Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na mindegy inkabb elmegyek mert a lancokat le sprayezem
csak varoson belul akar motorozni most mondta ...
énszerintem meg inkább busa mint gixer 600
mert a gixer 600 az sportmotor,az nagyon befekvős,a busa meg inkább túrásabb
most mi ndenki lefog hülyeézni,de ez így van
lehet hogy erősebb nála a g ixer 1000,de akoris,a busába mindenki ezt látja:308 km/h
de a busával nagyon jó kirándulni,sokal jobbb,mint a gixxerekkel
szentem jobb lenne nem ilyen hamar beleugrani egy ilyen eros motorba
meg sztem a 600-as gixer is sok lenne egy robogo utan ...
de inkabb az mint egy hayabusa
igaz haver 50ccmes robogo utan vett busat ...
akármennyire normálisnakm eg önmegtartóztatónak gondolod magad, 2 hónap után elveszted rajta a fejedet, és belekerülsz egy oyan heyzetbe amit régebben egy gyengébb géppel nem éltél át akkor abból para lehet... de ha 100%osan biztos vagy benne h tudod magad tartani akkor nem para... szerintem. de majd beszámol fistván h rajta miyen benyomást tett a gép:)
én csak okoskodom itt, nem ültem még busán:) majd valamikor kipróbálom ha lesz egy oyan ismerősöm
Üdv!
Ti milyen feltételekkel ajánlotok vkit felülni egy Hayabusára? Pl. motoros tapasztalatra értem. Mindenki azzal a dumával jön, ha veszel egy ilyet tuti meghalsz bla bla... Persze olyanok mondják, akik még Rometen sem ültek.
Ismerek olyat, aki 750-es gixerre ült először, és ment is vele, mí­g el nem lopták neki(mondjuk lehet í­gy jobban járt).
Nálam az a szitu, hogy kb. 2 hónapja kezdtem el mocizni, vagyis az csak egy 125ös robogó, de már évek óta egy ilyenre vágyogatok. 2 hónap múlva már jogsim is lesz rá. Nem azért választanám, mert 250- nel akarok menni, sem gyorsulni, csak is városban közlekedek. Nincs másik motor ami igazán tetszene, ez is csak feketében. Mindegy szóval nem "meghalni" akarok rajta. Olvastam, hogy viszonylag könnyű kezelni, még a súlya ellenére is.
A konkrét kérdésem akkor az, hogy ajánljátok é a mocit ilyen kevés tapasztalattal túrázgatni? A jogsin úgyis megtanulok GSR 600 K6-tal menni, ha meg levizsgázok vele, akkor nem mindegy milyennel megyek? Úgy értem simán hanyatdob ez is meg az is, nem?

Azért ez még távoli, mert ez a kb. 2,5 milla nem kevés és csak biztos anyagi háttér mellett lí­zingelek majd. De ha nem tartjátok túl nagy őrültségnek, akkor már el is kezdek kalkulálni.
Neked is.
na jovan elfaradtam ... hosszu volt a mai nap :P meg a tegnapi is mert a sztiptiz-re az esobe is elmentunk ... de mire odaertunk elallt
joccakat
yaya :D apamnak is 1100es dragstarja van ... mi jottunk 9-en abbol 2 dragstar 2 cbr600f
volt egy citrom gsx600f de azon kivul meg volt 2 ugyanolyan szinbe :P
Most is 3-an voltunk. Egy kék-szürke 2004-es, polír felnikkel Nyírbátorból, egy 2005-ös piros-fekete Nagykállóból vagy Vásárosnaményból, mikor hol lakik Ottó barátom, és szerénységem. Ettől már csak az 1100-as Drag Star népszerűbb, biztos volt 6-7 db. Jó kis buli volt az idén is.
egyebkent tavaly voltal biztos ...
akkor asszem volt vagy 3 busa is ha jol emlexem
M-el kezdodik ...
egyebkent nekem tetszett a talalkozo ...
