Megint leszedtem a sapkát (van sapka, nincs sapka...), és kicsit áztattam benzinbe, amennyire tudtam. Utána már nem volt annyira átlátszó a nafta, de az lehet a zár olajozása is, mittomén.
Ami viszont most új, hogy ha megrázom az egész sapit, csilingel benne valami. Ez most jó vagy rossz jel?
Sziasztok! Nekem ez a matt fekete modell van, arcpumpás, a kelomotorban vettem még tavaly. Csak jókat tudok róla mondani, az arcpumpa okos megoldás, 1-2 gombnyomás és máris mintha a fejedre (arcodra) szabták volna. A napszemüvegét még nem használtam, de szerintem simán mögé fér a szemüveg is. Egy zavaró dolog van vele, de nem tudom, konkrétan a sisak hibája-e, vagy azé, aki hordja, de hűvösebb tavaszi reggeleken hajlamos volt igencsak bepárásodni, és még 120-nál sem nagyon "vitte" ki a menetszél.
Nincs gond azzal a motorral, de nekem nem jön be.
Ízlésről meg felesleges vitatkozni. Én a gyárias motorokat szeretem, meg a madmaxesen leélt külsejűeket
Az a berik logo nem kunszt..biztosan fiatal a tulaj..
Amúgy pedig az én vasam is ízléstelen....nekem mégis így tetszik
Tudod van az úgy ,hogy az ember a seggét verné a földhöz ha csak egy babettája lenne ..és ha már megvan azt úgy pátyolgatja,szépíti ahogy tőle telik...
..mások meg bármit megvehetnek..és felvásárolhatják rá az összes drága holmit...utána pedig cseszik gondozni..
Az első bicajomat még kaptam..nem is vigyáztam rá....a másodikat már magamnak kellett összetarhálni.....én minden bicajozás után olajoztam,pucoltam......amikor eladtam akkor is úgy nézett ki mint új korában..
Bocs, csak közben volt egy előzetes szakdoga prezi.
Az a bajom vele hogy ott van a blokkon egy ordas primitív berik logo, és nem gyári tipográfiájúak a feliratok. A feliratozás vagy legyen gyári, vagy azzal megegyező, vagy ne legyen semmi.. vagy legyen valami nagyon ízléses-ötletes betűtípusból. Itt egyik eset sem áll fen.
... és mit lehet ezen elrontani? Vagy én tulajdonképp nem is csináltam semmi érdemlegeset pucolás címén, és még szerencsém volt, mert össze tudtam rakni?
Mert a tied már meg lett fenyítve... festés, mindenféle ketyere cseréje, meg lassan semmi se gyári rajta... persze, hogy fél. Merne is szólni...
Egyébként meg igen, diszkrét ííííííííííí hangot adott, semmi blugybluggy vagy szörcs, olyan, mint amikor a tankból kisípol a levegő. De tisztára.
Jó, csak nekem is meg kéne tennem a tisztítást és azt tanácsolta egy öreg motorszerelő, hogy csak óvatosan szórakozzak vele.Régebben sokan pórul jártak ilyen manőverrel.(Ő sem akarta vállalni)
Ezért nálam az óvatosság azt jelenti, hogy nem szabad hozzányúlnom sem!
A GS-hez kell.
Most van egy alkatrésznek árul paripa, arról megpróbálj megvenni a srác a teljes elektronikát, csak közben elkelt az a motor, igaz a vevőnek állítólag csak a blokk kell belőle.
Ha én leállítom kulccsal Teresát, akkor ő is ketyegteti (tak... tak... tak...) a mutatókat a műszerfalon. Mondjuk az Astra után újat nem mondtam Esetleg Európán kívülről valaki?
De legalább a ti motorotok valamit csinál....az enyém ha leállítom..kussol mint a tejbetök...
..régen legalább hallatta magát a kipff pattogása....de mára már az is elhallgatott
Ami viszont most új, hogy ha megrázom az egész sapit, csilingel benne valami. Ez most jó vagy rossz jel?
Mai kérdés:
Kinek mi a véleménye a piros motorokról?
Holnapi meg az olajtéma és a gumi lesz!
Ízlésről meg felesleges vitatkozni. Én a gyárias motorokat szeretem, meg a madmaxesen leélt külsejűeket
Amúgy pedig az én vasam is ízléstelen....nekem mégis így tetszik
Tudod van az úgy ,hogy az ember a seggét verné a földhöz ha csak egy babettája lenne ..és ha már megvan azt úgy pátyolgatja,szépíti ahogy tőle telik...
..mások meg bármit megvehetnek..és felvásárolhatják rá az összes drága holmit...utána pedig cseszik gondozni..
Az első bicajomat még kaptam..nem is vigyáztam rá....a másodikat már magamnak kellett összetarhálni.....én minden bicajozás után olajoztam,pucoltam......amikor eladtam akkor is úgy nézett ki mint új korában..
Az a bajom vele hogy ott van a blokkon egy ordas primitív berik logo, és nem gyári tipográfiájúak a feliratok. A feliratozás vagy legyen gyári, vagy azzal megegyező, vagy ne legyen semmi.. vagy legyen valami nagyon ízléses-ötletes betűtípusból. Itt egyik eset sem áll fen.
Ennyi. Állapota viszont jónak tűnik
Egyébként meg igen, diszkrét ííííííííííí hangot adott, semmi blugybluggy vagy szörcs, olyan, mint amikor a tankból kisípol a levegő. De tisztára.
Ezért nálam az óvatosság azt jelenti, hogy nem szabad hozzányúlnom sem!
Most van egy alkatrésznek árul paripa, arról megpróbálj megvenni a srác a teljes elektronikát, csak közben elkelt az a motor, igaz a vevőnek állítólag csak a blokk kell belőle.
Ok, köszi. Átadom az infót
Nincs értelme bontottnak csak ha nagyon olcsó.
Kérdezd meg őt.
Neki volt egy új eladó utángyártott.
Hátha megvan neki.
Csak ez.
Asszem ez valami ánglius specialitás míg nem hallottam a H astrát magában morgolódni.
..régen legalább hallatta magát a kipff pattogása....de mára már az is elhallgatott