Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Újra itt!
Köszönöm a hozzászólást , kritikát megjegyzést a felrakott képekhez témákhoz.
A musztángnak , nagyon meg kell hogy emelkedjen a pilágpiaci ára hogy én arra költsek, így is egy teli tankkal , megduplázom az értékét! Így is mint látható nagyon profi MZ fékkarok vannak rajt (ez volt otthon), nem tom emlékszel el , milyen volt az eredeti....
A Pancsi, hogy mennyire mutáns azt nem tom, csak egy matrica van rajta ami talán megzavarhatja az összképet, de a tankoz így jutottam hozzá. Ezt szertném majd megcsinálni a nagy fékdobos kerekekkel, mivel azért az nagyobb kuriozum. Meg a másik fékdobos már van!
Az elismerést külön köszönöm, a motoroknak majd átadom! Ennél csak menni velük nagyobb élmény és élvezet!
Látom remekül halad a Dzsembori szervezése, csak így tovább. És vigyázni a parázsra!
Volt szeremcsém megint nekem is Münchenben megint elköltenem néhány dukátot motoros APRÓságokra. És örömmel vettem , megint van az akciós RK lánc-lánckerék szett a http://www.polo-motorrad.de/gr... , http://www.polo-motorrad.de/gr... -nál.
Majdnem vettem megint, de gondoltam , hogy 10000 km útán még nem kéne . Igaz jövöre egy korzikai , és egy görög túra is be van tervezve...

Üdv.
István
Üdv Tangerine!
Az asszonynak be lehet adagolni hidd el. Tőlem kétszer akart elválni a feleségem motorozás miatt, úgyhogy tudom mi a pálya!
Hát igen. Én a Big Bandit után ültem át GSR 600-ra és az istennek sem éreztem jól magam rajta. Sajnos az kényszerű váltás volt és megtévesztett a sok műszaki finomság, ami valljuk be csöppet sem pótolhatja a köbcentit!
Mióta a GSX-el járok minden hiányérzetem megszűnt és eszem ágában sincs másik gépre átülni!
Ja, és én szerencsére naked mániás vagyok így nem igazán hiányzik az S-es verzió!
Hát ja. Csak az asszony is akarná.
Tényleg jó a Bandita is, csak időnként kicsinek érzem, főleg ha másokkal megyek, és nehezen tudom tartani a tempót.
Az biztos, hogy erről túl nagy ugrás lenne a B-King , úgyhogy minimum egy lépcsőt közbe kell iktatni.
AZ pedig valszeg nagy Bandita, vagy GSX 1400-es lesz.
Kár hogy nincs S-es GSX.
Szevasz Tangerine!
Na, ja király az tuti!
Amúgy ha valamit nagyon akarunk azt el is érhetjük! Szóval…
Egyébként pedig nagyon jó gép a Bandit , úgyhogy túl nagy szomorkodásra nincs okod!
Ez tényleg Király, köszi!
Mikor lesz nekem ilyenem?

Átalakítottam egy kicsit kényelmesebben olvashatóbbá: B-King (pdf)
Hi!
Magam részéről támogatom, ha felvásároljuk a finom tokaji nedűt és szombaton este a bográcsozás előtt, alatt és után pusztítjuk el!
Addig még egy kis türelem!
Szia István!
Hát sajnos egy borospincét nem lehet úgy meglátogatni, hogy nem kostól az ember , vagy nem szereti a bort! Szegény!
Szóval ez csak akkor működik ha elvisszük a szálláshelyre és ott tesszük magunkévá!
Majd ezt még meglátjuk csak lehetne már menni a vassal! De mikor?
Na akkor folytassuk egy kicsit a B King sztorit is!
Üdv Földi!
Kösz a képeket!
Szerintem meglepően jól sikerült az installálás!
Én rosszabbra számítottam, még a végén jól is áll a gépnek!
Gratulálok!
Czegle javaslatai + az egyebek kicsit fazonírozva:
Szombat:
- motorozás! az útvonalat már tervezem
- Tarcal, Kovács pincészet, kaja, pia
- borkóstolás
- természetesen enni is kell (valami bográcsosat!)
- én szerencsejátékból élek így valami játékot is tervezek
Vasárnap:
- a szabolcsi földvárat is meg kell néznetek! a tatárjárás idején épült!
- a tokaji hegy megmászása motorral, közös fotózkodás!
- szatmári körtúra szerintem mindenkinek tetszene!
- gyorsulási verseny a nyíregyházi reptéren?
Majd meglátjuk…, mi fér bele a két napba, mert azért kapkodni sem kéne.
Szevasz Csecse!
Rendben akkor majd szólj, ha létkérdés lesz a póló! Ha jól emlékszem a dunaföldvári találkozón 3.000.-HUF-ért osztottam. Ennyi lesz most is.

