Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szijasztok

nem tud valaki quadhoz tolólapot meg pótkocsit szerezni? kéttárcsás ekét is láttam valahol,de nemtudom honnan lehetne megredelni.
Teljes hossz 183cm telj szél 116cm magasság 116cm ön súly 169kg... ülés magasság 81 cm.
Sziasztok
Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy az LT-Z 400 quadnak mehhora az első kerekének a nyomtáv szélesége.
Válaszokat előrre is köszönöm
Valaki nem tud LT-Z400 ra hóláncot szerezni nekem? Vagy ha valaki eladná megvenném tőlle
1, az olajszinthez (túl sokat) nem tudok hozzászólni, a mi vasainkon hagyományos olajteknő van: a 250-esen sima nívópálcás, a 300 ason pedig a Suzi Gn blokk megoldása az ablakkal - mindenesetre meglepő amit írsz, nem hallottam még ilyenről...

Itt egy elég látogatott quados fórum, ott biztosan tudnak segíteni, van egy pár tucat LTZ-s:

http://forum.sg.hu/forum.php3?azonosito=quad

2, a Babetta minden más (európai) országban rendszámos lenne, csak nálunk nem az - úgy értettem, hogy ha nem segédmotor, és nincs rendszáma, akkor ugye nincs mi alapján, és mire megkötni a biztit. Tehát nem kell.
Ja a babettára is kell kötelező vagy azért mert az gurulhat közúton,na de igazad van minek is pazarolnám rá a pénzt..
Na figyu.. Lehetséges az,hogy ha meg van az olaj szint ami kell bele az a 2,1 liter,s ha huzamosabb ideig áll annyira le megy az olaj szint,hogy nem éri a pálcát?mert ugye ezen két helyen van olaj ""tartáj"". Neked volt már igy?????????????
Ha nem rendszámos akkor nem - MIRE IS KÖTNÉD rendszám nélkül ? Természetesen a többi adó alól is mentesül amíg nem rendszámozod.
Hali Kutya. Quadra kell kötelező bizti? S ha kell milyen??Nem redszámos.!!!!!!!előre is kösz.
Jah, aszettem a quadba tetted.
Félreértesz - én általában minősítettem a Repsolt. Az utcai 600cc/100LE motoromba használtam 10/50 SBK-t, és gyakorlatilag SEMMI JÓT nem tudok elmondani róla... és még olcsó sem volt.
Szerintem a superbike olaj se crossba se quadba nem való, azé nem jó benne, nem erre tervaszték.
50 LE, az LT-Z-ben a DR-Z 400 E módosított motorja van enyhe különbségekkel.
Nem lesz csalódás - nekem ugyan nem tűnik erőgépnek a 300-as (még mindig 18 lóról van szó!) , de terepen még mindig erősebb mint amit ki tudok maradéktalanul motorozni. És én is 100 lovas utcai vas után ültem fel erre. Sőt, feleségem 250-es Utility ATV-je sem gyenge nekem, sőt...
Na majd remélem mihamarább ki probálhatom az ltz.m,mert még nem vehettem át,pedig egy kereskedő baráttol vettem,remélem az R6 után nem lessz csalodás,de tudom,hogy más aszfalton tépni a vasat s terepen,de hát ezt is csak ki kell probálni,remélem jo buli lesz,ha még sem akkor minusz két kerék s marad a mátra.Kösz a választ Kutya.
Mivel "elvileg" 15kw-os a papír miatt, ezért pontos adatot nem adtak ki róla.
Az igazság valahol 40 lE körül van - a Louis Database is ezt erősíti, általában pontos infot írnak. Már csak azért is, mert a DRZ-t is ebbe a lóerő kategóriába sorolják...

Ennél sokkal fontosabb hogy milyen futóművet és váltóáttételt használsz: én a szűk fele ilyen erős vasammal (ESC 300 STX, 18 LE) alig 1-2 másodperccel mentem csak lassabb köröket a pályán, pedig az autóknak épült, bazi hosszú egyenesekkel (107 km/h-t mentek a legjobbak, az enyém végsebessége is bő 90... lenne, ha kiforogna ott...)
Kösz a választ /segitséget. Igaz is mire meg tanulok vele közlekedni kb. pont jöhet az elsö oil csere. Még valami! szerinted mennyi paci van ezekben a motorokban?Mert mindenhol mást irnak mondanak na nem mintha sokat számitana csak még is.
Az olaj márkája majdnem mindegy - a viszkozitás pedig a gépkönyv szerint mehet bele. Nekem a Repsol személy szerint csalódás volt (pedig a legjobb, 10-50 Superbike olajat vettem), most a Valvoline-t próbáljuk, talán több sikerrel.
Figy ha kezdő vagy akkor nem kell a bejáratásra annyira figyelni.Az olajat 2-3 alkalom után cserélni kell először utána már csak félévente kell cserélni mivel az LT-Z nem egy kihegyezett quad.Én Putoline olajat használok bele, de ezt a témát már nem vágom annyira, de az tény hogy a Putoline jó bele.Amit még néz meg aza guminyomás aminek 0,5 bar vagy azalatt kell lennie.
Hali.Olvasom,hogy qadozol.Most vettem egy k6 ltz 400at s szeretném kérdezni mennyi üzem oráig kell egy ilyen motort bejáratni s mennyi üzem oránként kell olajat cserélni rajta? s milyen olajat tegyek bele 10w40 10w50?stb s milyen márkát repsol castrol motul ipone stb.?S mi az a be járatás? fél gáz?negyed gáz?
A hátramenet így van benne: eltekered a kis fekete gombot és akkor teszed az egyes alá.Nekem egy 2004-es LT-Zm van.
Hát igen. Nem mindenkinek van olyan sok pénze, hogy zsír új quadot tud venni! De azért köszi a hozzászolásodat!
azt tudom hogy egyes alatt van mégeggyel,és asszem a kart kell elfordítani,hogy leengedje a opedált,,de nem emlékszem tisztán,több mint egy éve nemültem ilyenen
Csáó! NEm inkább a boltba kellett volna megkérdezni?!
Amúgy lövésem sincs,hogy van benne hátrameneT4
Sziasztok. Ma vettem egy suzuki ltz400-as quadot de sajna nem tudtam rájönni, hogy van benne a hátramenet. Van jobb oldalt egy kis fekete kar /tekerő/ de nem tudok rájönni, hogy kell használni. /vagy inkább nem akarom megerőszakolni/ Ha tudna valaki benne segíteni akkor megköszönném!!