Mondjuk nem sok hiányzott, hogy megússzam. Úgy 1-1,5m.
Az bizonyos, hogy a motorom így ahogy van tudja az 1:55-öt. A futómű meg sem rezdül, a fékje parádés, a blokkja kurva erős, egyedül a kormánygátlóval vannak gondok.
az egyik motor a palánkban állt a másik pedig nem volt ideális íven....minek kellett piros zászló...asszem eddigi legnagyobb és legkeményebb csatám volt épp...legalábbis Brianék azt mondák kívűlről,hogy annyira nem voltam beszámítható
Utcán amekkorát kell, akkorát döntök, de pályán 2szer akkorákat lehet.
Így is a 2-es kanyarból kigyorsítva himbálózott a hátulja...
Én jobban szeretek második lenni, mint nem állni a dobogón.
05-nél alig alig térdeltem. 00-01-nél 4-5 helyen.
(Persze előírt guminyomáson, üzem meleg állapotot feltételezve.) És ha elfogadod ezt a tényt akkor jöhet a térdelés.
Ja és akkoriban még motorral jártam a melóba is szóval vigyázni kellett rá.
GSXR-750, 2000-2003
Motorblokk alkatrészek eladók.
Hengerfej,oldaldekli,fogaskerék csoport...stb.A főtengely egyik csapja kicsit sérült...( tudom ) de hátha kell valakinek.A henger is kopott egy kicsit.A többi cucc hibátlan.
Tuningosoknak: APE fokoló vezérmű lánckerék is van.