Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Én se mondanám, hogy ez tipikus probléma a típusnál, viszont van egy másik tipikus probléma, amit sikerült megoldani és lehet, hogy az okozza ezt is, gondoltam megosztom veletek. Én 5 éve vettem a motort a Full Gas-nál. Amikor elhoztam, már az első úton leállt alattam egy tempósabb, hosszabb egyenes után amikor a lámpához érve visszaengedtem teljesen a gázt és behúztam a tengely kapcsolót, hogy visszaváltsak. Néhányszor jártam még így, meg több GSR tulajjal is beszéltem, akik tapasztaltak hasonlókat, volt aki minden kereszteződésnél így járt. Többen írták itt, hogy adjak egy kis gázfröccsöt visszaváltás előtt, meg állítsak az alapjáraton, és az majd megoldja. Így is tettem, és 5 évig így használtam a motort. Nem is volt ezzel semmi gond, bár kicsit azért piszkált a dolog és szezon elején a téli pihenő után néhányszor előfordult, amíg újra rá nem állt a csuklóm a technikára. Idén ehhez még társult egy olyan jelenség is, hogy üzem meleg állapotban, amikor álltam egy lámpánál, magától felpörgött nekem is a motor 2-3000-ig, hasonlóan a tiédhez. Elvittem a szerelőmhöz, akit megkértem, hogy nézze át alaposan, szedje szét, mérje ki az összes szenzort, meg még amit csak lehet rajta mérni, plusz ellenőrizze le a szelephézagot. A TPS szenzor akadt fenn végül a rostán, ugyanis a mérés azt mutatta, hogy nem mindig áll vissza az alaphelyzetbe, ami magyarázat lehet mindkét jelenségre, és ebben a Suzuki Magyarország is megerősítette őt. A szenzor 46 ropi lenne bele, ezért azt mondta mielőtt rendelne újat, megpróbálja megcsinálni (nem bontható, szerelhető kivitelű), ami sikerült is neki. Az okozza a problémát, hogy a szenzorban lévő potmétert nem mindig, vagy csak késve bírja visszahúzni a rugó alaphelyzetbe, mert az a rész ami elfordul a tengelyen hozzáér a szenzor műanyag burkolatának belső feléhez. Gondolom elöregedett, vagy a sok hőtől deformálódott az idők során. (2006-os, 60e km...) A lényeg, hogy szikével szétvágta a burkolatot, és utána visszaragasztotta kétkomponensű ragasztóval, úgy hogy kicsit több hely legyen a potméter és a ház között. Egész hétvégén nyúztam a motort, szándékosan minden visszaváltást úgy csináltam, mint amit 5 éven át kerültem, és egyszer sem állt le, valamint az alapjárat is rendben van. Jah, még annyi, hogy nekem az a szenzor volt a hibás, ami azon a pillangószelep soron van, amit te mozgatsz. (Ugyanilyen szenzor van a másik soron is, amit a motor mozgat...). Remélem tudtam segíteni, szép estét!
Ezek a gépek nem ilyenek! A környéken akik ezt mondták....hát nem nevezném őket hozzáértőknek.

Amikor megvetted, már akkor is ezt csinálta a motor, így működött?

Az 1300 +/- 100 teljesen normális alapjárat. Hideg indításnál lehet magasabb is, rövid ideig.
Nem értem ezt az "éri utol magát és elkezdni emelni a fordulatot". Ilyen nincs, nem kell neki utolérnie magát. Legfeljebb magasabbra menni és visszaejteni a normálra.

Nem szorul a gázbowden?
Nem szív valahol falsh levegőt?
Minden vákuum cső a helyén van és nincs megsérülve?
Minden elektromos csatlakozás jól a helyén van?