A tarcali kiruccanást természetesen támogatom, csak még az nem világos, ha enni és inni(!) megyünk oda, akkor hogy fogunk oda jutni, mert ugye motor kizárva?
Ötlet?
OK Imre!
Én is így gondoltam!
Így néz ki a markolatfűtésem, sajnos a fotókon nem sok minden látszik. Én nem tettem be a csatlakozókat a tank alá,csak a fehér részeket tekertem körbe szigetelőszalaggal. Aki egy egy kicsit precízebb, jobban is el lehet tüntetni, de így sem vészes szerintem a látvány
Szia István!
A poló nem létkérdés , talán ha én megyek majd pestre mondjuk jövőre , akkor majd összefutunk és átveszem sok jó kemény forintért!
Persze úgy is jó a találkozó, hogy motorozunk is eggyet valamerre!
A találkozóra szerintem is jöhessenek mások is mert nekem is van barátom akinek HONDA CBR XX van.
Nekem is ilyen volt még pár éve.
Tokaj mellett van Tarcal is ahol én már többször voltam a Kovács pincében , mivel ott veszem a 6 puttonyos aszút jó áron, ott van lehetőség enni - inni is pincében jó hűvösben.
Csak javasoltam egy lehetőséget!
Szevasz István!

Javaslom, hogy a haverok és hozzátartozók is jöhessenek.

Imre
Még egy fontos dolgot időben el kéne dönteni.
Csak GSX 1400 tulajokat hívjunk össze a tokaji találkozóra, vagy jöhessenek haverok, barátok más típusokkal is?
Szerintem ne zárkózzunk be magunkba.
A fotózáshoz majd úgyis külön összeáll az Egynégyes csapat!
Nos?
Na tessék. A kemping április 20.-án nyit, így nem jó az eredetileg tervezett dátum!
Az új dátum (javaslat) 2008 április 26.-27.!

További infó a kempingről.
Néhány kép az idei Black Dragon MC által szervezett motoros találkozóról, melynek helyszíne szintén a Rakamazi Tisza-Kemping, Tokaj!
Csak érdekesség képpen.
A tavaszi találkozó helyszíne!?
Tokaj Rakamazi Tisza-Kemping
Egy kis kedvcsináló a tokaji találkozóhoz!
Tokaj és Hegyalja
Szevasz Csecse!
A rosszabbik eset áll fenn, vagyis csak venni tudsz.
Per, pillanat nincs póló, vagyis csináltatni kell. Mivel úgy látom Dunaújvárosi vagy, most nem tudom megígérni, hogy leugrok vele hozzád.
Ha kijön jövőre a motoros idő, akkor szívesen megteszem ezt! Ha viszont addig nem tudsz várni, akkor utánvétel is leküldhetem.
Nos, mennyire halaszthatatlan a GSX-es pólóvásárlásod?

Garantáltan nem lesz ilyen hideg mire megyünk Tokajba! Sőt!
Hi!
Örülök, hogy neked már összejött a markolatfűtés!
Mi csak beszélünk róla…
Azért képet tehetnél fel, főleg, hogy hogyan tudtad a vezetékeket eltüntetni!?
Szevasz István!
1.az elsőn a tuningolt , sportlégszűrős Jawa. Még nincs kopásértéken a dugattyú! (fellelt állapotban, igazi pecás motor!)
Hááát erre még ráfér néhány restaurálós munkaóra!
2."Téli álom": a talpon lévő motoroknál
Ez lenne a szigorúan titkos, álcázott harci technika?
3. A patológián készült, minősítése:szex kép
Tetszik az a Pancsi némi BMW-s beütéssel. Amúgy ez valami mutáns lenne?
4. két legkedvesebb saját kezűleg restaurált motorom.
Ezek viszont vitathatatlanul szépek! Gratula!
Szia István!
Én szeretnék kapni vagy rosszabb esetben venni egy polót!
Lehet még? Hol és mikor?
Remélem mire megyünk Tokajba nem lesz ilyen hídeg!