{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5487949] 2018. 10. 01. 16:37
Zsolt1981
Sziasztok.Valaki tudna segíteni,Suzuki GSXR 750 k3 motorom van,ha beindítottam eddig mindig felpörgött és a fordulat ahogy melegedett úgy ment vissza,gondolom az automata szivató miatt.Most egy ideje nem pörög fel ha beindítom és úgy érzem mintha a teljesítményéből is veszített volna.Hol keressem a hibát.köszi a válaszkat.Üdv.:Zsolt
[#5487701] 2018. 09. 29. 21:47
Stevesaki
Köszi :) Én is ezt az egy használhatót találtam guglizással...
[#5487114] 2018. 09. 27. 10:23
Vidom
olvastam, hogy mit keresel. Irtam is hogy a service bovebb mint az ownert.

Oldalt nem nézem.

Azt irják máshol hogy a 600-as nagyon hasonló (ezt nem tudom)

itt a 600-as linkje.

http://www.mediafire.com/file/...

van ahol regisztrálni kell egy kamu mail cimmel.
[#5486892] 2018. 09. 26. 11:37
Stevesaki
1. nem service manualt kerestem, hanem owners manual-t, ahogy írtam is. :D
2. az általad linkelt oldalról hogy a fenébe kell letölteni valamit is? nem jövök rá...
[#5486645] 2018. 09. 24. 21:31
Vidom
de tökre igaza van.

itt egy adag service manual. Ez jóval bővebb mint az user.

https://servicemanualsgsxr.com...
[#5486633] 2018. 09. 24. 21:08
Stevesaki
lehet nem imádni a gyökereket?
[#5485582] 2018. 09. 18. 9:10
djano
Ezt a google-ba kellett volna beírnod.
[#5485564] 2018. 09. 18. 7:10
Stevesaki
Sziasztok,
most vettem egy k5 750es gixxer, de nem kaptam hozzá kiskönyvet "owners manual"
Tudtok esetleg linket?
Köszi
[#5484956] 2018. 09. 15. 8:33
motobogyó
Keresek gsxr 750 90es évjáratu komplett hengerfejet....már a lapkás....
[#5483609] 2018. 09. 09. 8:57
Zoli32.01
Az kemény hogy meg ket nyomorult torheto feju csavarral sem nehezitik meg a tolvaj eletet.
En legalabb egy orat szoptam mire lefurtam.Ehez meg eleg egy 40 es lyukas toex bit 100 forintert.
[#5483584] 2018. 09. 08. 22:26
bigoneoszi
Szia,
az nem az a két csavar. Security torx csavarokkal van felrakva a felső villahídra.
[#5479869] 2018. 08. 23. 20:21
Bubu7312
Sziasztok!- Tudja valaki, hogy hogyan tudom a gyújtáskapcsolót leszerelni?
Nem akarom elhinni, de a 2 tartócsavar feje teljesen sima, mint a kapupánt csavaré!- Ez teljesen normális?- Gyárilag így szerelték?
Van valami technika, vagy le kell, hogy fúrjam?

Köszi a segítséget!
[#5468492] 2018. 07. 07. 20:28
robixd
Nincs valakinek eladó gyári rendszámtábla tartó k4 hez?
[#5467965] 2018. 07. 05. 7:41
atix83
K1-K3 GSX-R 750 Bontódik.
Magyar papiros, 40km.
Minden alkatrésze patika állapotú!
Braking hullámos tárcsák (új)
K&N légszűrő (új)
Gyertyák (újak)
Láncvédős sárvédő (új)
Láncszett (új)
Undertail
Új betétek
Komplett Arow sportrendszer (patika)
Stb..stb...
Alkatrészért inkább telón keress! 70/6321-829
[#5467686] 2018. 07. 04. 5:18
wili72
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Ha felteszek egy sport dobot a gyári rendszer végére kell valamilyen beállításokat végezni vagy mehet simán ahogy van? Köszi!
[#5467542] 2018. 07. 03. 17:33
teve007
sziasztok erre a gixerre keresnék idomgarniturát ebben a szinben ha tank is van az se baj augusztus elején megyek haza magyarba ha addig lenne és elfogadható árban akkor érdekel csak kizárolag hibátlan jöhet szoba mert fujkálni az enyémet is lehetne de nincs hozzá hangulatom gányolni. koszönettel. ha esetoeg más szinben lenne csak akkor full garnitura koszi sziasztok
[#5467510] 2018. 07. 03. 15:31
TomiDo
Koszonom a segitseget, megoldodott! Üzemanyagpumpa hiba okozta az ero es fordulatszam vesztest!
[#5467474] 2018. 07. 03. 7:46
ronis
halló Gixeresek, van itthon K1-K3 750 , pár megmaradt alkatrészem ami nekem már felesleges , hátha valakinek kell belőle valami

két jó állapotú lánckerék első-17, hátsó-45. hátsó csapágyházzal, . 7000 ft a kettő együtt.
komplett hengerfej , vezérmű tengelyekkel, 1 hengernél a szelepek sérültek 10 000 ft.
kuplung dekni 5000 ft
[#5464097] 2018. 06. 20. 15:51
kolorinc
Olyanom sajnos nincs :(
[#5464094] 2018. 06. 20. 15:38
kawaszeki
légkulcs amin lehet állítani a nyomatékot.
[#5464093] 2018. 06. 20. 15:26
kolorinc
Hogyan húzod le nyomatékra az anyát?
Ha nem gond megkérdezem hátha van tipped.
Valamitől rezonál a motorom. 4-8 ezer között, nem a futómű, a blokkból ered.
Semmi zörej, jól működik. De nagyon rezonál, néhány perc motorozás után már nem érzem a lábam.
Nincs valami ötleted mitől lehet?
A kuplungra gyanakodtak akiknek eddig ki tudtam kérni a véleményét.
[#5464088] 2018. 06. 20. 14:57
RC51
Hmmm. Naponta javítok külömböző kuplungot. Ha van levegős vagy akkus ütvecsavarozó akkor nem kell az a szerszám.
[#5464083] 2018. 06. 20. 14:27
kolorinc
Sziasztok!
Nincs valakinek pár fölösleges kuplung fémlamellája?
Kuplung szerszámot csinálnék belőle. (K6 hoz)
Üdv!
[#5463889] 2018. 06. 19. 17:56
robesz87
Szia! Nekem a 750 sradon 106-110 között kapcsol!
[#5463858] 2018. 06. 19. 16:41
teve007
sziasztok lenne egy kérdésem a napokban ugyalakult hogy dugóban kellett mociznom és a normal 70 fok körûlrõl gyorsan emelkedett a hôfok. a kérdés hány foknál kell bekapcsolni a ventillátornak mert bizony delszaladt 106 108 fokig és még akkor sem kapcsolt be maradt a masik megoldás elkezdtem a kocsik között lavirozni nehhogy felforjon. ugytudom 100 foknál már kéne járjon a venti. nekem a kawám szinte soha nem ment 100 fok fölé igaz abban 2 venti volt és idõben be is kapcsolt. köszi a válaszokat.