Suzuki Hayabusa

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem vidd vissza,és garanciára javítsa meg az ember....
Persze nem csak alkatrészekkel tudok szolgálni, de tanácsokkal is.
Nekem van egy majdnem új hengerem, amihez van egy használt dugattyú és kb 2000 kilométert futott dugattyúgyűrű készlet. A henger egy B-king-é, de ha nem akarod 1400 köbcentire felfúrni, akkor semmi hátrányod nem lesz belőle. A dugattyúgyűrűk ezzel a hengerrel koptak össze. Mielőtt szétbontottam volna, a 2000 kilométer alatt, míg használtam 0 olajfogyasztása volt. Ha gondolod keress meg az ifeket663 (kukac)gmail(pont)com email címen vagy a voda 374 nyolcvan37 telefonszámon.
Sziasztok. 2004 Hayabusam van, masodik tulaj vagyok az 5. evtol. Elozo tulaj M3-on hajtotta 300-zal oda -vissza, ez volt O hobbija. En az utobbi 11 evben csak evi 1 honapot hasznaltam, azt is moderalt modon. A busa elkezte enni az olajat, egyre zavarobb modon, a hangja is megvaltozott. Betoltuk szerelohoz, mondtak, hogy nagyon szet van kopva, mintha valaki 300-zal versenyzett volna vele. Forgattam a szemeim. A dugattyun es lehuzo gyurukon kivul minden kis aprosagot kicsereltek a blokkban. Mikor visszakaptam es beinditottam, a blokk hangja egy alom volt. Szepen jart, ra sem ismertem. Meg az elso tank benzinnel jartam, mikor a haver ramszol hatulrol, hogy gazvisszaengedesnel hatalmas a kek fust. Egybol tudtuk, hogy olajat egetek, amit a dugattyu az elkopott lehuzogyuruk mellett enged fel a vakum hatasara. Kerdesem egyszeru es tomor: szerintetek milyen opcioim vannak a javitasra? KOszi
Biztosan van már vagy 5000 darab gen 3 Busa tulajdonos itt a fórumon, csak olyan köcsögök, hogy magukban tartanak egy ilyen fontos információt.
Ezért szeretem ezt a helyet mert mindig értelmes választ kapok a kérdésekre :)
Ez nem volt szép tőled!
Eladó gen1. cuccok
első 6e (2x 4db van)
hátsó 4e
karok 13e
váltó kar 7e
20/9724179
Lehet, még azt is megengedi, hogy átnyálazza.
Kérdezd meg versenycicát.Már az új Busához is biztosan ért
Sziasztok, valaki Balassagyarmat, Vác környékéről esetleg akinek 1. Generációs modellje van és megmutatná? Kicsit átnyálaznám, esetleg ráülnék, üléspozíció... Stb. Gondolkodok a vásárlásán. Köszi
Ha a bekarikázott paramétereknek megfelel, akkor nincs gond (szerintem). Azért ez a blokk nem egy űrtechnika...
Ezt írja a gyári könyve pedig.Akkor passz
Ez még a 2. gen Hayabusához való, ott a képe rajta, bele ne tedd a 3. gen Busába. Viccet félretéve biztosan nagyon jó olaj, de nem tudom elképzelni, hogy egy motort csak 1 féle olajjal szabad használni. Általában megadják, hogy milyen viszkozitás értékű, milyen teljesítményszintű olaj kell bele, és azon belül olyat raksz bele, amilyen az ízlésed.
Sziasztok.Valaki már használta ezt az olajat?Tudtok róla valamit?Csak azért kérdezem mert az új busába ezt hozza a kézikönyv,hogy ilyen való bele és nem tudom 1000 km szervizen milyet rakjak bele
Készüljetek, ne feledjétek...hamarosan :
Az király!Utcára lesz,vagy dragra,kompresszorral?
De. Nálam már itthon áll rendszámmal egy ideje..... :)
Nocsak!Téged is látni itt?Csak nem vettél egy új Busát?
Ajjaj,vannak itt bajok.Mekk Elek az ezermester.
Utánfutón vitték nekik a járművet "hangos zaj a blokkból" hibával. .Apa és fia beindította az első pillanattól zakatoló ,síró motort.(Nem jutott eszükbe pl. előbb átforgatni a főtengelyt gyertyák nélkül )
Nem tudták beazonosítani a zaj forrását így emeltek a fordulatszámon , aztán megint emeltek. A hallhatóan erölködő blokk az utolsó gázfröccsnél megszorult és a hajtókar átütötte a blokkot.Szomorú történet és komoly anyagi kár....ami elkerülhető lett volna ,ha hozzáértőhöz kerül a masina !Hetekig egyezkedtek ,hogy ki fizesse a "révészt".
De nem ezért írtam .Akit ez érdekel ,a régi tech fórumok tele vannak a marhaságaival. .Azért írtam ,hogy ha nektek is fontos a motorotok , akkor gondosan válasszatok szerelőt ! Ne ti fizessétek a "mester" tanulópénzét !