Senki nem ül fotelből át sámlira.
És minden ami sport, de nem Suzuki, az minimum csak kicsi. Rosszabb esetben kicsi és gyenge.
Nekem is lóg az enyém 19ezer km-rel, bár kb csak 1 mm-t, a balos meg még kevesebbet. Vki azt mondja, hogy ez cserés, valaki meg, hogy ez előfordul, használjam amíg jól esik. Én konkrétan EBC szetteket nézegettem, de ajánlottak itt pl Goldfrent is. Egyenlőre jegelem a dolgot, majd tavasszal visszatérek rá, van még mit vennem rá ezen kívül is.
1,35M-ér (ill nemtom mennyit engedett) azért nem volt szar vétel, még ha van is pár apró hibája.
Én nem éreztem olyan kicsinek, a 10-est, a zx9-en 250 felett jött jól a kényelem, de nekem 4 centivel azon hátrébb voltak tolva a lábtartók, a tank oldalába nem fért volna be a lábam.
Régebben a legtovább megtartott motorom a zx9 volt, most a régi r1.
3 szezon után sem esett szét a váltó, nem döglött meg a generátor, az extrákon kívül csak gumit és olajat cseréltem. Jövőre kell majd új fékbetét is hogy tibit ki tudjam fékezni a célegyenes végén
Pont a megbízhatósága miatt nem merek BMW-re váltani, horror sztorikat hallok.