{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5495727] 2018. 11. 06. 17:10
Schäffer János
Üdv Köszönöm a felvételt. Érdeklődnék lenne e valakinek 2002 Suzuki Gsxf 750 re első fehér indexbúra pár elfekvőben
[#5491852] 2018. 10. 17. 22:20
magozoember
Szaszosztok, új motor érkezése miatt eladóvá vált a 750esem, hibátlan fullextrás darab. Itt a hirdetés ha valaki eddig csak olvasgatott de most már motorozni is szeretne.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx_750_f/suzuki_gsx_750_f-13543817
[#5488908] 2018. 10. 05. 10:20
KOYASU
Sziasztok!
Motorom eladása miatt eladóvá váltak megmaradt gyári új alkatrészei:
Kuplung fém lamellák, teleszkóp szimering+porvédő, első kerék csapágy+szimering,fékpedál gumi, váltókar gumi, olajszűrő, kuplung kar+kormány bilincs, kuplung kiemelő szerkezet,1 db.gyári új gumírozott első lánckerék, Haynes szerelési könyv,Reperatur anleitung szerelési útmutató, kezelési könyv.
A számom: hetven 368 ötvenkilenc 78.
[#5485530] 2018. 09. 17. 21:38
Dio79
Szia! Dobjbegy e-mail címet és küldöm. Egyébként Facebookon vagy egy Boci közösség. Nagyon segítőkészek, csak ajánlani tudom!
[#5482040] 2018. 09. 02. 16:42
Mental
Szegecsek.
[#5482022] 2018. 09. 02. 14:07
RC51
Fuuu. Most meg azt nem tudom mi az a csángós. Bocs.
A diszk tárcsát jelet szal 2x nem kell írnod. Egyébként is angolul nem diszk hanem rotor. Legalábbis mi így hívjuk.
Ha a csavaroknál lazul fel akkor gáz. Ha a szegecséknél akkor nem.
[#5481968] 2018. 09. 02. 9:52
jelcsa
Szia.Van.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
[#5481964] 2018. 09. 02. 9:12
Mental
Juj bocsi, te csángós vagy. Az első vellák, villák, vagy ahogy hívod. De a diszk tárcsák lazultak fel picit. Remèlem annyira nem gáz.
[#5481923] 2018. 09. 01. 21:57
RC51
Mi az az amortizerek????
[#5481867] 2018. 09. 01. 15:50
Mental
Sziasztok. Lehet hogy hülye kèrdès de fel teszem. Gsx 750 f katana április óta gazdája. Èszre vettem a napokban, mint ha puhábbak lennènek az első amortizerek. Ugy hogy meghimbálom helyben, első fèk befogva, le megy vissza jön ok ugy marad. De ahogy meghimbàlom működik ő, de hallani, èrezni egy kis klattyanást. Vagy kezdem megszokni, bátrabb lenni, bátrabban fèkezni is, ès azèrt??? Vagy halucinálok?
[#5481544] 2018. 08. 30. 22:03
hammerhead
Én a Haynes manuallal elég jól elboldogultam, pedig nem vagyok nagy angolos. Egyszerű, egyértelmű, sok képpel. Igaz, nagyon bonyodalmas dolgoknak nem álltam neki otthon.
[#5481399] 2018. 08. 30. 15:17
zöldi
Sziasztok! Keresnék bontott hátsó rugóstagot '00-es 750-hez.
köszi!
[#5480335] 2018. 08. 26. 10:34
Tommyka750fgsx
Sziasztok!
Valakinek van magyar nyelvű javitasi szerelesi karbantartasi könyve illetve kézikönyve barmilyen digitális formátumban gsx750f hez 2002 es .
Most lettem boldog tulajdonosa és sajnos a neten semmit nem talaltam.
Köszönöm előre is!
Széles utat!
[#5477474] 2018. 08. 12. 9:02
szervin
Családi motoros nap!
[#5446890] 2018. 04. 20. 18:28
jimy_L
Hali!
Karbiszinkron is megoldás lehet az ingadozó alapjáratra, plusz ha a fordulatot is lassan ejti.
[#5446848] 2018. 04. 20. 13:59
acservin
Koszi. Megprobalom, egy probat megér!
[#5446755] 2018. 04. 19. 23:06
Xebulon
Fals levegőt kap. Fújd körbe a karbit féktisztítóval, ahol felpörög ott van a lyuk.
[#5445555] 2018. 04. 16. 16:11
acservin
Sziasztok.
Vasaroltam egy 750 f et 2000 evjarat.
Sajnos a karbinal vannak gondjai.
Kipucoltam, amennyire csak tudtam,
de meg igy sem az igazi.
Ingadozik a fordulatszam, nem ejti alapjaratra.
Ehez kernek epito jellegu hozzaszolasokat.
Esetleg olyan szerelot aki ert hozza.
Elore is koszonom.
Udv Ervin.
[#5443557] 2018. 04. 11. 18:33
bagg
Megvolt az elektromos átvizsgálás, töltés-generátor rendben, önindító normál áramot vesz fel indításkor.
Tökéletes a gépsas...
[#5443350] 2018. 04. 10. 16:43
bagg
Szia,
Akksi cella-zárlatos, gariba cserélte a szerviz.
Nemsokára kap egy teljes elektromos átvizsgálast a gép, majd írok, hogy találtak-e vmit.
Bagg
[#5442830] 2018. 04. 09. 7:32
Gellerka
Sziasztok!
Lassan 2 éve van 750F-em. Hátul 160-as gumi volt rajta, iszonyatosan nehéz volt beledönteni a kanyarokba, hosszabb túrákon már fájtak a kezeim a rengeteg ellenkormányzástól. Most kapott új papucsokat, végre felkerült hátulra a gyári méret, a 150-es gumi és láss csodát: elég szinte csak kihajolni, nem kell izomból tekerni a kormányt. Könnyed, szinte gyerekjáték, lett vele a kanyarvétel, az irányváltás egy kátyú vagy bármi kikerülésénél...
Úgyhogy akinek kanyarokban nehézkesnek tűnik a gépe, lassan és nehezen reagál a kormánymozdulatokra és 160-as gumi van hátul, az sürgősen tegyen rá 150-est! Tátva marad majd a szája, hogy mennyire megváltozik a gép viselkedése!
Üdv!
[#5442810] 2018. 04. 08. 22:51
csabu987
Én teljesen feleslegesen vettem két akksit.
[#5442696] 2018. 04. 08. 18:50
bagg
Szia Csabu,
Koszonom az infot, megnezetem az oninditot... :)
[#5442694] 2018. 04. 08. 18:47
csabu987
Első önindítás sima ügy volt. A második gyengébb, harmadik már nem is ment. Mérgemben minden este töltőt tettem rá. Terhelővillával az akksi 190A-t tudott, ekkor kaptam szét az önindítót. Mágnes törmelék volt benne. Önindításkor nem hallottam furcsa hangot, ez volt csalóka.
[#5442693] 2018. 04. 08. 18:39
csabu987
Nálam is. Mert szorult az önindító és úgy beterhelte az akksit, hogy lehúzott minden. Szedjétek ki az önindítót és kapjátok szét. Nem egy nagy ördöngősség. Ugyanez volt nálam is a nagy Banditon.