Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

K8 Busára rendszámtábla tartó 8.000.- pénz a nagyvizen túlról ha kell ilyesmi valakinek.
Gyere el szombaton a "Naszály ringre", és nézd meg Menyust mit művel vele!
VFR750! kipufogóig döntik a nagyok, a futóműve az egyik legjobb a világon, minden variáció állítható rajta, nincs még egy ilyen motor amivel stabilan lehet igen-igen nagy tempóval közlekedni.
Gabi ! Egy ismerősöm szavaival élve a szar is gurul az egyenesbe,ha jól meglökjük, de fére téve a viccet az érdekelne , hogy viselkedik a gép kanyarba a határokat feszegetve. A futómű mennyire hajlamos a betáncolásra?
-n.... én már zsigerből "menny" asszony-t írok...
Ráakarsz közelíteni a mennyasszonyra mi? Te kutyaházi....
Folyik te hülye, folyik!
Márt a tied szaros?
Gábor!

Hozzá lehet jutni ezekhez a képekhez nagyobb felbontásban?

Még1x nagyon köszönjük a meghívást!
Örökké a szívünkben élsz
Kicsit később leírom a tapasztalatokat
VFR750!
21 ezernél járok, tökéletes!
Meglepetés mentes túragép, ami negyedikben annyit tud mint a K1200.(persze tiltás kiiktatással)
Fogyasztása: 5,5-6 liter, szigorúan Német pályán 220-240 folyamatosan 8 liter.
Összefoglalva nagyon kiegyensúlyozott, és nagyon egyensúlyban lévő fejlesztés!
Alapvetően sztem semmi nem olcsó...
Egyszer mentem olyan Bömössel,nekem nagyon tetszett!
Szia!

Az oké ha beszarik akkor sokba kerül, de miért szarna be ?
Ilyen megbizhatatlan egy 4+ milliós moci?
Nem mert a munkadíjat még nem is írtam.
Ez igaz...
Ha beszarik a váltó nyolcszázezer lessz!
Mi nem tetszik a Bömösbe?
Miért adod el?
Fiúk , és lányok ! Kérlek benneteket a K8 Busáról írjatok meg a tapasztalatokat, esetleges benn- fenntes hibákról is , ha van. Mielőtt lecserélném a mostani gépemet kíváncsi lennék mi a tapasztalat?
igye mert bunkedli vagy te tulok
xl-es vadi új
alkalmi ár!