{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5604361] 2020. 03. 23. 12:09
Vékettő
Olvastad mit írt kawaseki? Ha igen akkor nem tudtad értelmezni ha nem akkor pótolhatod.
[#5603728] 2020. 03. 22. 7:41
Sedu
Miért abba nem döglik meg a benzin?
[#5603275] 2020. 03. 21. 14:01
Alfa01
Injektorosnál nem számít...
Ha valakinek kell egy K7 nemsoká eladó. Gyári..ritkaság.
[#5603257] 2020. 03. 21. 13:15
Vékettő
Ez nem csak a gixerekre jellemző hanem az összes motorra amiben poshadt benzin van. Amúgy ha jól látom neked injektoros motorod van így kawaseki javaslata Rád nem nagyon érvényes.
[#5602774] 2020. 03. 20. 13:20
kawaszeki
üdv ! minden motor ami karburátoros és benne hagyod a benzint télire, az első indításoknál, vagy be slusszoltatja a gyertyát vagy 2-3 hengerezik. hosszabb időre - 1-3 hónap- nem hagyunk benzint a rendszerben, vagy addig járatod amíg ki nem ürül a benzin -zárt benzincsapnál- a rendszerből, vagy a porlasztók ülepítő csavarján keresztül leengeded a benne lévő üzemanyagot. üzemanyag tartályt tele tankoljuk.
[#5602740] 2020. 03. 20. 11:20
Sedu
benzint benne hagytad?
[#5602647] 2020. 03. 20. 8:31
Nortinyo
Sziasztok!! Szeretném megkérdezni hogy elövettem téli álmából a mocit és hideg inditás után nem megy az összes henger mi lehet a gond??? Hallottam hogy a gixerek hosszabb állás után csinálnak ilyet
[#5598500] 2020. 03. 07. 16:54
ddt500
Egyértelműen a szívlámpás.
[#5598458] 2020. 03. 07. 13:02
bigoneoszi
Szia,
Mivel nekem van/volt mind a kettő, én a szívlámpást javasolnám. Kényelmesebb, könnyebb, erősebb. Csak nem lesz egyszerű szépet találni.
[#5598348] 2020. 03. 06. 22:22
AAkox
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
Új vagyok itt, eddig enduro mocijaim voltak, meg régen egy gsxf.
Rövid leszek:
Szeretnék venni egy 750 gixert, anyagi és egyéb más okokból kizárólag 2 típus jöhet szóba.
SRAD, vagy a szívlámpás.
Melyik az ajánlottabb kategória szerintetek?
Vezetesi élmény, szervíz, megbizhatóság, kényelmi szempontok érdekelnenek.
Nagyon röviden és sarkosa fogalmazva pedig:
Melyik a faszább szerintetek???
Sradi, vagy a szív ?
Köszi szépen a segítseget!
[#5597677] 2020. 03. 05. 7:14
Gsxr1989
Enyémet átfaragták kicsit, akár cserélnék is valakivel akinek van szűz.
[#5597676] 2020. 03. 05. 7:10
Gsxr1989
Sziasztok! Keresek első pedáltartót 85-87 között gyártottat, jobb és bal oldalit. Hátha van valakinek.
[#5596045] 2020. 02. 28. 17:54
F.Ricsi94
Eladó EBC MD3091 XC Hullámos Féktárcsák újszerű állapotban, maximum 100 km-t futott.
Suzuki GSX-R 1000 K5-K8-hoz
Suzuki GSX-R 600/750 K6-K7-hez
Az ára: 100 000 Ft
Az új ára 130 000 Ft-volt.
Érdeklődni Telefonon +36 30 318 2900
[#5595755] 2020. 02. 27. 8:44
Chaparral_2j
Egesz pontosan azt irja a linkben, hogy nem utcara van optimalizalva. Kicsit furcsa a tartalom, mert eloszor a szerzo azt irja, hogy az oxigenszenzorral es katalizatorral szerelt motorokhoz nincs adalekolva a 300v, a motul viszont kulon leirja, hogy katalizatoros motorokhoz van fejlesztve, kesobb a szerzo leirja, hogy vegulis ezt elhiszi a motulnak. Tovabbi kulonbsegeket irja, a detergens adalekok kisebb sullyal vannak az olajban, es nagyobbal a surlodascsokkento es kopasgatlo adalekok a 300v ben, a motul marketingese pedig azt irja, hogy lehet utcan hasznalni, de rovidebb csereintervallumok mellett (3000merfold), egyebkent inkabb a 7100 at ajanlja utcara.
A forumokon pedig konkretan azt allitjak, hogy 300v vel jobban kopik a motor. Ez igy ebben a formaban egyaltalan nem igaz.

