Tiszta a porlasztó minden(!!!) járata? Ki vannak cserélve a tömitések? Ùszó-üzemanyagszint egyforma és gyári értéken van? Zárnak a tük rendesen?
Nem szív fals levegöt sehol egyik henger- porlasztó szem?
Elvileg 2 fordulat kifele kezdésnek és onnan lehet lehet finomítani negyedenkénk kifelele vagy befele, attól függöen hol érzi jól magát az adott henger. A lényeg, hogy ne torpanjon, és szépen ejtse a fordulatot. Ugyanis amit a pilot csavarokkal elveszel azt a központi alapjárati állító csavar segítségevel a pillangók nyitásával hozzá fogja kérni a rendszer, csak nem a pilot furatán jön fel az üzemanyag, hanem pillangó éle alatt. (Ilyenkor nehezebben fogja ejteni a fordulatot, ha túlságosan betekered pilot csavart) Természetesen a fordítottja is igaz, hogyha többet kap a pilot furatán (többet tekersz ki), akkor pillangót fogod zárni (hogy nem szálljon el az alapjárati fordulatszám). Ilyenkor ha túltolod, torpanni fog.
Remélem ezekkel nem mondtam újat, és tisztában vagy a porlasztó teljes müködésével, felépitésével. És nem csak azért akaradod tekergetni a pilot csavarokat, mert ahhoz még "hozzá lehet férni".
Itt a manual: https://www.manualedereparatie...
Abban benne van minden. Nem olyan nagy erdö a dolog, de csak azért az alapokkal érdemes tisztába lenni, különben sok fejfájásod lesz a polasztós motorral így 30 éves korában. Jellemzöen, ritkán lehet megúszni teljes szétszedés, tisztítás, és felújítás nélkül. Utána szelephézeg ellenörzés/ állítás. Esetleg összekötve egy henger végnyomás vagy veszteség méréssel (mennyire kopottak a hengerek). Majd utána lehet a patika-közel gyári paraméterekkel rendelkezö porlasztósor felcsavarozni a hengerfejre, melegítés után szinkron porlasztok között, meg pilot csavar tekergetés, ami minden motornál ilyen viseltes korára már igen eltérö...
Igaziból nem olyan nagy szám az egész.
(A pilot pontos gyári értéke a manuálban benne van a porasztó fejezetében táblázatosan, de csak gyári értékek esetén ad jó eredményt, elfúrt, eldugúlt fúvókák, kopott motor, porlasztó esetén kevésbé ad jó eredményt.)
Sziasztok valaki tudna nekem valami okosságot mondani?
Van egy Suzuki rf400 és teljesen mindegy milyen tempónál de van hogy le fullad a motor csak úgy magától van hogy 5 km jön ki ez a probléma és van hogy 180 km után de van olyan is hogy 150km-t simán le ment zökkenő mentesen. És csak néha produkálja. Volt hogy be tolásra el indult de a be tolás után is fulladt a motor de húztam a gázt és megint működött rendeltetés szerűen. Köszönöm a választ előre!
Ez egy remek oldal, meg is lett. Az RF400/600/900 ugyanazzal a benzincsappal rendelkezik, csak legtöbb oldalon nem jelölik meg a belpiacos 400-as RF-et az kompatibilis motorként. Ha valakinek a jövőben kell benzincsap felújító készlet, akkor a Tourmax FCK-34 a pontos típus, amiből van itthon is. Köszi a segítséget ismét!
Fejbol meg nem mondom, de ott a japan impex weboldal (https://en.impex-jp.com/), ott meg tudod nezni a csap cikkszamat es ossze tudod vetni a hatszazaseval. Ha azonos cikkszamon futnak, akkor mindket modellen azonos a csap es igy a felujito szett is.
Sziasztok! Az RF 400 és az RF 600 benzincsap felújító készlete megegyezhet? Ha nem, akkor valaki tud beszerzési forrást a 400-ashoz? Illetve a tankban lévő szűrők szétrohadtak. Ki milyen megoldással pótolta? Köszi előre is!
