Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mééé, adtál nekije buklósisakot?
Helló-belló!

Örülök, h egyben hazaértetek kisZével! Nagyon szépek a képek, szép helyeken voltál! Voltak durva útszakaszok? sok kanyar?

KisZé szerintem tuti nem komálta azt a tempót, amikor már rámászott az órára is! Így vigyáztál te rá?

Ez mind nagyon szép és nagyon jó, de mégha életbe is lépne egy olyan törvény, amely kötelezővé tenné a motoros ruha viselését, KI ELLENŐRIZNÉ...

Amúgy ÜDV, bár mi már futólag találkoztunk!

Zsoké.... Hogy tudsz ilyen okosakat írni, ilyen korai órán?
Jó reggelt!

Csak egy vélemény még a horvát közlekedésröl...
Mikor visszaértem magyarországra, azt mondtam magamban, hogy azért annyira nem rossz nálunk a helyzet az autósok és motrorosok közötti hozzáállásban. Kinnt, "fél" autópályán (2x1 forgalmi sáv, plusz oldalanként egy leállósáv) megyek, látják hogy jövök, de egyik sem húzodna le picit a leállósáv fele... (rámenni se kellett volna a leállósávra) Nem is száguldoztam, csak valami poroszkáló autós - km-es sort csinálva maga mögött - átlag 70-el mentünk. Így gond nélkül elnézték, ahogy kicentizve megyek a sorok között... félrehúzodásnak nyoma sem volt. Eleinte még intettem a kacsómmal többi motorstársunknak, de a horvátok egyike sem intett vissza. Aki visszaintett, visszafordulva (rendszámról) láttam, hogy turista... Egyszóval érdekes volt.

Teddy: az olajat még nem volt idöm megnézni, de néha azért bennem volt a félsz (Nyussz és a tömítése kapcsán), hogy vajon mikor száll el az olajnyomás . De majd ma, ha végre lesz egy kis idöm, leellenörzöm. (miért nics ezen a billen hosszú ö? )
Jó reggelt!

Árnyalnám a képet egy európai felméréssel (nyugati országok, Németország, Franciaország stb.)- talán Ti is megkaptátok 1-2 éve e-mailben-, mely szerint a halálos motorbalesetekben 50-50%-ban hibás az autós illetve a motoros. Tehát statisztikailag nincs különbség, csak az, hogy általában a motoros húzza a rövidebbet.

Kicsit abba is bele kéne gondolni az autósszapulás közben, hogy a közlekedésben túlnyomó többségben autók vesznek részt, ezért ha baleset van (és mondjuk nem a motoros a hibás), akkor a másik fél nagy valószínűsággel egy autós. Tehát nem az autósok a barmok, hanem ha valaki barom egy balesetben, akkor az statisztikailag valószínűleg autóban ül.



Na, ma is kiokoskodtam magam.
Jó reggelt! Remélem azért leszálltál a motorról éjaszaka!

Nem csipegetett az olajból a huzamos nagy tempónál?
Gratula a teljesitményetekhez.
Elkéreccccckedettt, nem volt még Horváthonba Na meg vigyázott rám is
Azt egyik képen azért rendesen szemügyrevette az órát 180 környékén. Nem tudom akarta-e volna még a sebességet, vagy sokallta Rejtély marad, vagy talán majd a gazdi megaszondja....
Ez hihetetlen nem bírok nyugodtan megmaradni. Most jöttem haza a túráról, épp hogy rendbeszedtem magam, és már megyek is tovább gurulni De most csak rövid út lesz , aludni is kell majd...
ÓÓÓ... köszönöm a kedves fogadtatást

Sokfelé voltunk, első körben Porecet céloztuk meg az Istria félszigeten, de nagyon nagy csalódás volt, mert mindenhol szó szerint tömegnyomor volt. Aztán visszajöttünk inkább a Krk szigetre, és ott voltunk. Többbiek még maradtak kinnt, de nekem munka miatt sajnos haza kellett jönni

Az útvonal amúgy Letenye, Zagreb-Karlovac-Rijeka-Opatija-Pazin-Porec-majd vissza Pazin-Opatija-Bakar-Krk (1.nap) majd második nap haza. 3x álltam meg 3 percre ebből 2x tankoltam a 600 km-es hazaút alatt.

A tengerben is voltam, az első az volt - miután átöltöztem - hogy belerohantam... aztán ma is fürdés napozás a parton, ameddig nem indultam haza... Legközelebb biztosan hoszabb időre megyek majd...
Honnan lehet olyan Direct Show Player-t letölteni?
Remélem azért a tengerben is voltál .
És hol voltál helyikeg? No és merre mentél?
Mert engem specc ez érdekel:-) hiszen a tengerpart Adonytól csak 550km:-)
Ez ugy ahogy van HÜLYESÉG!


1., a motoros ruha lehetőség, de nem garancia!
Arra jó hogy ha úgy sikerül balesetett szenvedned mint nekem........vagyis borulsz, csúszol, pörögsz......
De ettől még soha nem halt meg senki! max bibis lett.....

