban? A probléma a következő: Vettem egy 1985- as évjáratú papír szerintgs500 e, idomok és alvázszám szerint gsx 500 e- t. Kaptam hozzá egy kosár alkatrészt, többek között egy villahidat. Vettem hozzá egy másikat donornak (1985) , ami alvázszám szerint és idom feliratok szerint gsx 500 e (papírok nincsenek).
Továbbá töltöttem le egy szerelési útmutatót ami gs 500- hoz való, minden passzol benne a motorommal.Annak amit először vettem a villahídja nem egyezik meg a könyvben és a donorban levővel, és a kapott alkatrészek között levővel sem. Sokkal filigránabbnak, gyengébbnek tűnik. DE! Ebbe
passzol a 37 mm átmérőjű villaszár, ami viszont nem passzol a donor és az alkatrészként kapott (a könyv szerint hozzávaló) villahidakba. Tehát a donor ésa plusz villahíd egyforma de túl nagy a furat rajtuk, 1 mm-es hézagoló lemezzel
volt beszorítva a donorban, és az plusszban kapottban is benne voltak még a lemezek. És most jön a történetben a csavar. Alkatrész katalógusok alpján ebbe és minden rokontípusába (gs 550 e; ef; gsx550 e; ef;
katana;) 35 mm- es villaszár való! Tehát a gyárinak tűnő villahídba még vastagabb hézagoló lemerzt kellene bele mókolni hogy megszorítsa a szárat. Nem szeretnék hézagolgatni (bár mindkét motor sok kilómétert
ment ezzel a megoldással) de nem akarok kockáztatni a gyengébb (-nek tűnő) - el sem, ha azt nem ehhez a típushoz vagy valami hasonló teljesítményűhöz méretezték. Remélem sikerült értelmesen összefoglalnom a kínomat, ha tudtok segítsetek légyszives. ui: jó állapotú gs első telót vennék, vagy 37 mm- es krómszárat (kiverte a ragya).
Köszönöm.
17? az szép.
Akkor úgy látom ennek a projectnek a féktárcsa a legdrágább része.
Még várok a csináltatással és koptatom az sv tárcsát...ahogy nézem ezt is ott fogja ahol kell.
műszakiig elgurulsz vele,de oda már jobb gumi kell.
Szerinted ez a gumi kopott?
A kereket gumival vettem de kopott tehát cserélni kel minden képen.
Azért van ,hogy kérdeztem 150 vagy 160 -as gumi ugye a peres a szélesített?
150-es guminál már nem kell hézagolással bajlódni,mert nem kerül közel a gumi pereme a lánchoz.Így csak a gs távtartói és hézagolói kellenek,de látszik az hogy hogy adja magát.
Miért nemkel hézagoló?Nem a lánckerék miatt van az a gumihoz nincs köze ha igazam van.
Ja és utóbbihoz már nem kell hézagoló alátét a láncfutás miatt.
Csak arra figyelj oda,hogy a 150-es guminak mekkora a névleges szélessége,mert van olyan gyártó/tipus/évjárat/ amelyik a 150 valósában csak pl.:144 mm.Azért ha már szélesítünk,akkor szélesítsünk:)
Egy 1985- ös gs 500e vagy gsx 500e- t (már fogalmam sincs :( )) újítok fel.Segítségre volna szükségem. Van közöttet olyan aki esetleg jártas ezekben a régebi típusokban? A probléma a következő: Vettem egy 1985- as évjáratú papír szerintgs500 e, idomok és alvázszám szerint gsx 500 e- t. Kaptam hozzá egy kosár alkatrészt, többek között egy villahidat. Vettem hozzá egy másikat donornak (1985) , ami alvázszám szerint és idom feliratok szerint gsx 500 e (papírok nincsenek).
Továbbá töltöttem le egy szerelési útmutatót ami gs 500- hoz való, minden passzol benne a motorommal.Annak amit először vettem a villahídja nem egyezik meg a könyvben és a donorban levővel, és a kapott alkatrészek között levővel sem. Sokkal filigránabbnak, gyengébbnek tűnik. DE! Ebbe
passzol a 37 mm átmérőjű villaszár, ami viszont nem passzol a donor és az alkatrészként kapott (a könyv szerint hozzávaló) villahidakba. Tehát a donor ésa plusz villahíd egyforma de túl nagy a furat rajtuk, 1 mm-es hézagoló lemezzel
volt beszorítva a donorban, és az plusszban kapottban is benne voltak még a lemezek. És most jön a történetben a csavar. Alkatrész katalógusok alpján ebbe és minden rokontípusába (gs 550 e; ef; gsx550 e; ef;
katana;) 35 mm- es villaszár való! Tehát a gyárinak tűnő villahídba még vastagabb hézagoló lemerzt kellene bele mókolni hogy megszorítsa a szárat. Nem szeretnék hézagolgatni (bár mindkét motor sok kilómétert
ment ezzel a megoldással) de nem akarok kockáztatni a gyengébb (-nek tűnő) - el sem, ha azt nem ehhez a típushoz vagy valami hasonló teljesítményűhöz méretezték. Remélem sikerült értelmesen összefoglalnom a kínomat, ha tudtok segítsetek légyszives. ui: jó állapotú gs első telót vennék, vagy 37 mm- es krómszárat (kiverte a ragya).
Köszönöm.
mindenki serénykedik, motojt épít szépít , vagy kimerészkedett
a szélviharba ?
Akkor úgy látom ennek a projectnek a féktárcsa a legdrágább része.
Még várok a csináltatással és koptatom az sv tárcsát...ahogy nézem ezt is ott fogja ahol kell.