Miért cseréltetek gyertyát? :)
A hideginditás rendszere a 13 oldalon van említve. A második pillango szelep sor motorja emeli meg a fordulatot. Attól függ, hogy milyen meleg idö van, idözítve van ez a folyamat, utána (pl 25°C-ná, 10 sec után már elveszi hideginditási programot.) https://vdocuments.mx/suzuki-g...
Mivel 16 éves a motor, lehet érdemes volna elvégeni egy injector sor tisztítást, szikronizálást, TP semsor állítást. Esetleg kimérni a többi senzorát is az üzemanyagrendszernek, mert lehet a hibátlanul müködik sem az egy vájt fülünek.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, adott egy K6 1000, az a probléma vele, hogy hidegen beindítva fullad, bedadog, az üzemi hőfokot elérve viszont megszűnik a dolog, hibátlanul működik. Gyertya lett cserélve rajta, tudnátok segíteni, hogy mit érdemes megnézni, vagy mik lehetnek a problémák? Előre is köszönöm a segítséget!
Értem és köszönöm, de ennek ellenére próbálom megőrizni a motor gyárias kinézetét, formáját, színét... Az EBC-ről már kilóméterekről ordít, hogy se színében, se formájában nem gyári! Egyszerűen csúnya, nekem nem tetszik!
Òvatosan a bontott tárcsákkal. Ezek a 6 dugattyús fékek ha kicsit el voltak hanyagolva, hamar kagylósra koptatták a tárcsát. Ez elég nehezen látható, és mérhetö. Van hogy alig kopott a tárcsa 1-2 tizedet, de már kagylósra volt kopva. Ez az ingadozó-pulzáló fékhatásban jelentkezik. "Szagatottan" fog a fék, a frekvenciája a pulzálásnak a sebesség változásával változik lineárisan. Saját találati arányom olyan 40% körül mozog. Vagyis 5 párból kb 2 pár volt még használható...
A jelenséget a galéramban bövebben kifejtem a fékmunkahengeres rész alatt...
Suzuki GSX-R1000 K2-re keresek gyári, használt, de nagyon jó állapotú első féktárcsákat! Tudom, vehetnék újat is de ragaszkodom a gyárias megjelenéshez és az eredeti formához!
Hát, akkor nem tudok okos lenni.
Több modellnél van olyan, hogy pl. a legmagasabb fokozatban máshol szabályoz le, hogy ne tudd tartósan túlterhelni a motort (pl. autópályán konstans nyélgázon baszatással), de még egy olyan motor esetében is, mint a tiéd, nem látom megalapozottnak minden fokozatban a más tiltási fordulatszámot. Még ha 5. és 6. sebességben 12-nél lelövi, de 1-4-ig nem, az lehetNE az ECU, de így... No, persze tévedhetek.
Japán belpiacosoknál hallottam olyanról, hogy 9000-re voltak visszafogva, de a te eseted másképp hangzik.
Fél füllel hallottam olyanról, hogy TRE elektronika, ami effélét hivatott csinálni, de nem tudom, hogy a te modelled/évjáratod érintett-e.
A Healtech-et lehet érdemes lenne megkérdezni. Hátha van valamijük hozzá, ahogy István is javasolta.
csatlakozz a zx9-es fórumban lévő másik okos kérdezőhöz. Öreg szar motorokat akartok gyilkolni, végzettség, szakértelem, pénz nélkül. A siker garantált 😁
Akkor ott vannak lehetösegek a tiltas kiiktatasara. Rajtad mulik mit kezdesz vele. Bar en sem ertem, hogy mi ertelme a max teljesitmenyen tul forgatni a motort , mert mar nem csak a nyomatek zuhan be, de teljesitmeny is. Lehet rossz vagyok fizikabol, de a maximum teljesitmeny elerese utan mire akarod meg ösztökelni az eröforrast?! Lehet nem veletlen tette oda tervezö a motorvedelmet…
Erted, ha 100-on sprintelsz, es a szervezeted kifejti a max „eröt“ - teljesitmenyt ( egysegi idö alatti lepesek szama maximalis izommunkaval) nem fogsz tudni gyorsabban futni annal…
Látom neked is átjött az üzenet.Szerelotol jött a motor.A többieknek köszönöm a segítő választ, úgy tűnik nem mindenki egy paraszt itt.Nos elég sok opciót írtál István, injektor szinkron valóban nem volt, a pillangó sornak volt szinkron csinálva.Amúgy meg úgy szabályoz le 12 környékén, hogy rendesen el veszi a gyújtást nem csak belefullad vagy hasonló.Igazából ugyanúgy tilt le 12-nel, mint amikor uresbe 14-nel.