Sziasztok! Visszavásároltam a 8 éve eladott egyszerűbb vezérléses RF 400-amat, amibe azóta belekerült körülbelül 2000 km és a karburátorokon ez remekül látszott is. Azokat most megfelelően kitakarítottam, O gyűrűket cseréltem, a tűszelepek jónak tűnnek, de a fészkek elég sz.rul. Ha cserélem a fészket, akkor nyilván a tűszelepeket is. Azzal tisztában vagyok, hogy sok motorikus alkatrészt már nem lehet kapni hozzá, GSF 400-hoz sem. Ebay-en találtam hozzá tűt ész fészket, de jobban örülnék legalább egy Tourmax minőségű szettnek. Tud valaki egy olyan szettet, ami kompatibilis lehet? A GS500-é elég hasonló, de a méreteit nem tudom. Köszi előre is!
Sziasztok!
RF 900- ra keresek sérülésmentes gyári kipufogót, ha valakinek van eladó... Valamilyen más motorra szerelték ugyanazt amit az RF- re? Banditon láttam olyat, ami ugyanúgy nézett ki. Köszi!
Sziasztok!
Volna egy RF400 amit megtudnék venni. Félek hogy nincs hozzá sok alkatrész.
Van valami hely, ember, kontakt ahol belehet szerezni akár mindent is?
Tiszta a porlasztó minden(!!!) járata? Ki vannak cserélve a tömitések? Ùszó-üzemanyagszint egyforma és gyári értéken van? Zárnak a tük rendesen?
Nem szív fals levegöt sehol egyik henger- porlasztó szem?
Elvileg 2 fordulat kifele kezdésnek és onnan lehet lehet finomítani negyedenkénk kifelele vagy befele, attól függöen hol érzi jól magát az adott henger. A lényeg, hogy ne torpanjon, és szépen ejtse a fordulatot. Ugyanis amit a pilot csavarokkal elveszel azt a központi alapjárati állító csavar segítségevel a pillangók nyitásával hozzá fogja kérni a rendszer, csak nem a pilot furatán jön fel az üzemanyag, hanem pillangó éle alatt. (Ilyenkor nehezebben fogja ejteni a fordulatot, ha túlságosan betekered pilot csavart) Természetesen a fordítottja is igaz, hogyha többet kap a pilot furatán (többet tekersz ki), akkor pillangót fogod zárni (hogy nem szálljon el az alapjárati fordulatszám). Ilyenkor ha túltolod, torpanni fog.
Remélem ezekkel nem mondtam újat, és tisztában vagy a porlasztó teljes müködésével, felépitésével. És nem csak azért akaradod tekergetni a pilot csavarokat, mert ahhoz még "hozzá lehet férni".
Itt a manual:
https://www.manualedereparatie...
Abban benne van minden. Nem olyan nagy erdö a dolog, de csak azért az alapokkal érdemes tisztába lenni, különben sok fejfájásod lesz a polasztós motorral így 30 éves korában. Jellemzöen, ritkán lehet megúszni teljes szétszedés, tisztítás, és felújítás nélkül. Utána szelephézeg ellenörzés/ állítás. Esetleg összekötve egy henger végnyomás vagy veszteség méréssel (mennyire kopottak a hengerek). Majd utána lehet a patika-közel gyári paraméterekkel rendelkezö porlasztósor felcsavarozni a hengerfejre, melegítés után szinkron porlasztok között, meg pilot csavar tekergetés, ami minden motornál ilyen viseltes korára már igen eltérö...
Igaziból nem olyan nagy szám az egész.
(A pilot pontos gyári értéke a manuálban benne van a porasztó fejezetében táblázatosan, de csak gyári értékek esetén ad jó eredményt, elfúrt, eldugúlt fúvókák, kopott motor, porlasztó esetén kevésbé ad jó eredményt.)