Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor viszont tudnak ezek az Albánok, milyen tuti olajat csináltak!!
baszhatod te a több éves depó kapcsolatot ha beesik egy ilyen vagy hasonló "nagyker" az értékesítési lánc elejére
http://youtu.be/JZLxVR5VLDE;
Ez a második szezon, hogy Motul 5100 -ast használok, nekem ezzel nagyon finoman működik a váltó. Előtte Repsolt használtam, az üressel nem volt gondom, de jártam úgy, hogy visszaváltásnál egy kereszteződés előtt úgy két sebesség közé váltott, hogy le kellett állítanom a motort és úgy tudtam kiszedni onnan, igaz akkor még kopasz voltam, előtte vettem a motort .A Motult nem netről rendelem, hanem egy autósbolton keresztül, akik olyan depóból szerzik be, akikkel évek óta kapcsolatban vannak. Ha egyébként finoman vált a váltód, akkor ez inkább kuplung probléma,próbáld először a holtjátékokat jól beállítani.Ha a váltó van már kicsit megkopva, akkor meg kell szokni, hogy még gurulás közben keresd meg az üreset. Ildi Virágója is ilyen, ha még lassan gurul a motor, simán megvan az üres, de ha megáll, főleg melegen, akkor küzdeni kell vele.
Elobb gondolnam, hogy egyszeruen a szelen van a jaso ma2 szabvanynak, es nem hamisitvany.
Azert linkeltem ket fajta jaso ma szabvanyt, hogy lassuk, kulonbseg van a 2006 os es a 2016 os kozott.
Hogy miert lesz mas a valtoerzet, meg kellene vizsgalni, hogy ez a szabvanybeli kulonbseg okozza-e, vagy csupan az, hogy nincs a jaso ma2 tartomanyban a vasarolt olaj, hiaba ez van feltuntetve. A mol olajok peldaul eleg stabilan tudjak ezeket a szabvanyokat, meg egy dragabb olajnal is jobban akar. Bonyolult kerdes, mert a valtoszerkezet valamilyen alkatreszenek kopasa is kozrejatszhat.
Feltéve, ha a Motul nem hamisítvány.....
Nincs kulonbseg kozte, mivel ez is jaso ma2.
A kuplung eseten ez a lenyeges nekunk, mert ez hatarozza meg a a kuplung mukodeset befolyasolo tulajdonsagokat. Teljesen mindegy, hogy szintetikus, vagy sem. Ha jaso ma2, akkor a DFI, SFI, STI szamok ugyanazok.

www.mototribology.com/wp-conte...]https://i1.wp.com/www.mototrib...[/url]
Motul 5100 10W40 olajat raktunk bele, specifikáció: API SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2 under N° M033MOT112. Mi különbség lehet a rész szintetikus és szintetikus olaj között, ha mindkettőnek ugyan az a viszkozitása?
Kedves Fórumozók!
Az utóbbi napokban lezajlott közúti ellenőrzésekről szóló hírekben hallottam, hogy ellenőrzik a motorokra utólag felszerelt dolgokat, tuning-felszereléseket, vagy optikai kiegészítőket. A téma különösebben sosem foglalkoztatott, mert az eredeti állapot híve vagyok. De ma reggel - olvasva az ezzel kapcsolatos hozzászólásokat - rádöbbentem, hogy én is érintett lehetek, vagy vagyok, hiszen van egy Ermax gyártmányú kis univerzális, típusfüggetlen plexi a motoron, valamint a két GIVI oldaldoboz tartója -az előző tulajdonos gondos, precíz tervezése és kivitelezése - sem gyári. Ezekkel engem megbüntethetnek az úton? A műszaki vizsgák során is rajta voltak a motoromon, és semmilyen negatív megjegyzést nem kaptam.
Mire számíthatok? Ha valakinek van ilyen ismerete, tapasztalata segítségét megköszönném.
A gyári előírás szerinti 10W40, MA2
Nem a szintetikus, vagy felszintetikus mivoltatol fugg, hanem az olaj jaso ma besorolasatol, es viszkozitasatol.
Nekem is a félszintetikus vált be a legjobban. Használtam több márkát is, de nincs lényegi különbség közöttük. Most éppen Mannol 4-takt plus-t használok és ez is teljesen jó. A teljesen szintetikustól nekem darabos lett váltóm. Kattogott egy kicsit, meg recsegett. Le is cseréltem pár száz km után. A félszintetikustól lágyan jár, pontosan és hang nélkül.
Megnéztem: 77 AZ A 60. Egyenesen imádja!
Én is arra gondoltam - nekem az olcsó részszintetikus MOL Dynamic Moto Street 10W40-nel mindig gond nélkül veszi az ürest (is). API SG, MA2.
Milyen olaj van benne jelenleg?
Viszkozitas, jaso besorolas, teljesitmenyszint...
Ma, megint foglalkoztam a benzincsappal, mert a megrendelt új még nem jött meg, átjött a haver, mert egyszerre fújni és szívni a vákuumcsövet nem tudom. A lényeg az, ha a membrán és a rugó jól működik, a membránon levő kis tömítő gumigyűrű is jó, nem hibás a felfekvő felület, attól még átengedhet a csap. Konklúzió kettő van. Az egyik, hogy lehetséges membráncsere nélkül a gumigyűrű cseréje, ha valakinek az a baja, pl. az eltelt idő alatt felkeményedett az a kis gyűrű. Az üzemmód váltó csap és az az alatti gumilemez a két kerek és egy széles nyílással legalább akkora problémát okoz. az is cserélendő mindenképpen. Ha valakinek átenged a csap, mindenképpen cserélje azt is, ne legyen rest levenni a csapot a motorról és egy pár darab próbacső és egy pohár vízzel próbálja ki. Ha ON állásban az ON csőbe belefújva a kimeneten vákuum nélkül jön a levegő, de a csapot kissé elfordítva a középső állásba elzárja azt, de egyúttal a segítség által szájjal vákuumot csinálva a megfelelő cső segítségével kicsit a csap, akkor bizony vagy a gumi a rossz, vagy az üzemmód választó csap - nálam - íves nyílásának két széle nagyon le van törve és így összenyitja a a csapban a két nyílást, ott folyik át a benzin.
Sziasztok! Van vkinek ötlete mi lehet a hiba, ha a bemelegedett GS500ast nem lehet üresbe rakni? Hidegen is nehézkes járó motornál eltalálni de melegen nem lehet, egyből megy 1esbe. Esetleg a kuplungbowdenen állítva lehet orvosolni a problémát?
Sikerült lecserélnem a láncszettet.Csak a lánc feszességében nem vagyok biztos.A könyv azt írja hogy középálványra állítva kell 20-30mm mozgásnak lennie.De ha kerékre állítom a motort akkor ez lecsökken nem?Még nem próbáltam ki de ha még ráülök akkor még feszesebb lessz.Vagy ne variáljak rajta halgassak a könyvre ott csak nem írnak hülyeséget.
Örülök neki,hogy elégedettek vagytok az ex szarommal!
Jó kis motorka az!
Jó kérdés..... most így fejből meg nem mondom,de 60 felett. Húzza neki a mama, nagyon egymásra találtak.
Gsr! Mennyi van már a szaromban?
Az fasza lesz, nagyon szép helye!