Én úgy tudom gen2 busánál.
Vízpumpán alul van egy talán 5 ös kis csavar alátéttel,ahol vizet le lehet engedni,meg a hütö alsó
gumi csövét leszedni.Ha víz lejött mindent vissza,új vízzel felönteni a hűtőt tele,meg kiegyenlítőt is félig majd beindít,és a blokk hátsó felső részén közepén van megint csak egy kb 5 ös csavar ami meg a légtelenítő csavar.Majd ha kész minden akkor hagyni kell kihűlni a motort és másnap reggel megnézni a szintet és korrigálni ha kell
Ugyanilyenem volt, Végtech hozzá is hangolta a blokkot, maga volt a csoda. Előtte Yoshi volt, arról váltottam. És őszintén, a hangja db killer nélkül volt az igazi. Erre a gyökerek: https://totalbike.hu/hirek/2025/03/23/rataposnak-az-utangyartott-kipufogopiac-torkara/
Udvozlet.
Ha vkit esetleg erdekel...
Gen2 re valo bodis titan trioval dobok,osszekotokkel,db killerrel,tipusbizonyitvannyal,gyari dobozban,1 szezont hasznaltan,szep allapotban.....
140000 ft ert eladoak.
Persze, teljesen megértem és abszolút jogos. Legalább lenne annyi bennük, hogy megnézik alaposabban. Ha más nem, kizárni annak a lehetőségét, hogy ők csellóztak el valamit.
Csak kicsit dühítő hogy ezt itthon kell megoldani mert a szervízben rögtön másik kereket és féktárcsákat akartak vetetni mert biztos az romlott el csak úgy állás közben .
Nem ismerem a főhengert a busán, de olyannal már találkoztam, hogy az új/csere dugattyú cseppet hosszabb volt azon a részen, ahol a karral találkozik. Emiatt a dugattyú beszerelt állapotában nem tud a végállásába csúszni és a fék felengedésekor nem nyit ki teljesen a főhengerben a visszatérő a furat és a nyomás részlegesen megmarad a rendszerben és szorul a fék.
(utángyártott fékkarral nem ritka ez a jelenség, de erről itt nem volt szó)
Csak egy ötlet, amit egyszerű ellenőrizni komoly bontás nélkül. Ha ilyesmi áll a háttérben, akkor ha ki van szerelve a kar, a szorulás megszűnik.
Hát ez az, én sem tudom elképzelni hogy mi történt. Azt néztem hogy a cserénél kiveszik a dugattyút és a mögötte lévő rugót és egy műanyag alkatrészt átrakják az újba majd az új dugattyút. Szóval ha ott valamelyik karmantyú esetleg szétment akkor lehet hogy valami hasonlót okozhat. Majd még ezt megnézzük.
Szia.Én még ilyet nem is hallottam.Nekem is már cseréltek,meg pár ismerősnek is de semmi ilyen.Elvileg csak a felső fékmunkahengert szedik le amit 2 csavar rögzít,aztán teszik fel az ujjat dobozból,kap új fékolajat és kész is.
Olyat már hallottam hogy lazán hagyták a légtelenítő csavart és folyt a fékolaj,de ilyet nem.
Sziasztok.
Egy haver 2021-es Hayabusáján cserélték visszahívásban a fő fékhengert. Azóta szorul a fék és ráz a motor eleje fékezéskor. Többször próbálta légteleníteni de semmi változás. Előtte tökéletes volt a motor most viszont használhatatlan. Valaki találkozott ilyen hibával a visszahívás elvégzése után?
A szerelőnél aki elvégezte a cserét azt mondták valószínűleg sérült a féktárcsa vagy a felni ami elég hihetetlen mert mikor odament vele semmi baja nem volt semminek.
Vízpumpán alul van egy talán 5 ös kis csavar alátéttel,ahol vizet le lehet engedni,meg a hütö alsó
gumi csövét leszedni.Ha víz lejött mindent vissza,új vízzel felönteni a hűtőt tele,meg kiegyenlítőt is félig majd beindít,és a blokk hátsó felső részén közepén van megint csak egy kb 5 ös csavar ami meg a légtelenítő csavar.Majd ha kész minden akkor hagyni kell kihűlni a motort és másnap reggel megnézni a szintet és korrigálni ha kell
Hogy milyet, azt nem részletezi a könyv. 50:50 arányban, alu hűtővel kompatibilis legyen.
A szervízkönyv szerint 2 évente kell cserélni, de simán jó tovább is. Inkább a fékfolyadékot kell! G12+ fagyálló jó bele, az a sima rózsaszín.
Ha vkit esetleg erdekel...
Gen2 re valo bodis titan trioval dobok,osszekotokkel,db killerrel,tipusbizonyitvannyal,gyari dobozban,1 szezont hasznaltan,szep allapotban.....
140000 ft ert eladoak.
(utángyártott fékkarral nem ritka ez a jelenség, de erről itt nem volt szó)
Csak egy ötlet, amit egyszerű ellenőrizni komoly bontás nélkül. Ha ilyesmi áll a háttérben, akkor ha ki van szerelve a kar, a szorulás megszűnik.
Olyat már hallottam hogy lazán hagyták a légtelenítő csavart és folyt a fékolaj,de ilyet nem.
Egy haver 2021-es Hayabusáján cserélték visszahívásban a fő fékhengert. Azóta szorul a fék és ráz a motor eleje fékezéskor. Többször próbálta légteleníteni de semmi változás. Előtte tökéletes volt a motor most viszont használhatatlan. Valaki találkozott ilyen hibával a visszahívás elvégzése után?
A szerelőnél aki elvégezte a cserét azt mondták valószínűleg sérült a féktárcsa vagy a felni ami elég hihetetlen mert mikor odament vele semmi baja nem volt semminek.