Nem tudunk semmi részletet, gondolom ez ilyen első körös bekérdezős történet. Találkozott-e már efajta nyüggel vki, így nagy hirtelen. Esetleg beugrik pl, hogy a Józsi haveromnál volt hasonló probi 8 éve, ez és ez volt a gixxi... egynek elmegy, hátha. Lehetőség van bőven 🙂
Nekem az nem világos, hogy rendesen elveszi az elektronika gyújtást és úgy szabályos le, vagy müszaki problémára gyanakszik a tulaj.
Ha az elöbbi, akkor ilyen és hasonló védelmek kiiktatására voltak a GIpro cuccok a Healtech-töl. Ezek hazudtak más váltofokozatot, hogy 5-6-ban is leforogjon a motor...Itt, ha a "kikuplungolás" -nél leforog, akkor kuplung kapcsolót kell olyan állapotba hozni menet közben, mintha be lenne húzva. Nyilván ügyelve arra, hogy elvesziti a fokozatba felejtett motor inditásának a tiltását. Vagy az üres fokozat jelet kell beküldeni az gyújtáselektronikába a stekkeren keresztül.
Ha meg müszaki probláma van, akkor azt jobban kéne részletezni, mert ennyiböl nem lehet pontos analizist csinálni. Pl a üzemanyagpumpa miért lett cserélve. Az bontott, utánygártott, új? Tiszta az üzemanyagszürö? Légszürö? Gyári, vagy valami utána gyártott?
Èrted, nem mindegy, hogy programból nem forog tovább, vagy gyújtáskimaradás, üzemanyag elégtelenség miatt, vagy egyszerüen csak kopott a motor, be vannak égve a szelepek. Egy 23 éves motornál már minden elektromos csatlakozásnak megnövekedett az ellenállása az oxidáció miatt, már nem olyan biztos, hogy a senzorok eredeti értékeket küldenek a vezélöbe...Nem volt szó szinkronizálásról sem...nem tudom mit takar az "injektorok jók". Ki lett szedve, ki lett mosva, egyformán szállítanak? Tömítések rendben, nem falsol, nem ereszt? Mindezt csak azért föleg, mert "volt szerelönél".
Igen, 12-nél adja le a max teljesítményt, de azt nem az jelenti, hogy ott is szabályoz. Terhelés alatt is bele kéne forogni 14-be. Pont ez a "gond", hogy miért csak üresben vagy bele kuplungolva hajlandó reá 🤔
Sziasztok.Van egy olyan problémám egy 99-és 750-es injektoros sraddal, hogy terhelés alatt 12.000-nel szabályoz le.Viszont ha belekuplungolsz akkor 14, illetve uresbe is.Volt szerelonel, ac cserélve, generátor jó, benzin nyomás jó, injektorok jok, minden elektromos jeladó jó es a vezérlés is a helyen van, illetve a szelephezag is rendben van.Lenne otletetek, hogy mi lehet a baj?Koszonom a választ es a segítséget előre is.
Sziasztok! 🙂 K2 1000-re keresek kipufogótartót! Nem olyat, mint a gyári ami a lábtartóval együtt van hanem valami lézer vágott vagy egyedi akár karbonmintás megoldás is érdekel! Utast nem viszek (mert nincs kit), a másik oldalt leszedtem, púpot visszaraktam... csak így kicsit idétlen! Előre is köszönöm a segítséget! Akinek van az kérem képpel és árral üzenetben vagy hozzászólásban keressen meg! Köszönöm! 🙂
A gyári megvan nekem is.
Elég rossz minőségű.
Valamint a Haynes manuálokban vannak szerelési tippek, trükkök.
Nekem megvolt ez a könyv.
De anno odaadtam a motorhoz, most meg megint kellene a jelenlegi motoromhoz.
A hideginditás rendszere a 13 oldalon van említve. A második pillango szelep sor motorja emeli meg a fordulatot. Attól függ, hogy milyen meleg idö van, idözítve van ez a folyamat, utána (pl 25°C-ná, 10 sec után már elveszi hideginditási programot.)
https://vdocuments.mx/suzuki-g...
Mivel 16 éves a motor, lehet érdemes volna elvégeni egy injector sor tisztítást, szikronizálást, TP semsor állítást. Esetleg kimérni a többi senzorát is az üzemanyagrendszernek, mert lehet a hibátlanul müködik sem az egy vájt fülünek.