VFR750! kipufogóig döntik a nagyok, a futóműve az egyik legjobb a világon, minden variáció állítható rajta, nincs még egy ilyen motor amivel stabilan lehet igen-igen nagy tempóval közlekedni.
Gabi ! Egy ismerősöm szavaival élve a szar is gurul az egyenesbe,ha jól meglökjük, de fére téve a viccet az érdekelne , hogy viselkedik a gép kanyarba a határokat feszegetve. A futómű mennyire hajlamos a betáncolásra?
VFR750!
21 ezernél járok, tökéletes!
Meglepetés mentes túragép, ami negyedikben annyit tud mint a K1200.(persze tiltás kiiktatással)
Fogyasztása: 5,5-6 liter, szigorúan Német pályán 220-240 folyamatosan 8 liter.
Összefoglalva nagyon kiegyensúlyozott, és nagyon egyensúlyban lévő fejlesztés!
Fiúk , és lányok ! Kérlek benneteket a K8 Busáról írjatok meg a tapasztalatokat, esetleges benn- fenntes hibákról is , ha van. Mielőtt lecserélném a mostani gépemet kíváncsi lennék mi a tapasztalat?
Hozzá lehet jutni ezekhez a képekhez nagyobb felbontásban?
Még1x nagyon köszönjük a meghívást!
21 ezernél járok, tökéletes!
Meglepetés mentes túragép, ami negyedikben annyit tud mint a K1200.(persze tiltás kiiktatással)
Fogyasztása: 5,5-6 liter, szigorúan Német pályán 220-240 folyamatosan 8 liter.
Összefoglalva nagyon kiegyensúlyozott, és nagyon egyensúlyban lévő fejlesztés!
Egyszer mentem olyan Bömössel,nekem nagyon tetszett!
Az oké ha beszarik akkor sokba kerül, de miért szarna be ?
Ilyen megbizhatatlan egy 4+ milliós moci?
Miért adod el?
alkalmi ár!