ha nem jó akkor szétbontod és eladod darabonként és úgy is megkapod a 200-at érte.
Viszont kezdő motornak nem nagyon ajánlom, mert ha a pilóta agya elszáll és sűrűn nyélre vágod a moccccot...
akkor ezt megzabolázni igen melós dolog
nem olyan kezes mint az újabb gépek.
Ezért is szeretemmmmmmm!
, hogy legalább kipróbáld a motort. Ha nem üzemel a motor, akkor nagy a rizikó
. Ezeket a sdradokat 5-600 eFt között meg tudod venni
, míg ez mondjuk 350-400 eFt lehet
, viszont hogy ha kiderül hogy valami nem jó a masinával, esetleg bele kell nyúlni a motorba, a váthoz, esetleg a telókhoz akkor szívás
mert minden ugyan annyiba kerül hozzá mint az újakhoz
.
Kb én is 30-35-re saccoltam. Kíváncsiságból kérdezem. Lenne egy ilyen motor,de ezek a dolgok pont össze vannak törve. Akku meg vagy lemerült,vagy rossz. De szerintetek így hogyan lehet motort venni?
A gázbowdent csak kézzel,vagy fogóval tudod húzni,a fékcső elszakadt,nincs fékolajtartály se..
:
Imádom
Rábukkantam egy 99-es gsxr 750-re. 50.000km van benne azt szeretném kérdezni, hogy amikor elmegyek megnézi a motort mire érdemes odafigyelni vannak-e típushibái és ha igen mik azok?
230km-re van úgy hogy csak egyszer tudok elmenni megnézni.
Köszi előre is a segítségeteket!
Még valami, így kép alapján is már látszik hogy kissé olajos az elsző teleszkópszár egy ilyen szimering milyen árban van?