Én mindent elkövetek, hogy ne induljon be azonnal csak miután már a gombnyomás pillanatában is van olajnyomás. Trükkösen szoktam nyomkodni.
A tieden van kézigáz? Előtte behúzod? Anélkül nem indul hűvösben. (Nem hülyének nézlek, csak én se tudom pontosan.)
Mármint a manuális szívatóra gondolsz ami a K1-K2 ott van a refikapcsoló meg az index mellett egy kis kar?
Ha arra gondolsz az K3-K4 n már nincsen!
Szikra van mert amúgy minden szépen működik veszi szépen a lapot megy mint a bivaly csak 4-5 állás után több egy kicsit a tekerés!
Most melyik pillangószelepre gondolsz a bovdennel vezéreltre (gázkar) vagy a másodlagosra amit zzelektromosság vezérel? :)
A másodlagos perfektül működik meg sima is a gázkaros is :)
Szinkron még nem volt az tavasszal lesz már csak!
Mindegyiket hallom szépen azt az elbaszott hülye kerregő hangot is az injektor töltését is meg az állító motort mindent! Ahogy azt kell! :)
Miután kiszedtem a K&N sportléget azóta sokkal de sokkal jobban indul akkor csinált olyat hogy elindult de megállt első indításra hosszú idő után, kiszedtem és ez megszűnt csak kicsivel többet teker!
Ezért nem tudom hogy ez normális vagy nem?