(képeim között)
De hogy ennyivel?
Az enyém 5,8 alatt még soha nem evett, de általában 6,5 és felette. Igaz, nem VC, na de akkor is. Szóval, ha ilyen fogyasztás mellett még megy is a gép, még véletlenül se nyúlj a karbikhoz.
/ a bal oldali kapaszkodót nem tudtam kicserélni és az szakadt. nem túl szép
).
). Emellett nem vagyok motorszerelő és anyagilag sincs módon beleölni a motor árát újra esetleges szervízelésekbe. Szóval a megbízhatóság is nagy prioritású. + alkatrészellátottság.
Mint kiolvastam a 600-asoknál a teljesítmény és a súly szinte megegyezik ZZR vs RF.
A Ram-Air és a csavarodásálló váz szerintem parasztvakítás.
Az a mondat amit a 96-os Motorkatalógusból kiolvastam elgondolkodtató: "a ZZ-R 600-as így is kitűnően alkalmas rövid vágtákra"
és ezt próbáltam előadni a nehezen értelmezhető mondatban is.