Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasz .. látom az igazság érzeted ..nem hagy .. Jol esik Pistám ....

vagy 20 emberke hivott hogy nézem már meg ezt a majmot le utánoz ...
https://www.youtube.com/watch?...

nos végig néztem az össze videoját .. ki merem jelenteni hogy a csávo beteg .... már..már kronikusan fikáz ... és holt buta a motorokhoz ... ez látszik a triumpf mokolásain .. de persze nince evvel semmi baj .....

csak azt nem értem hogy én a videon keresztül is halom hogy holt szarul jár ez a ciber , de már bele fáratam ....

szoval kösszi pistám ,, de én miatam ne kerülj komfliktusokba .. azért a motorosok töbsége normális ... és ez tartja az emberben a szuszt ... amikor látom az arcán hogy vigyorog milyen fasza lett a motorja .... persze én is mellé szoktam nyulni .... KI NEM ?

Zöldi hozzot most egy banditott nézd meg a hozzá szolásokat .. na ezzért érdemes szerelni
https://www.facebook.com/29970...

https://www.facebook.com/29970...

https://www.facebook.com/29970...
igaza van ...... Attila , cserélheted volna vadi uj fék cső kb 2000 ft én különben 15 olajat tetem az enyibe sapkáig , és 3 báral van meg nyomva
Már csak azt a 24 éves tömlöt kellett volna lecserélned!
Zoli, sokat "kisérletezgettél" a csillapítás beállításával ?
Saját kezűleg újítottam fel. 2.5W-és Castrol lengéscsillapító olajjal töltöttem fel a teleszkópot, és 9.5 bár levegővel nyomtam meg a gáz tartályt.Nem hiszem hogy nagy jelentősége lenne, hogy tiszta nitrogénnel, vagy sima levegővel ( 78% nitrogén, 21% oxigén, és 1% egyéb ) van felfújva. .Már semmi csillapítása nem volt ( kevés volt benne az olaj ), úgyhogy kíváncsi vagyok majd hogy szuperál....
Szép lett. Nitrogént honnan szermáltál hozzá?
Enyémhez Décziék csinálták, komplett felújítás plusz rugó szinterezés, meg vagyok elégedve, nagyságrendekkel jobb lett, határozottan jobb érzés kanyarogni azóta a Bükkben.
Elkészült a hátsóteleszkóp!
Nem kialakulható....hanem ki alakult feszültség....
...Persze kis feszültség volt benne,különben a gumis nem barmolta volna szét a keréktengely menetét.Először a felső villahidat bontottam meg szétszereléskor,hogy lássam mennyire feszültek a telószárak.
Igen... egy kicsit pontatlanul fogalmaztam.
Annyira nem feszültek a teleszkópszárak, hogy a becsúszó szárak perselyei félre kopjanak. A felső villahíd eltekeredése kompenzálta a kialakulható feszültség nagy részét.
"(perselyeztem végül a telószárat)"

Akarod mondani a keréktengely menetét egy persellyel oldottad meg?!
Gondolom nem a becsúszó szárak perselyeit cserélted? Mondjuk, ha ennyire el volt feszítve a két oldal, azok is félre lehetnek kopva ...
Most jutottam el odáig, hogy szét szedtem a hátsó telót. Egy pillanatra meg nyomtam a szelepet, van benne nyomás, de nem 12 bár az biztos.

De az eleje legalább már jó.
(perselyeztem végül a telószárat)
Köszönöm István.

Nem emlékeztem erre...
Maminak van fent egy videója, ott elég tág értéket határoz meg 9-15 bár.
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani kb mekkora levegőnyomásnak kell itt lenni?
Túl húzott villahídnál, amikor nem tud fel csúszni a telószár az ütéstől, nagyobb gebaszt végzett volna. Ezért én is nyomatékkulcsot használok minden csavarhoz ahol szükséges.

Most épp műgyantázok.
teljesen jó lett az öreg ............... Bence ki probálta ..... már csak fényezni kell .. de az marad tavaszra ...
De nagy a csend itt...

Tasi.láttam a vidiket. szépen alakul a géped.Első futóműved meg úszta az esés annyiból, hogy fel csúsztak a telószárak a villahídba?

Nekem ennyi volt az elejében, de érdekes ,hogy jó volt az egyenesfutása.
Igen. A gyári nyitott konfiguráció elméleten tudja a gyári paramétereket. Más ettöl éltérö konfigurációnál meg kell keresni némi kompromisszumok árán a "helyes" beállításokat, értékeket.
Ha jól értem a dolgot akkor a legjobb lenne egy 40-es karbit 40-es torokkal szerezni és akkor lehet elő jönne a 155 ló?Minden más kísérletezés.
Vannak trükkök. A 36-os porlasztóhoz való szívócsonkba bele lehet tuszkolni a nagyobb porlasztót, csak ne kelljen sokszor. (Nekem már Volt ilyen felkérésem...büszke nem vagyok rá.) A 40-es helyett fel lehet rakni 38 mm porlasztósort is, csak át kel picit fúvókázni, és ezekböl már picit több van a piacon, de ezek Sem sokkal olcsóbbak.

A 36 mm-esböl is elég sokat ki lehet hozni, de kisérletezni kell, és azért a gyári 155 ló nem biztos hogy ki fog bújni belöle.

Az elmúlt pár évben én (is) betáraztam 36-38-40 mm-es porlasztókból pont a fent emlíette okok miatt...
Igazatok volt beszéltem a tulajjal,94-es forgalomba helyezésű,és fojtott 58kw-os papírokkal rendelkezik.A km óra állása nem érdekes ,a karbi felújítás az annyira nem aggaszt inkább a cseréje ha szükséges.
Szerintem hasonló költségekre a porlasztó tekintetében ezeknél a motoroknál minden esetben számítanod kell. A legtöbbre mind ráfér egy ilyen volumenü felújítás.
Itt van ötlet, hogy mit hol lehet olcsóbban összevásárolni a polasztóhoz.

A hirdetésben szereplö kevés km-es gsxr -rel is kellett volna babrálni, mert ilyenkorra a o- gyürük, úszóház tömitések ellapulnak, szivárgás falsolás a következménye. De biztos hogy amúgy nem lett volna kikopva...

Ez ugyan egy rf 900 porlasztó, de kb ezek a problémák...
Még egyszer köszönöm!Akkor elkezdek gondolkodni rajta h megéri ez nekem vagy nézek másikat.
A 40 mm porlasztó ritkaság számba megy, föleg ami még nincs kikopva. A németeknél 100-300 euro között mozog az áruk. A felújitásuk tömitéscsere, tüszelep esetén kb 10-20 Ezer, ha mást is kell cserélni, mint tolattyú csúszkái, vagy tolattyú tüje, kehelycsö, ... a kopások miatt az megint a másik karbi ára. A bontott szívócsonkok, ha vannak is 10-20 Ezer HUF. Ùjonnan 45euro és 4 db kell belöle.
Köszönöm a válaszokat.Ha fojtott akkor sokba kerül a fojtást kivenni?Gondolom ha kisebb a karbi akkor az drágább buli szerezni egyet?