A mégis jobban gyorsul,azzal vitatkoznék,mert erre vonatkozóan nem találtam semmilyen adatot,a legjobb idejének 10.1-et találtam,én 10.0-át tudtam sorozatban a Gen 2-vel.De tegyük fel,hogy igazad van,az újban van rajtprogram,az meg a legtöbb embernek nincs a kezében,ebből is adódhatnak elég erős különbségek... Az,hogy minden másban jobb,az viszont teljesen biztos,hiszen csak eltelt vagy 15 év a gen 2 megjelenése óta.
Az én Busám meg 205 le és 166 nm lett Ágó fékpadján,Yoshimura rendszerrel,és PC5-tel.
ZZR 1400-ból pedig ez a leggyengébb,amit Ágónál találtam: 216.2 LE, 178.6 Nm.
Nyilván a plusz 100 köbcenti ennyit számít,de ezen nem fogunk összeveszni,mert ez semmiben sem kisebbíti a gen 3 érdemeit.
Tisztán csak a gyorsulást nézve a Kawa megette a gen3 busát. Egyszerre állt mindkettő a garázsban, többször összehasonlítottuk azonos termetű pilótákkal. Nyomaték rugalmasságban sokkal jobb a busa. 3-4 ezres fordulatról állva marad a ZZR. Az új busában 6000 sincs még, a Kawákkal mentem vagy 60-70 ezret, szerintem épp felzárkózott a Suzuki, az elektronikus segédletektől eltekintve nem jobb semmivel. Az a fő előnye hogy van belőle új 😀 A lényeg hogy mindkettő nagyon ott van...
Az ergonómiája más a busának, kicsit zártabb a térd, szűkebb a kormány, más formájú az ülés. Más érzést ad az eltérő váz felépítés, a ZZR-nek nincs akkora "hasa" a fejidom viszont szélesebb. Szerpentinen egyformán érezhető mindkettő súlya, nem érzem másnak, de a Kawa sokkal jobban kanyarodik mint a gen2. Mindkettővel több tízezer km-t mentem, én így látom.
Nemhogy utolérte, hanem bőven lehagyta.
Azt a harmóniát amit az új Hayabusa ad, nem tudja a ZZR.
Továbbá lehet, hogy gyengébb, mint az elődje, de miért van az, hogy mégis jobban gyorsul, hamarabb éri el a végsebességét, jobban fordul, jobban lassul, finomabb, egyszerűen mindenben jobb?
Mert a tökéletest a japók, egyem azt a perverz gondolkodásukat, a tökélyre reszelték.
Mentem ZZR ellen, nem lépi le a ZZR.
Mentem S1000 RR ellen, az 300 felett megy el neki és azt is igen lassan és 312 a vége a BMW-nek, nem látványos a különbség.
Van egy ismerősöm aki megvette az új Busát, majd rendesen bejáratta.
Megvette rá a gyári Akrapovic rendszert, ahhoz megvette a hozzáírt az ECU - t, mindezt Ausztriában. Itthon valamiért csak rendszert kapni, gyári japó Akrához írt ECU -t nem. A lényeg, hogy 206 Le és 165 Nm lett. Gps -sel mérve 315 Km/h -t megy. a 0-200 6.39 sec, a 0-300 17.02 sec lett.
😉
Zoli!Jó fej vagy,köszönöm,egyszer biztosan élni is fogok majd a lehetőséggel,de csak akkor,ha lesz majd motorom,hogy te is ki tudd próbálni az enyémet. 🙂 👍️
Csaba ! Nem hiszem , hogy a te véleményed lenne legkevésbé mérvadó ! Az hogy nem vezettél még 1400-ast semmit nem jelent ! En az 1-es Busához tudom hasonlítani , azzal sokat mentem ! Én nagyon szívesen kölcsön adom az 1400-at ha meg nem sértelek , én büszke lennék rà , hogy te is kipróbáltad ! Bár az enyém "csak" 1 generációs , ZXT40ABA , de erről írtàk , hogy kezelhetetlen a hirtelen gázreakciói miatt , stb. és ezért módosították 2008-ban az injektor térképet ! Szóval aki kételkedne a szavadban rosszul tennè ! 👋 👍️
A lényeg hogy mindkettő nagyon ott van. 👍️ 🙂
Az én Busám meg 205 le és 166 nm lett Ágó fékpadján,Yoshimura rendszerrel,és PC5-tel.
ZZR 1400-ból pedig ez a leggyengébb,amit Ágónál találtam: 216.2 LE, 178.6 Nm.
Nyilván a plusz 100 köbcenti ennyit számít,de ezen nem fogunk összeveszni,mert ez semmiben sem kisebbíti a gen 3 érdemeit.
Azt a harmóniát amit az új Hayabusa ad, nem tudja a ZZR.
Továbbá lehet, hogy gyengébb, mint az elődje, de miért van az, hogy mégis jobban gyorsul, hamarabb éri el a végsebességét, jobban fordul, jobban lassul, finomabb, egyszerűen mindenben jobb?
Mert a tökéletest a japók, egyem azt a perverz gondolkodásukat, a tökélyre reszelték.
Mentem ZZR ellen, nem lépi le a ZZR.
Mentem S1000 RR ellen, az 300 felett megy el neki és azt is igen lassan és 312 a vége a BMW-nek, nem látványos a különbség.
Van egy ismerősöm aki megvette az új Busát, majd rendesen bejáratta.
Megvette rá a gyári Akrapovic rendszert, ahhoz megvette a hozzáírt az ECU - t, mindezt Ausztriában. Itthon valamiért csak rendszert kapni, gyári japó Akrához írt ECU -t nem. A lényeg, hogy 206 Le és 165 Nm lett. Gps -sel mérve 315 Km/h -t megy. a 0-200 6.39 sec, a 0-300 17.02 sec lett.
😉