Egyebkent jo volt a cikk, kosz, hogy megosztottad.
[#5595483] 2020. 02. 26. 9:08
Krisz69
Véletlenül nem vizes az olajad? Fehéres, sárgás trutyi?
Ha igen akkor valószínűleg víz megy az olajba és az miatt is lehet gond a vizhűtés rendszerrel.
De ne ijedj meg elsőre. Nem biztos, hogy hengerfejes. Sőt, nagy százalékban vagy a vizpumpa tömítése a gond vagy az olajhűtő. Az utolsó gyakoribb. Iktasd ki az olaj hűtőt a vizkörből. Kösd össze a kis vízcsövet egy csövecskével. Járasd a motort magas hőfokon percekig és ha az olajhűtő csonkjaibol(ahonnan levetted a vizcsövet) olaj szivárog akkor meg is van a hiba oka. Csere és mehet tovább a történet...
[#5595418] 2020. 02. 25. 22:44
DoLaci
Nem akarlak elkeseríteni de ez nem a termosz miatt lesz. Ez valami más...
Nekem pl volt rossz termosz az egyik motoromban de ott az volt a gond hogy a motor mindig hidegen járt. A termosz általában ha elromlik nyitott állapotban hal meg. A vízforralás inkább hengerfej problémára utal (szerintem).
[#5595317] 2020. 02. 25. 18:30
Wile13
Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat.
Normál használatnál nem fogy belőle. 85 fok körülre szokott beálni a vízhőfok ha hajtom akkor 90 fölé megy. Dugóban megy 100 fölé 100-105 -nél kapcsol a ventilátor de akkor már a tágulási tartálynak a tetejénél van a víz, mire vissza tudja hűteni addigra már ki is nyomja magából. Az egyik alkalommal a maximum jelöléstől lecsökkent a minimumig. Következőnél annnyit nyomott ki hogy üres lett a tartály.
[#5595267] 2020. 02. 25. 11:58
Krisz69
Hello, nekem is csinálta. Nem szerette az araszolást.
De valamit segitett a helyzeten, hogy :
- kimostam az egész hűtőrendszert (hűtőmosó folyadékkal,amit utánna ki is kell öbliteni)
- kipucoltam a vizhűtő bordáit
- raktam bele Motul Factory Line hűtőfolyadékot (igaz minimálisan,de valamivel magasabb a forráspontja)

De a helyedben leellenőrizném az olajhűtőt is, ha már bibelődsz a motorral, hogy nincs-e valami vékony szakadás az olaj csövön ami benne fut spirálban.
Gyakori K4-K5 hiba forrás és én is belefutottam, akkor is gondom volt a vizzel.
Ha lekötöd a vizet az olajhűtőről és a csonkból olaj szivárog akkor ott a gond....
[#5595257] 2020. 02. 25. 10:48
ddt500
Nekem a K4-en 107 fokon indult a venti. Vizet sosem nyomta.
[#5595231] 2020. 02. 25. 7:50
bigoneoszi
Szia,
Ház ha nyomja ki a vizet az annyira nem jó jel.
Nem fogy belőle normál használatnál?
Mennyi a magasabb hőfok?
A termosztát 88 fokon kezd el kinyitni, és 100 fokon lesz teljesen nyitott.
A ventilátor 100-nál indul...
[#5595202] 2020. 02. 24. 23:03
Wile13
Sziasztok! Van egy K5 750-em. Mint már olvastam a hütővíz hőmérséklete magasabb ezeknél a motorok áll. Viszont nyáron nagy melegben araszolásnál mikor bekapcsol a hűtés akkor már nyomja ki a hűtővizet. Reménykedtek hogy termosztát cserével hűtő cserével megoldható vagy komolyabb a gond?
[#5593050] 2020. 02. 18. 9:46
DoLaci
Eddig amúgy egy olyan srác volt itt a fórumon aki tudott hivatalos mérésekkel alátámasztott analizist és szakvéleményt megfogalmazó cikket küldeni de abban az volt a konklúzió hogy nincs mérhető eltérés kopás és egyéb tulajdonságokat illetően a 300V és a több olaj között.
[#5593049] 2020. 02. 18. 9:43
DoLaci
Aki váltott mind azt mondja hogy halkabb lett a blokk tőle. Ha ez igaz akkor biztos érezhető változás.
[#5593030] 2020. 02. 17. 23:51
motorskiller
Próbáld ki a 7100-et.
De szerintem semmit nem fogsz érezni az égattavilágonsenem, csak azt hogy maradt még fagyira pénzed.
[#5593029] 2020. 02. 17. 23:49
motorskiller
Tudtam hogy ezt írod. :)
Ezért is akartam kerülni a linkelgetést.
Oly fölösleges.
Ha maga a hivatalos Motul írná le, hogy oly fölösleges közúton ezt az olajat használni azt sem hinnétek el.

Ez olyan mint a slick gumi téma.