{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5365440] 2017. 07. 24. 22:30
SzeGabor
Ez a melegen három hengerezős, sokat evős probléma miatt szétszereltem a karbi soromat...
Igazábol konkrét problémát nem találtam de előttem vki kék würth motor tömítővel rakta össze őket.
Ebből darabkák összegyűltek az úszó házban ami dugulást okozhattak.
Van ipari ultra hangos mosóm amivel újjá varázsoltam őket rendkivül látványos !
Rendeltem felújító készleteket ha megjön rakom össze őket és remélem a legjobbakat.
Úszó szint állítást csinált már vki ? Melyik módszer a leg eredményesebb ?
Köszönöm
[#5365279] 2017. 07. 23. 21:33
imitrikes
És a kilencedik újra a saját ágyikómban!
[#5365120] 2017. 07. 22. 20:46
Pilot78
Na...

Kié a vas ?

https://www.facebook.com/29970...

Ha látszik
[#5365098] 2017. 07. 22. 19:40
imitrikes
Nyolcadik alvás Szegeden.
[#5365086] 2017. 07. 22. 19:10
imitrikes
Elöbb láttam Szegeden egy türkizkéket.
[#5365016] 2017. 07. 22. 10:52
wolfnet
Megemelem képzeletbeli kalapom előttetek. Jó és széles utat vigyázzatok magatokra. :)
[#5364961] 2017. 07. 21. 20:40
imitrikes
Sőt, párom is hátul!
[#5364960] 2017. 07. 21. 20:39
imitrikes
Hetedik Nagyszebenben.
Fogarason keresztül.
[#5364957] 2017. 07. 21. 20:31
imitrikes
Nagyon simàn!
[#5364954] 2017. 07. 21. 20:00
wolfnet
Nem semmi, hogy bírod derékkal és testrészekkel a túrát? Nekem napi 150-200km után teljesen megsemmisül a testem az RF-en pedig nem vagyok egy nagy és hosszú végtagú srác.
[#5364738] 2017. 07. 20. 20:02
imitrikes
Hatodik Törcsváron.
[#5364473] 2017. 07. 19. 19:52
imitrikes
Ötödik is Csíkszeredán.
[#5364335] 2017. 07. 19. 0:12
Pilot78
óóóó

Már 2 RF600 as van Taschner műveknék.. egyik Speedy - jé másik nem tudom.. de az is piros !

..
[#5364317] 2017. 07. 18. 20:40
imitrikes
Negyedik êjszaka Csíkszeredàn.
[#5364147] 2017. 07. 17. 20:35
Lawnmoower
Ha lesz valami eredmény, akkor szólok! :))
[#5364146] 2017. 07. 17. 20:34
Lawnmoower
Köszi! Beszéltem vele, ahogy az várható volt jól tele van munkával, de nem baj, előbb- utóbb sorra kerülök. :)))
[#5363819] 2017. 07. 16. 18:19
imitrikes
Második Torockón.
[#5363661] 2017. 07. 15. 20:55
imitrikes
Első pihi Gyulàn.
[#5363613] 2017. 07. 15. 16:32
RedOne
Bár titeket annyira nem érint a leömlő téma, de nagy nehezen sikerült szerezni gyári kipufogórendszert a Yoshimura helyett.
Igaz, még lesz rajta némi hegesztési munka, de esztétikailag nagyjából sikerült helyrebillenteni. Nem szeretnék polirviaszt látni egy darabig....
[#5363591] 2017. 07. 15. 9:44
imitrikes
Go
[#5363450] 2017. 07. 14. 10:27
wolfnet
Hali! Na hát ez egyre érdekesebb. Le van szegényítve mint az állat és mégis kormol? Az én 4kilósom úgy megcuppantja a 8litert ha csutkázod ahogy illik, viszont annak is kettőszáz körül van a vége és nem kormol. Nálam a leömlők utáni kis dobban volt okosság, szűkítő és légterelő lemezke.
[#5363425] 2017. 07. 13. 22:39
Foxx
Nálam majd kezd körvonalazódni egy újabb történet.
Ma kölcsönadtam havernak az RF-et, mondtam hogy kenje neki, én meg mentem utána egy MT-07-tel (na ez egy teljesen más dimenzóban lévő motor).
Szóval továbbra is megvan az, hogy szeret kormolni (ha rendesen forgatva is van, mondhatni elég durva tud lenni), meg úgy nagyjából 200km/h-nál vége is van (nem mintha számítana, meg nem tudom mennyit kéne tudnia).

Érdekességként a fogyasztás tök normál 5.2 -5.5 körül városban is meg mindenhol, múltkor raktam rendbe a karburátort, szerintem nagyjából rendben van, benzinszint szinkron, minden fúvóka gyári stb stb. A súber tűk a gyárinál 1-el lejjebb vannak, mert akkor sokat is evett meg jobban kormolt. Ugye jeladó, gyújtáselektronika, vezérműtengely, karburátor kicserélve a nem fojtottra cikkszám szerint. Légszűrő, légszűrőház szerintem szintén oké.
2 dolog maradt: hengerfej, kipufogó rendszer. Ebből a hengerfej szerintem csak annyiban különbözik hogy a PAIR-nak a csonkjai ki vannak fúrva az alaphoz képest.
Kipufogóból volt fojtott és anélküli is a cikkszámok alapján.
A motoromon valaki előzőleg levágta a gyári dobot és ráhegesztett egy sportdobot(ami tök átjárható üres) a gyári összekötő csőre, ennek ellenére nem mondanám kifejezetten hangosnak.

Van egy olyan erőteljes tippem hogy fojtás miatt van valami okosság az összekötő csőben, vagy a leömlőkön, esetleg a hengerfejben a kipufogó környékén.
Télen azt hiszem megint lehet bénázni vele. Nem a teljesítmény számít nekem, csak az hogy műszakilag legyen már korrekt
Ennek ellenére semmi gond nincs a szezonban vele, már megint benne van olyan 4000km az idén
[#5363317] 2017. 07. 13. 9:22
imitrikes
https://www.facebook.com/Tasch...

Tőled nincs messze.
[#5363316] 2017. 07. 13. 9:21
imitrikes
Mérjél aksin feszültséget indítózás közben.
Ha 10 V környékére leesik, akkor már elég bizonytalan a szikra és a kicsit megszivatott cucc belobbantása.
Gyertya nélkül nincs megterhelve a motor és jut bőven delej a trafóknak.
[#5363315] 2017. 07. 13. 9:11
imitrikes
Gyenge 3 szezon után megadta magát a VARTA aksi. 10Ah-s cucc, de nem bírt többet a 8Ah-s LP-nél..
Most megint 8-as LP-t vettem bele.