az úgy passzol mint a gyári, és nem kell fúrni-faragni mikor felszereled
, és nem hullik szét a dob és nem roggyan meg a perforált cső sem, mert túl vékony anyagból van!
Ebben viszont amit írsz igazad van
, de nem ezen volt a hangsúly,
hanem lehet-e egy 1000-es gép 200-220 ló keréken
ha nem számítanak az anyagiak és az élettartam!
Bird mesterrel mire jutottál? Kíváncsi lennék rá...
(az én Yoshimurámnak nem is lehetett hallani a hangját mellette) De most egy kicsit elvetted a kedvem a Bódistól
Akkor megfogadtam magamnak hogy én Bódist nem nagyon erőltetem magamnak, főleg ha rendszerről van szó!
Vagy 2008-ban meg jött Oláh Joci barátomnak az új 08-as ZX 10-hez a BÓDIS rendszer! Joci elmondása szerint nem kis fejtörést és fúrás-faragást igényelt a rendszer felrakása a 10-esre (nem is ragasztotta fel soha a Bódis matricát a dobra), és rövid idő alatt a dobban össze roggyant a perforált cső! Több ilyenről hallottam és láttam is! No most már érted dubel hogy én miért nem vagyok oda a Bódisért!
Yamaha érdekes módon jó volt 2:10 körül és 2:04-nél is és remélem 2perc körül meg az alatt is jó lesz, ha esetleg eljutok addig ezzel a motorral.
nem pedig egy Bódis, mint minden 2-ik motoron!
De mindjárt jön Feri és állítja az ellenkezőét
Ez egy véget nem érő történet.....