Kapott extrákat, már nem olyan gyári mint régen. Nyitott cső,légszűrő,kék plexi, gsxr tankpad..stb...
Imádom...
Nem tudom akkor mit panaszkodtok, most írtad le, hogy illik egykerekeznie egy 600asnak.
De hát ez van!
Nem vagy balfasz, mert az újabb gixxereknél már odaért a fejlesztés, hogy hosszabb lengőkart alkalmaztak mint a régieknél, így kanyarból stabilabb a kigyorsítás, kifele nem kerekezik el a gép, ill. nehezebben, így talán jobb a köridő?
Ez jó egy versenyzőnek, nem jó meg a...........
, te hányasban veszed fel negyed gázra? Mert rántás nélkül én 1-ben szintén negyed gázra, mert fordulaton hanyat baszna. 2-ba meg 12e-ről visszaejtem-paldó és rántás egyszerre és gyertya módba átalakulok
az enyém meg ha huzom a gázt gyorsul szóval mi is elég egy hullámhosszon vagyunk
. Baszhatod a K8-on a kuplungozást, mert nincs benne erő
. És egyszerre kuplunkgozni meg rántani egy kibaszott nagyott nekem nem megy
.
amugy hová kell irni hogy lehesen látni?