Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom az FI világít ha van hiba?
Szép estét mindenkinek
igen, de ha van egy kipuff a motorodon, akkor ne csodálkozz, ha mondjuk szarul indul a motor, mert minden megváltozik, főképp, ha az egy kisipari gyártmány
Akkor hogy lehet tökéletesen beállítani?
Akkor ami a service manualban van hibakódlista abból ki lehet csemegézni? már ha egyáltalán van hiba?
Hasznos, ha egy hozzávaló padon, mondjuk én AGO-t javaslom, hozzá tudod pontosan lövetni a motort a megváltozott áramlási viszonyokhoz. A prop-tech metódusáról nem tudok nyilatkozni, de ha a gyári ecu 3 tartománybeli állíthatóságáról beszélünk, azért az kicsit messze áll a tökéletestől...
dehogynem, kell egy kapcsoló, amivel rövidre zárod a szervizcsati két pólusát, akkor a műszerfal kiírja a hibakódot, hogy törölni hogy kell, azt nem tudom
Ez a POWER COMMANDER ez hasznos dolog vagy baromság?
Vagy csak vigyem el PROP TECH -hez beállíttatni hogy tuti hozzá lett e lőve a kipuffhoz?
Az ECU nem tárol hibát ugye?
Ennél nem lehet hibakódot olvasni?
Igazából engem sem ez zavar, csak ez a tegnapi malőr megijesztett, de azóta nem csinálta.
az enyém se indul pöccre, pedig az elektronikával oda állítom, ahová akarom, de nagyon nem is foglalkoztat ez a dolog...
Köszönöm a választ!
És az is attól lehet hogy nem az a pöccre indulós ,hogy megnyomom a startot és már pöfög is a moci, a karbis 1100-em sokkal kevesebbet indítózott mire beindult.
Sziasztok!

Nekem is lenne két kérdésem kérésem!
1. Nincs valakinek véletlenül egy km óra kijelzője elfekvőben? Vagy mivel lehetne helyettesíteni esetleg, javítani? 1-2 sor hiányzik belőle.

2. A motorom melegen nehezen indul mivel az önindító nehezen hajt! Állítólag valami persely gondja van erről mit lehet tudni? Lehet javítani vagy csere?

Köszönöm előre a válaszokat!
az a gond, hogy a beszívott levegő hőmérsékletét érzékelő szenzor az airboxon van rajta, megállás után a motor hőjétől felmelegszik, így fals adatot közöl az ECU val, ami elhangolja az üzemanyag-levegő keverék arányt, ezért a motor nehezebben indul be, menet közben viszont a beszívott "hideg" levegőtől lehűl a szenzor, így már jó adatok jutnak z ECU-ba. Ha nagyon zavar ez a jelenség, akkor tedd át a szenzort az airboxba vezető levegőcsövekre, kissé távolabb a blokktól.
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, tegnap mentem a géppel elég lassú tempóban hosszú motorfék után pici alapjárat és megállítottam,majd kb 5 perc múlva indítani akartam és kb 5 másodperc indítózás után indult el,ez meg tudja szívni magát? Valaki találkozott már ilyen problémával, vagy hogy nem pöccre indul? Mi lehet a hiba?
Köszi!
Ez igaz :)
azt nem is mondtam ,de ezzen minden hiba látszik
Hát nem tul makulátlan :(
ami lemaradt 2005.08.11 forgalomba helyezés magyarországi szervizkönyves , 4 évet állt
Teljesen friss vizsga , friss olaj új aksi az ára irányár 990.000.-
ez alku képes ami még kell at 1db eke idom
Sziasztok rég írtam már ide és gondolom senki nem is emlékszik rám
De remélem mindenki épp és egészséges XX-esekkel egyetemben.
Köszi!
Látom alakul a társaság!
Gabyca! 2