volt hogy izzító gyertyát egy renault masterből esztergályos segítségével kellett kiműteni mert a baromarcú előző kontár megtépte mint az állat és leszakadt a hatlap,egyhelybe pörgött mint a körhinta
jó cucc,Amúgy aluba az acél csavar beleragad,vannak berágódás ellen réz ill. kerámia paszták, van mikor nem gyógyul össze annyira.Autónál is ha alu karteres először pofán küldöm egy szimpatikus kalapáccsal hogy rogyjon a menet,aztán egy hirtelen mozdulattal megütöm kézzel a szerszámot hogy nyíljon
Most sem téptem meg, de azért húztam rajta.
.
egyikünk se normális,amikor az ideg dokival dumáltam elmondtam neki én nagyobb biztonságban érzem magam motoron mint bármilyen autóban,..azt hiszem itt már kezdte belátni hogy menthetetlen esettel van dolga
Nálam még csak most lesz gyertyacsere valamikor, de az terveim szerint nálad, szelephézag állítással és karbiszinkronnal együtt.