Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem régebben T30 volt az 12e ret bírt. Utána T32.
Szia.Az s22 nekem 7000-8000 km-t megy el de tényleg csukló függő.Van olyan ismerősöm akinek 4000 km alatt elfogyott a közepe.
Előtte próbáltam több gumit de három éve már csak s21 vagy s22
használok busára mert nagyon bejött mind kanyarba mind autópályán.Talán az s21 nek mélyebb a profilmélysége újkoràban.
Dunlop sportmax mk3-at próbáltad? S22 hány km bírt?
Pontosítok, hogy érthető legyen. 2021 ben írtam mailt. Majd a kérdésemre nem kaptam rendes választ, ezt egyik posztodnál nehezményeztem, ez után letiltottál… volt ezen kívül más munka is vason, mint írtam megcsinálták, jó lett…
Nagyon szívesen.
Igen már szóltak pont ma.Köszi
Minden motort abban a márkaszervizben javítanak, ahol vették.
Szia.Hu ezt hol csinálták meg melyik szervizbe??Mert nekem még azt mondtak nincs alkatrész úton vannak.Köszi
Az országban elsőként a barátom hayabusáján elvégezték az első fék visszahívási kampányon keresztül a teljes javítást.
Amit cseréltek:
Főfékhenger öntvény
Fékdugattyú+karmantyúk
Tömítések
Légtelenítő csavar
Fékkar forgócsap+anya
Az alkatrészek cseréje után, az első fékből eltűnt a kis jellemző tompaság, érezhetően egy ujjal adagolható és a nyomáspont finobabb lett. A Brembo stylema nyergek érzésre sokkal erősebben fognak.
Most lett olyan a fék, ami egy Hayabusához méltó.
Én?! Biztos nem, főleg nem e-mailben. 😀 Mivel ott szoktak írni, és oda is van hirdetve, mint azt tetszik tudni olvasni.

Ma /tegnap is átadtam szomszédnak 3 motort inkább, oda küldtem egyenest a jövendő ügyfeleket, mert annyi munkám van. E-mailben meg bárki elér. 🤤
Őt is letiltották sok helyen már. De nem vesztettél semmit.
Jobban jártál hogy rendes szerelőhöz vitted. Ez a Pumukli egy igazi pancser, csak a bajt csinálná neked...
Jó a reklám csak az a baj, hogy árajánlat és segítség helyett letiltottál! Semmire nem kaptam épkézláb választ. Így elvégezte más motorszerelő a feladatot…
Igen én is sajnálom. Minden motorost várnak haza.
Nejem sincs oda ezért a hobbimért, de nem tudom szögre akasztani a bukót.
Amíg a lábam áttudom emelni az ülés felett...
Ú bassz,az elég súlyos,nagyon sajnálom.
Sajnos nem. Autópálya belső szalagkorlát, a becsapódástól 1,5km-re volt a motor. A korlát vezette el.
Remélem a rider megúszta a dolgot....
Ja igaz nem gen1-en hanem gen2 meg gen3 de gondolom akkor gen1-en is jó lenne.
Szia.Szerintem Bridgestone s21 vagy s22.Nekem bejöttek nagyon főleg az s22
Dunlop D211, D212, D213, vagy ezek PRO változatai. Én ezekkel használtam, önmagához képest jól kanyarodott vele. Aki ezen a motoron túra vagy túrasport gumit használ, sosem tapasztalja meg, hogy milyen jó is tud lenni.
Sziasztok!
Sok év után újra összeáll a madárkám és segítséget kérnék.
Tudom, szubjektív... de Ti milyen gumit használtok gen1 busán?
Utcai gumira gondolok. Tempósabba haladásra, kanyargásra, döntögetésre.
Hosszabb túra egyelőre kizárva, tehát a kopásállóság másodlagos.
Főként első gumiban kérném a segítségeteket.
Köszi!
Tavaly 11db-ot adtak el nálunk abból egynek esett be a fékkar 400 futott km volt a motorba, 280-nál (jól bejáratva) a rídernek meg...
Visszahívás van az összesre.
Ha be esik a fék kar annál nagyobb a kaland... 😁
Csak azon konzisztensen sz@r a fék, az újon meg egyszer csak beesik a fékkar...