{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5477474] 2018. 08. 12. 9:02
szervin
Családi motoros nap!
[#5446890] 2018. 04. 20. 18:28
jimy_L
Hali!
Karbiszinkron is megoldás lehet az ingadozó alapjáratra, plusz ha a fordulatot is lassan ejti.
[#5446848] 2018. 04. 20. 13:59
acservin
Koszi. Megprobalom, egy probat megér!
[#5446755] 2018. 04. 19. 23:06
Xebulon
Fals levegőt kap. Fújd körbe a karbit féktisztítóval, ahol felpörög ott van a lyuk.
[#5445555] 2018. 04. 16. 16:11
acservin
Sziasztok.
Vasaroltam egy 750 f et 2000 evjarat.
Sajnos a karbinal vannak gondjai.
Kipucoltam, amennyire csak tudtam,
de meg igy sem az igazi.
Ingadozik a fordulatszam, nem ejti alapjaratra.
Ehez kernek epito jellegu hozzaszolasokat.
Esetleg olyan szerelot aki ert hozza.
Elore is koszonom.
Udv Ervin.
[#5443557] 2018. 04. 11. 18:33
bagg
Megvolt az elektromos átvizsgálás, töltés-generátor rendben, önindító normál áramot vesz fel indításkor.
Tökéletes a gépsas...
[#5443350] 2018. 04. 10. 16:43
bagg
Szia,
Akksi cella-zárlatos, gariba cserélte a szerviz.
Nemsokára kap egy teljes elektromos átvizsgálast a gép, majd írok, hogy találtak-e vmit.
Bagg
[#5442830] 2018. 04. 09. 7:32
Gellerka
Sziasztok!
Lassan 2 éve van 750F-em. Hátul 160-as gumi volt rajta, iszonyatosan nehéz volt beledönteni a kanyarokba, hosszabb túrákon már fájtak a kezeim a rengeteg ellenkormányzástól. Most kapott új papucsokat, végre felkerült hátulra a gyári méret, a 150-es gumi és láss csodát: elég szinte csak kihajolni, nem kell izomból tekerni a kormányt. Könnyed, szinte gyerekjáték, lett vele a kanyarvétel, az irányváltás egy kátyú vagy bármi kikerülésénél...
Úgyhogy akinek kanyarokban nehézkesnek tűnik a gépe, lassan és nehezen reagál a kormánymozdulatokra és 160-as gumi van hátul, az sürgősen tegyen rá 150-est! Tátva marad majd a szája, hogy mennyire megváltozik a gép viselkedése!
Üdv!
[#5442810] 2018. 04. 08. 22:51
csabu987
Én teljesen feleslegesen vettem két akksit.
[#5442696] 2018. 04. 08. 18:50
bagg
Szia Csabu,
Koszonom az infot, megnezetem az oninditot... :)
[#5442694] 2018. 04. 08. 18:47
csabu987
Első önindítás sima ügy volt. A második gyengébb, harmadik már nem is ment. Mérgemben minden este töltőt tettem rá. Terhelővillával az akksi 190A-t tudott, ekkor kaptam szét az önindítót. Mágnes törmelék volt benne. Önindításkor nem hallottam furcsa hangot, ez volt csalóka.
[#5442693] 2018. 04. 08. 18:39
csabu987
Nálam is. Mert szorult az önindító és úgy beterhelte az akksit, hogy lehúzott minden. Szedjétek ki az önindítót és kapjátok szét. Nem egy nagy ördöngősség. Ugyanez volt nálam is a nagy Banditon.
[#5442691] 2018. 04. 08. 18:37
bagg
Reggel siman beindult, nem tekert nehezen. 20 km utan lealltam, es amikor indultam volna ujbol, raadtam a gyujtast, az ora es a km szamlalo is elhalvanyodott...
[#5442686] 2018. 04. 08. 18:19
csabu987
És friss töltéssel indított de naponta max 3X, többször nem. Vettem új akksit, igen rövid idő után ugyanaz a jelenség. Ekkor szedtem szét az önindítót.
[#5442683] 2018. 04. 08. 18:17
csabu987
Tavaly jártam így. 1250 Bandit. Nem az akksi volt a ludas, hanem az önindító palástjára ragasztott állandó mágnes csík levált, összetört és leverte a többi csíkot. Forgatott, de kínlódva, mintha az akksi volna szar.
[#5442674] 2018. 04. 08. 17:35
bagg
Banner-t rak bele mindig a szerviz...
[#5442665] 2018. 04. 08. 17:07
tsanyi
Milyen akksikat veszel?
[#5442660] 2018. 04. 08. 17:00
bagg
Sziasztok,

Fel evente teljesen tonkremegy az akksim, es cserelni kell. Ma napkozben halt be. Masik akksival egybol beindult.
Szerviz atnezte mar tavaly is toltes rendben, hibat nem talaltak.
Otlet vkinek?
2004-es GSX 600 F

Koszonom elore is.

Bagg
[#5441516] 2018. 04. 05. 9:18
VStryker
Jobban jársz a facebookos GSX-F csoporttal. Inkább ott aktívak a népek, sőt, ott nagyon is.
[#5440233] 2018. 03. 31. 17:03
Gyösö
basi2! tisztelet az őszinteségedért tudja meg mindenki!!
[#5439842] 2018. 03. 30. 14:57
Gyösö
sziasztok!segítsetek léccike!2001 es gsx f 750em van és szükségem lenne villahídra!!egyezik e a 600assal? előre is köszike a segítséget ha van vkinek írjon egy üzit és visszahívom!
[#5436005] 2018. 03. 20. 18:20
Öregróka
Szia képekben + amit Xebulon írt aAlibabáról. Saját vélemény én jobb szeretem a beépítettet mint a külsőt de ez ízlés dolga.
[#5435916] 2018. 03. 20. 13:09
bigbigjoe
Köszi a gyors segítséget.
[#5435697] 2018. 03. 19. 18:43
Xebulon
Szia,

Váltókapcsolót kell megbuherálni, ami jelenleg az üres jelet adja (és egyébként a 2-3 fokozatot is).
Vagy beleteszel még 4 érintkezőt (pl.: rézcsavart), vagy betehető más Suzuki típus fokozatjelzője is.
Elviszed mind a 7 vezetéket a műszerfalhoz.
Illetve Alibabáról rendelhető olyan kijelző, ami N-6-ig jelzi a fokozatokat: 8 vezetéke van, egyiket a 12V-ra, többi 7-re a fokozatokat lehet direkt kötni a fokozatjelzőről.
Ezt a kijelzőt belebuherálhatod a műszerfalba, vagy külön is felszerelhető. Bár utóbbi esetén érdemes olyan verziót venni, ami külsőként is felszerelhető.
[#5435629] 2018. 03. 19. 16:05
bigbigjoe
Sziasztok!
Teljesen új vagyok a fórumon, és teljesen új GSX 750 F tulajdonos.
Kérdésem most pillanatnyilag annyi lenne, hogy ha sebességfokozat kijelzőt szeretnék felrakni, akkor azt hova és hogyan kössem be?!
találtam 3 verziót, passz, hogy a 2003-as járgányom melyikre alkalmas?!
– 1. Váltókapcsolóról működő fokozatkijelzők
– 2. Diagnosztikai/szerviz csatlakozóról működő fokozatkijelzők
– 3. Univerzális fokozatkijelzők
Köszi a válaszokat!
Üdv.