ha vasat csináltatsz az birja,csak szerintem azon ugyan ugy csuszik tovább a motor,bár akkor sem az idomokon
de ne rézből csináltasd mert az hamar el tünik a tsconál
a szarfosodat meg ugy is ott hagynák
Igazából nem tudom,milyen bukógombát kéne rátenni. Mennyire lógjon ki,stb. Inkább ez a része zavar. Csavart meg tutira kapok hozzá, az nem téma,vagy esztergáltatok azt is rozsdamentesből.
Bár mostanában nem volt ilyen gondom
Minden macsónak van, nekem még nincs
Neked meg csak azért kellett rá a csicsa, hogy felismerd
engem sajnos a kényszer (és az anyagi dolgok)vitt rá a motor (szét)berhelésre...
lehet a végén jól rá fizetek
...hát én szenvedtem vele,és még nem tudom hol a vége..
.ráadásul több videóról ollóztam össze a neten,hogy mi hova megy mert kicsit szétszaladtak a dolgok ahogy lerántottam a deklit
...alátétek és egy kis csapágy adta fel a leckét...még van bennem némi kétely ebben a dologban is...
na reggel folytatom a barkácsolást
3,4-es csőbőlvan a bukócső,ami merőlegesen megy a vázhoz annak a vége le van zárva és ki van furva 10-es furóvan,vagy rá hegesztel alátétet 10-es lukkal
abba belem megy a csavar ami eredetileg a blokkot és a vátat fogja össze,egy imbusz csavar hogy bele tudjam dugni a csőbe,imbuszkulcs hosszu száral tudom ki és be csavarozni,igy van fel fogatva a bukócső és a váz és a blokk
abba a csőbe van esztergálva a bukógomba,külső méret tetszőleges,de gondolom nem egy teniszütő nagyságu bumszlit akarsz rá csináltatni
annak a külső kerülete rovátkolva van,igy meg tudom fogni egy nagy csőfogóval hogy ki tudjam huzni ha ki akarom venni a csavart esetleges bukócső le vételekor
ha gondolod holnap le fotózom és le mérem neked,de szerintem ha neked nincs bukócső mint nekem,akkor simán át furod az odaszánt bukógombát,besülyeszted és fel csavarozod,vagy teszel hosszabb imbusz csavart
Mondjuk nekem nem volt ilyen bajom,mint neked. Lehúztam a gen. deklit,kicseréltem amit kellett,utána vissza minden és indult,ahogy kell
ebből is tanulok...remélem!
a biztosíték táblában minden ok...a főbiztihez most nem volt már lelkierőm lebontani a hátsó részt,de gondolom ha az kiment volna akkor nem tudnák gyújtást sem,és világítást se rá adni...gondolom én...
reggel rátérek az aksira...hátha csak lemerült...
Jó,akkor lényegtelen,de azé köszi.
)
az van hogy ami nekem rajta van,minőségi bukócső,abba van simán bele ütve mert kupos kicsit a bukógomba szára
tehát hiába adok méretet ez saját méretü,ha vágod
ha csak nem akarsz pont olyat mint ami a minőségi motoromon van
Végre találtam egy szakit, aki be is tudja kapcsolni az esztergát
...lehetséges hogy az elhúzódó szerelgetés miatt lemerült volna az aksim?Ugyanis semmit nem kötöttem le,és a tekercselés áram alatt lehetett?Lógott egy darabig a kábelen,mert egyszerre több dologba is belekeztem...Lehet tök hülyeség amin meditálok,de próbálok a legkisebb,problémára gondolni
...Esetleg erről volna valami infód?Vagy valakinek?Lehetséges ez?Sok köszönet hogy eddig is válaszra méltattál!
A mindenre jó sámli, esztétikus