Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akkor anyáztam, mikor levettem a hengerfejet, hanem mikor kiderült, hogy a rossz termosztát miatt (ami meleg vizes teszten tökéletesen működött, csak nyomás alatt volt sz@r) voltak melegedési gondjaim, csak mire erre rájöttem, addigra elkopott a henger...
Nagyon ügyes vagy , remélem 18éven aluliak nem voltak a közelben akik hallották volna a kisípolni valókat ! 🙃
A kolléga véleményével ellentétben én ki tudtam venni a hengerfejet a gen1 busából, úgy, hogy benn maradt a vázban a blokk.. Akkor nem lehet, ha tőcsavarosra van alakítva a henger/hengerfej rögzítése (Ezt az APE Hayabusazone oldalon meg is említik az ARP csavaroknál.) A gyári csavarokat kis forgatással, játszással ki lehet venni.
http://youtu.be/LJXx1_JOPPU Gondolom hasonlókat már végignéztetek , a helyén nem tudod a hengerfelyet levenni ! És bocsánat , de nem Busás , /csak/ Kawás ! 😏
Sziasztok Busások!
Hengerfejes lett k7 Hayabusám, tolja kifele a vizet a kiegyenlítőbe, nagy a nyomás a csövekben és buborékokat képez a hűtőben a motor.
Azt szeretném kérdezni, hogy a hengerfej leszereléséhez ki kell-e szerelni a blokkot?
Ha igen akkor mekkora meló ez?
Köszönettel: Misi
Látványos, de valamiért ma mégsem jön be. Gondolom ezres gixxer.
Ez sose volt Hayabusa.
🤔
😉
Vicc ez az egész vizsgarendszer Magyarországon.Nem létező tudással,és rosszindulattal dolgoznak egy szolgáltató szektorban,amiért mi ráadásul még fizetünk is.
Egy ilyen kompresszoros TTS Superbusát bevállalnék. 🤠
Voltak "jó" tapasztalataim a kispesti NKH kirendeltségen. FULL-FULL gyári karcmentes motorokkal is "Cöccögtek" . :D
A kedvencem az volt amikor egy három kerekűvel odamentem (Azt csak az NKH-nál lehet vizsgáztatni jeligére). Befotózzás elölről, hátulról, forgalmit elkéri...Mindent megnéz, fotóz. Ezt követően szólnak hogy álljak be. Bemegyek és ránéz az ipse aki kint fotózta. Azt mondja: Hoppá! Ennek három kereke van? Nézek rá ....(gondoltam mi a francot néztél eddig a tűző napon kint?" Szól egy másiknak, aki egy autó motorterében kotorászik épp. "Te! Háromkerekű!" Az aki az autóban hasal, oda se néz, úgy ordítja: Elutasítva! Na mondom: Na és aztán miért? Engem ide irányítottak, hogy egyedül itt lehet ezeket vizsgáztatni. Ez egy teljesen gyári, Magyarországon forgalomba helyezett motor...Emberünk áltudományos fejtegetésbe kezdett hogy nem tudják lemérni a fékhatást, mert elöl két kereke van. Kérdezem én: Na és? Az autónak nem két kereke van elöl? Itt elakadt a gondolatisága. "Végülis ott meg tudjuk mérni ez igaz" böki rá. Ok...Beállok a rázóra, beviszik az adatokat a computerbe, lemegy a mérés, látom hogy villog a zöld, "megfelelt" jelzés. Erre a szaki: Nem tudom átengedni! Megint azt hittem agyf@szt kapok. Ott a "megfelelt " akkor miért nem? Válasz: Nem hozza a Yamaha által előírt gyári adatokat. Ránézek.....De mi közünk nekünk egy yamahához? Erre odamegy a jármű elejéhez: ..."Miért mi ez? Jaaaaaaaa!" De mondom ott a forgalmi is az asztalon. Hogyhogy yamaha? Kit érdekelnek a yamaha adatai? Ez egy Piaggio Ember!!!! Itt már látta hogy elég sok a blama, meg én is már ideges voltam, pedig nyugodt típus vagyok. "Ja! Akkor jó! Akkor kint üljön le, megvagyunk..." Ugyanitt bordó R1 felhúzott 4 csöves nyitott rendszerrel indítás nélkül "rendben volt" Olyan hanggal ment el, mint egy utasszállító repülőgép. Kisvártatva (rá egy évre kb. ) hallom hogy leteperték ott a komplett brigádot. Nahát...
🥹
😏
Amerikában az utcán gurulhatsz vele.Nálunk mit szólnának hozzá a Mozaik utcában? 😄
🤫
Csak egy sima nyomaték hiba
https://www.facebook.com/reel/375893014937354 👍️
Azt elhiszem,de azért el tudom képzelni,mert az enyém is ilyen színű volt.Tudott a napon csillogni rendesen a narancsmetál.
A kép nem adja vissza milyen szép előbben,az egész motor ezzel a fényezéssel.
Gratula a vashoz!Csak a kolbászzsír! 😎 👍️
dobsz 1 képet?
Gondoltam, es ertelek.Csak szalonban lattam a szinét es ott is utos volt,gondolom termeszetes fenyben sincs csalodas:)
Igen.Csak az miatt :):)
Meg a narancs szín miatt is:)