Csá!
Nekem is castrol van, és volt is benne mindíg, és semmi bajom vele olajcserétől olajcseréig bírja, és még nyúzom is néha !
Hangja meg van a blokknak, néha erősebben, néha gyengébben, de már megszoktam, meg úgysem tudom mi az, majd ha széthullik akkor legfeljebb kamillázok, hogy mi van! , , , ,
Szia!
Szerintem mindegyik típusú és gyártójú olajból önts bele annyit, hogy meglegyen a gyártó által preferált mennyiség, így mindannyiunknak egy kicsit a kedvében járhatsz, amit szerintem Te is akarsz! Valamint a széles paletta (castrol, mol,motul,repsol,blabla.....) miatt rengeteg olajat kell venned, ami mennyiségileg több olajcserét is kiszolgál! ,
Ja! és a kétütemű adalékokat se felejtsd el beletölteni, csak és kizárólag a maximális biztonság érdekében.!
Remélem tudtam segíteni életed könnyebbé tételében!
Ja! olajszűrőt felejtsd el! , ,
Lehet a motul a ludas, mert nem az van benne A közepét értsd úgy hogy nem forog le tiltásig, hanem váltás után ameddig kicsit visszaesik és a tiltás között kb félúton járok féktávnál..
Tényleg van saját villingere a srácnak.
Csóró bankos vagyok, nem olyan, akinek saját villamosa van.
Nekem is castrol van, és volt is benne mindíg, és semmi bajom vele olajcserétől olajcseréig bírja, és még nyúzom is néha
Hangja meg van a blokknak, néha erősebben, néha gyengébben, de már megszoktam, meg úgysem tudom mi az, majd ha széthullik akkor legfeljebb kamillázok, hogy mi van!
szerencsés vagy
a te blokkod összetétele biztos "más"
Teccikérteni?
4Takt repsol
de lentebb írtam...
Szerintem mindegyik típusú és gyártójú olajból önts bele annyit, hogy meglegyen a gyártó által preferált mennyiség,
Ja! és a kétütemű adalékokat se felejtsd el beletölteni, csak és kizárólag a maximális biztonság érdekében.!
Remélem tudtam segíteni életed könnyebbé tételében!
Ja! olajszűrőt felejtsd el!