Helyileg hol vagy?
Ez GSR topik.
Gondolom a 750-es az GSX-R.
Szerintem vidd el a szerelődhöz és vele beszélj erről. Itt nem fogsz olyan választ kapni ami megoldja a dolgot. A 3000-es fordulat sok és nem is normális.
Hello mindenkinek :)
Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy Suzuki k1 750-es, kb 6ezer felett valami fura zizegő hangot hallani nagyjából a tank felső része alól ( megjegyzem 6ezer alatt egyáltalán nem hallani). Esetleg valaki tudna mondani valami okosat, hogy mi okozhatja? esetleg lehetséges, hogy a vezérműlánc?
Válaszokat előre is köszönöm :)
Sziasztok! Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy 2007-es Suzuki GSR 600-as motor, melyet pár hónapja vásároltam. A motor „hibája”, hogy hideg indításnál az alapjárati 1300-as fordulaton, +- 100 indul-jár a motor, majd megközelítőleg 10 másodperc múlva éri utol magát és akkor kezdi emelni a fordulatot 1600-1700-as fordulatra, majd ahogy melegszik, szépen vissza beáll 1300-as fordulatra, viszont üzem meleg indításnál (70-80 fok) a motor 3000-4000-res fordulattal indul és vagy 2-3 másodpercig ordít, majd beáll 1300-as fordulatra. (Új Denso gyertyákat , új levegőszűrőt kapott a motor.) Környékemen „hozzáértők” azt mondták, hogy ezek a gépek ilyenek. Mi a Te véleményed ezzel kapcsolatban? Injektor szinkron is megtörtént, ekkor a meleg indításkor már "csak" 2800-3000-res fordulatra pörög fel a motor, viszont a teljesítménye sokkal gyengébb lett...ötletek, javaslatok? Biztosan volt már hasonló kérdés és válasz a fórumban, de rengeteg a bejegyzés, így aki érdemi infóval tud szolgálni és ideje engedi, legyen kedves a segítségemre lenni. Előre is köszönöm! Üdv,Zsolti
Hu, ez gyors volt. Ez lett volna a kérdés, hogy mi a folyamat. Szóval ha a sapkánál teli van, töltsem meg a tartályt is? Utána lesz tuti?
3 literből van még kb 1 liternél kicsit több, meg kb 1 decit kipocskoltam.
Hogy érted, aminek bele kéne mennie?
2.8 liter a teljes feltöltés.. HA teljesen üres minden. De egy leeresztés során nem lesz teljesen üres.
A hűtőt a "hűtősapkánál kell feltölteni. A jobb első index műanyag alatt van.
A légtelenítő csavart megnyitva ha folyadék jön, akkor nem levegős már.

A tartály akarod feltölteni vagy a hűtőt? A kiegy. tartályt a tetején kell feltölteni a max-ig.
Sziasztok, légyszi segítsetek
Hogy kell a hűtőt feltölteni? Könyv alapján eddig nem igazán sikerült. Fent ahogy tölteném kifolyik a 'víz'. A légtelenítőt ha megnyitom, megint csak a víz jön ki(jót tekergetek egyáltalán? A képen közepén). A tartály tök üres, úgy kb bő egy liter híja van aminek bele kéne menni.
Hát köszönöm a felajánlást, sőt azóta még messzebb vagyok, már Nagykőrösön garázdálkodom, gyorsan át is módosítom a profilt
Kár, hogy nem vagy közelebb, egy ilyen alátétet grátisz adnék én neked!
Ha jól emlékszem elég gatya volt már az alátét, illene cserélni, az miatt kérdeztem. Csak 150 ft-os tételt nem akartam külön rendelni ezrekért; ebben a koronás szívásban elég nehezen tudok bárhová is eljutni. Szóval az M14 volt a lényeg, köszönöm
Szép ár egy csavarért.....
Nincs itt vita, csak sokan a régi ökölszabályokat ismerik csak....amik sokszor idejét múltak.
Miért fontos az olajleeresztő csavar mérete?
A csavar mérete érdekel vagy a hatlap távolság mérete? Egy mozdulattal alánézhető, ha jól emlékszem 17-es kulcs kell rá és M14-es a menet.
Nahát, micsoda felfordulás lett a hűtővizes kérdésemből... Azért össze ne vesszetek.
Azt egyébként meg lehet valahonnan tudni hogy milyen az olajleeresztő csavar? Mármint méretileg. A könyvben nem találtam (k6)
Igaz!
Reggeli tompaság!!!
Ezek után majd írom, hogy a Fényező milyen munkát végzett!
Fényezőnek.
A festő az szoba.
Fekete.
Ma leadom festőnek. Azt mondta, hogy a szín keverés előtt mérik. Remélem jó lesz!!!
Köszi a segítséget.
Milyen színű?
A legnagyobb probléma az, hogy hiába van meg a színkód. Lehet nincs hozzá recept egyik festék keverő rendszerben sem.
Régebben így volt, hogy azóta lett-e...passz. A lényeg, hogy olyan festőhöz érdemes menni, aki tud igazítani a színen, ha kell.

Elméletileg a tiéd: YAY = Pearl Nebular Black
Intézve

A színkódot honnan tudom leolvasni vagy azonosítani a gépemhez?
Műanyagos meghegeszti.
Ha egyszer elkezdődik a molyolás...
Karcok miatt le szeretném festetni a hátsó idomot, amiben az ülés zárszerkezet van.
Le is vettem és látom, hogy el van repedve kb. 3-4 cm merőlegesen az ülés irányában!
Ezt hogyan lehet javítani? (valami üvegszál erősítéssel?) A festők csinálnak ilyet, vagy futkározhatok ide oda?
Rendben, értem!
Köszönöm!