A halálos balesetek úgy kezdődnek hogy csapódott, ütközött.........vagyis a tested 100-ról 1 másodperc alatt fékeződött 0-ra......ott pedig a legdrágább protektor se véd meg! mert a ruhád lehet hogy egybe marad csak a májad, szived...stb szakad ki a helyéről........

Megtörtént eset!
A csávónak nem volt pénze......az M-es fejére L-es bukó ment.....
Baleset..... a csávó élt, beszélt.....levették róla a bukót és meghalt, mert a feje szét volt nyilva, és a bukó tartotta össze..............

Szóval a boltos is elmehet a susnyásba........bár abban igaza van hogy ha a bank beakarja magát biztosítani akkor ezt ALAPfeltételnek venném a helyükben (ráadásul több pénz lenne kint, nagyobbat kaszálhatnának!

De sajnálatos tény marad Teddy dühöngése!
A kb 100 balesetből amikről tudok 5-ben volt a motoros a hibás.......



Szóval ez megint egy negatív reklám volt a motorosok ellen




Azt meg ugye már rég szajkózom hogy NAGY-A esetében is a mai napig az a feladat ami régen volt? mikor a legnagyobb gép a P20-as volt......
Szóval nem extra költségeken kellen gondolkozni, hanem a motoros jogsi megszerzésének alapfeltételein.....ami nem kerül plusz pénzbe! mert már a jogsit sem kapod meg nélküle....

De mit is csináltak?
Bevezetek egy 0.-ik kört....tologasd a bringát...... HÜLYESÉG!
Hááááááááááááá! Ott van kisZ is!
Üdv itthon újra! Szééééép.....
Na még egy párat aztán abba is hagyom
Sziasztok!

Hazaérkeztem életem eddigi legnagyon HKG-ról (na jó annyira azért nem HKG, de csüt. este döntöttem el)... 1469km lett a vége 2 nap alatt.. Életem egyik legnagyobb motoros élménye volt ez. Regényt lehetne írni arról ami ott történt, és az első nap 867 km-je nagyon kemény volt.
Odafele hogy kíméljem a moccot 130-140-es átlagot mentem, visszafele, ez inkább 150-160 között volt. De le a kalappal a GS előtt, ilyen tempó mellett sem volt semmi gondja.
Amikor jöttem haza, aszondtam, hogy még1x ekkora távot én biza nem megyek, de most hogy leszálltam róla, már épp azon gondolkozom hova kellene menni legközelebb
2 rendőrrel találkoztam kinnt, de egyik sem álltott szerencsére meg, pedig mind2x oka is lett volna rá.

egyszó mint száz, felejthetetlen élmény volt ez...
(látom azért ti is termeltetek itt a 2nap alatt, aig győztem olvasgatni )
Pár képet beteszek ide...
hehehe
igen én is halottam. egyszerű hangulatkeltés. mert:
1., Nincs jelenleg az az államapparátus aki a rendszámos robogók adminisztrációját el tudná végezni,
2., A politika nem meri az apparátust annyival megnövelni,
3., Az autós járőr majd megméri a protektor keménységét? hehehe (majd megveszik a protektorosnak látszót a kínain),
4., kurzus? MIBŐL? kinek van erre pénze? (az államnak sincs)

Ne legyetek a poitikai hangulatkeltés áldozatai (érdemi 2/3-os törvény évek óta nem ment át )
Jah, üdv a köreinkben ifjú Lichtblau!
Ez gyönyörű lesz! Pedig már azt hittem, hogy a nagy A innentől kezdve mindenre jó lesz...
Egy dolog: "motorosok által okozott halálos kimenetelű baleset"-Kedves szakértő Úr. Fogalmazzunk már egyértelműen! Mennyi is történt a 80-ból ténylegesen a motoros hibájából? Akkkkutyamindenségit! A 86-oson is... (lásd Nyuszi reggeli linkjét)
Húúúúú, de cifrát gondolok most!

No, szó ami szó a védőruha nem hülyeség! Jó lenne, ha minél többünknek lenne... legalább "gördeszkás" (térd-könyök-gerincvédő) protektorszett...

Ami pedig a vezetéstechnikai tréninget illeti! Nyugodtan el lehetne küldeni a 150 Le fölötti autók gazdáját is egy ilyen tréningre... hogy is van ez? Veszek egy Ferrarit, aztán már jól vezetek!? Az én fejemben ez valahogy nem jön össze sehogy...
Kidühöngtem magam...
Egy kis offolás:-))))


Seftelőknek!



Vásárolnék PDA+GPS+navi holmit.......olyan 40-50 ropi közt.
Olyan emberke jelentkezzen akinek ráér, mert jelenleg van 25 ropi, és árulom a PDA-t a vaterán.....

Vagy!
Adok 25 pízt, meg a Mio336-ot egy komplett egységért.....



A másik lényeg! PDA+GPS!
Komplett navi nem érdekel, mert ugye azon nem lehet mást csinálni.
van egy fölös iwiw meghívóm. Vki?
még beépítem azt a 4 hengert is, és nyuszinak ideje se lesz megnézni h ki borzolta össze a bundáját