aszem kb 300-an voltak de 24x-et szamotlak a vonulas utan de akkor mar sokan elmentek ...
sztem voltak 300-an
en is mentem mar boeingel :P
de nem hiszem hogy azt egymeterrol mertek le mert akkor aki lemerte az nem elte tul :P
Egy Metaxát. A chopperek viszont még nagyobb hangnyomást produkáltak. talán 135 dB volt a nyertesé. 120 db egy felszálló 747 Boeing hangnyomása.
lehet a hangnyomas nagyobb a gyorsasagiknal de nekem a chopereke hangosabb volt :D
nyertel egy martinit? :D
pedig nem ugy nezett ki :D a fulemnek :D
de ugytom hogy a gyorsasagi motoroknak vhogy nagyobb db-t mertek nem?
A kettő nem igazán egy kategória. De erről kérdezz meg bárkit.
amugy az a meres is eleg furcsa :D monnyuk tavaj szarabb volt mert nem volt meghuzva a vonal ...
apa 1100es chopperenek 110 db kipuffal .. meg tavaly mertek de szarul mert neki oldalra iranyul a kipuff ... nem hatra szal nehezebb lemerni
en nem ertek ennyire hozza ... nekem aszonta megvan piszkalva vagychippelve vagy mi ?!
amugy neki vmi Martin dob van rajta ...
neked meg lattam hogy bodis
Nem ismerem a srácot egyébként. Azt viszont el tudom mondani, hogy 123 dB volt 1 méterről a hangnyomás ma a méréskor, és ezzel kb 10 dB-el előztem meg a második helyezettet egyéb motor katégóriában. Mindez kipufogóval, mert volt olyan versenyző, aki kipufogó nélkül 143 dB-t produkát, de őket nem értékelték.
Akkor most mondok körülbelüli értékeket: Kipufogórendszer, teljes, nem csak dob: legjobb esetben +10 lóerő, power commander a legjobb esetben, ha fékpadon hozzáállítják a motor+kipufogó rendszer kombinációhoz akkor hoz még 2-3 lóerőt, sportlégszűrő max +1 lóerő, sportvezérműtengely max 5-8 lóerő, a Suzuki gyári elektronikájának az írása, ami 3 tartományban tehető meg, ellenben a Power Commander 250 fordulatonkénti állíthatóságával, szinte észrevehetetlen különbséget okoz. Egy sima sportdob jó ha nem csökkenti a teljesítményt. Amelyik motorról beszéltem, az talán Zsarolyánban van, full Yoshi rendszer, vezérműtengely, miegymás van rajta, szerintem kb. 200-210 lóerős lehet, és elég komoly munka van benne.
fistvan sztem te ismered azt aki modnta nekem hogy 237 loeros .... Fehergyarmati kek feher hayabusa ... nem en talaltam ki o mondta egyebkent fasza a motorod megneztem :D meg van olyan kijelzo hogy hanyasba van a mocid :D
Erre csak annyit mondok, hogy a Kainznger német tuningcég kínál 1700 köbcentis Hayabusát, az 230 lóerős, ha a barátod motorja nincs felfúrva, és nem turbo-s vagy kompresszoros, akkor aligha tudja ezen értékeket produkálni, mégha a Belme Józsefé volt a motor, akkor sem... Most lehet, hogy ez nem volt tulságosan szimpatikus hozzászólás, de ez az igazság. Nem kell mindent elhinni. Az a motor biztos erősebb az enyémnél, de aligha 237 lóerős, ha egy full fekete limitált modellről van szó.
ha belegondolsz ésszerű hogy csal az óra, folyamatosan kopik a gumi, tehát változik a kerék kerülete, igy nem tud pontos adatot számolni a computer, főleg ha esetleg már méretű gumi van fönn a keréken.
mi eraktunk föl hayabusát fékpadra, és az orája 340 et mutatott és hivatalosan meg csak 320 volt.
és nem hinném hogy a fékpad tévedne.