95-öst!
,
, ezért megosztom veled a titkot
.: az első szelephézag állítás 42000 nél volt, mivel a szerelő tudta, hogy hogy használom ezért csináltuk így. Ekkor kellett valamennyit állítani, de nem mindegyik szelepen. Ezután már nagyjából 24.000 -ként néztük, 66000 nél bedurvult a helyzet akkor már egy két szelep szélsőéertéken volt (nagyon kicsi volt a szelephézag) ekkor varázsolt rajta egyet a titkot nem árulom el, mert ritka nagy geci vagyok) majd a következő szelephézag 18000 km múlva volt, (azért akkor mert szétcsuktam a gépet kissé, a blokkot ki kellett venni, így ha már kint volt megnéztük, hogy mi van...)hála az előző szelepállításkor alkalmazott eljárásnak nem kellett utána állítani semmit!.
Havi 6000 azért meg szokott lenni...
Mondjuk olajból úgyis a nyakamon marad 6-8 dl.. Nem tudom,mennyi olaj kell 3,2 vagy 3,4l
Vigyázz az anyagra amit kiraktál....megyek és felhörpintem!