,
,
Koptatóknál kicsit elfogyott a csizma is..
Még egy ezrest bir elöl a gyári az 13e és megy fel használtban ez a sztárgumi előre.
,
.
,
, a hajtókar, és a főtengelycsapágyak felületkeményített részei kissé elfogytak, így a legutolsó pillanatban lettek cserélve. Képet majd felteszek róla, bár nem minden látszik, de megvan mind, így csinálok róla fotót még, ha érdekel.
, most gyári a hangja. Olajat csipegeti tartós 10000 fordulat felett,így kapott kicsit vastagabb olajat, most tesztelem a kuplung és váltó nagyon fasza lett, az olaj kissé habzik melegen, de leszarom, ha megy mint állat.
remélem azért nem volt nagyon nagy gáz!
köszi.. :)
Lenne egy kérdésem , jó lenne ha v.ki tudna segíteni , A probléma a következő a motor fent van első emelőn és ha kereket megforgatom ,akkor hallatszik is ,hogy súnyolja a tárcsát illetve egy ponton meg is akad a tárcsák jó állapotban vannak a vastagsága is megfelelő illetve a fék betétek is nem rég lettek cserélve . Műszaki vizsgán derült ki ,hogy a első fékkel van egy kis gond nem egyenletes a fékerő ez a diagramból kis is derült.
Linkelek egy videót is pont itt bukkantam rá hasonló az eset a motor típusa is ugyan ez.
Aki tudja a választ illetve ,hogyan lehet orvosolni az nagyon meg köszönném .
Motor : Suzuki GSX-R 600 K3
Üdv,
Szinyák