vetten egy gs 500 e-t sajnos kiányossan ami biztos 0 kilóméteres blokk van benne mivel saját magam raktam össze de mint mondtam hiányos szegény igy még rengeteg alkatrész kellene hozzá de nem jutok hozzájuk sehol elfogadható áron 2000-es évjárat ami hiányzik (lánckeréktakaró dekni,első fék ami megvan fékcső nyereg, jobb ülés alatti idom,farok idom lámpa felett,csutkakormány majdnemhogy komplett,továbbá egy komplett műszerfal,első lámpa,indexek szeretném ujra az utakra vissza tenni a mocit eredeti állapotában eddig 68 munkaorámban van a dolog ugyhogy időt nem sajnálom tőle ha tudnátok mondani kereskedőt aki ebben tudna segitteni nagyon hálás lennék bontott alkatrészek főleg érdekelnek áruk miatt is
Most tényleg. Szerintem indítás szempontjából tök mindegy lég vagy vizes az erőforrás, az Er másfél hónapos állás után a hideg garázsban, jó nem volt hidegebb tartósan bent -1-2 foknal de a 8 éves a házban folyosón tárolt akkuval úgy tekert mint a parancsolat!
Ma reggel éjszakából haza indulva a 15 éves Felicita -5 fokos reggeli hőmérsékletben a legkisebb 45 ah - s akkuval ami nem régi de másfél éves szintén kérdés nélkül tekert de megcsinálta ezt Szegeden Szilveszterkor is a -8-9 fokban is mikor fent voltunk azt egész éjszaka így állt, annyi hogy a biztonság kedvéért körbe tekertem az akkut egy darab ronggyal, szóval ne egessetek már magatokat ilyen kijelentésekkel vödör víz meg napra állítsd stb. Annak a motornak - autónak ha jó akkuja motorja van-15 fokig minimum probléma mentesen mindenféle hókuszpókusz nélkül indítania KELL!
Ennyi..