{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#5324505] 2017. 01. 18. 16:01
imitrikes
Kosz a tűszelepben? Olyan szép zöld?
Kipucoltad mindegyiket rendesen?
[#5324485] 2017. 01. 18. 13:54
Pilot78
a 900 asnál úgy van leírva (nem én találtam ki) hogy épp hozzáér de nem nyomja be a rugós részt még.... akkor kell megmérni (nekem 7 - 7.5 mm a főfuvóka tetejétől)
[#5324481] 2017. 01. 18. 13:33
K.István.
A teszt alatt milyen szögben volt a porlasztósor? Pont annyira volt megdöntve , mint felszerelt állapotban?
A benzinszintet-úszószintet hogyan állítottad be? Mikor van az úszó a kívánt méreten? Ha be van nyomva a tüszelep végében a rúgós stift teljesen, vagy éppen csak hozzáér?
[#5324475] 2017. 01. 18. 13:24
blackbird00
Hiába, engem háromszor is megszívatott a tűszelep. Asztalon minden jó volt, összerakva meg folyt . Én úgy próbáltam, hogy belefúlytam a benzincsőbe fejreállított karbinál. Ha szelel, rossz, ha dagad a fejed, akkor jó
[#5324415] 2017. 01. 18. 9:37
Pilot78
lehet még repedés a müanyagban ill uszó repedt vagy lukas .... ha az a müanyag keretes féle (400 nál olyan van de 600 nál talán nem)
[#5324396] 2017. 01. 18. 8:56
zépé
hat a vicc az h ebben a tuszelep is teljesen jonak tunt uszoszint bevan love jora es az o gyurut is csereltem mindenhol többek kozt ott is ahol irtad!
szetszedem ujra hatha latok vmit :) mindenesetre köszi!
[#5324391] 2017. 01. 18. 8:26
Pilot78
Nos, a 900 asomnál zárt a tűszelep csak épp a tűszelep ház és a karbi közötti O gyűrű nem aztán szépen túlfolyott ugyebár...
[#5324382] 2017. 01. 18. 5:32
blackbird00
Ebben az esetben egyértelműen nem zárnak a tűszelepek, vagy a szint van nagyon rosszul beállítva.
[#5324370] 2017. 01. 17. 22:11
zépé
sziasztok! karbi osszerakas utan benzinnel feltoltottem h leprobalom hogy jo e?! es nem! a képen amire a csavarhuzo mutat onnan folyik ki a benzin :/
a tuszelepek sztem jok normalisnak tuntek de ennek ellenere lehet h az nem zarna vagy az a furat merre kene h menjen vagy mi lehet a gond? uj tomites van mostmar alul is es az o gyuruk is cserelve vannak co csavarok 1.5ön szal mar tenyleg nem ertem h mi lehet,hatha tudtok mondani vmi okosat :) köszi!
[#5324322] 2017. 01. 17. 19:14
imitrikes
https://www.sportmotor.hu/vide...

Ezek így szólnak tiltáson.
[#5324320] 2017. 01. 17. 19:10
imitrikes
Elértem Pistabaaaat, jelentkezni fog.
[#5324261] 2017. 01. 17. 16:29
wolfnet
Szívesen, írj ha van valami infó és akkor intézkedünk.
[#5324260] 2017. 01. 17. 16:28
wolfnet
Gyönyörűség:D van tiltás a négykilósokban is, csak nem "dadog" le hanem folyamatosan forog tiltáson is. :D A tied változó szelepvezérléses, azt kellene kideríteni gyorsan, hogy igazából mi is a probléma. Túlforog? (14500-nál tovább?) Vagy előtte 10-12ezer környékén megáll a mutató tehát nem forog ki tiltásig?
[#5324227] 2017. 01. 17. 13:11
Letsgo
Szia!
Köszönöm a felajánlást. Megpróbálok utánajárni, hogy vissza tudjuk e hozni a dolgot. Főleg hogy voltak dolgok amiket még nekem is be kellet volna fejezni rajta, de voltak hasznos dogok már fent.
[#5324187] 2017. 01. 17. 8:35
Paszuly
Ezt jól benéztem akkor, rosszul emlékeztem :/ A visszajelző lámpa szerencsére működik. Csak gondoltam ha van rá lehetőség bekötöm. Most rendeltem hozzá fokozat kijelzőt, meg elkezdem a felkészülést a szezonra lassan, láncszett csere, stb. A váltót kell megnézni, mert búg 5.-ben és 6.ban, szoval lesz mit csinálni :)
Még egy kérdés :) Az enyémben nincs tiltás, ez kicsit zavar azért. Nem mintha tiltáson szeretnék járni vele, de mégis bele lehet tenni valahogy?
Mellesleg meg én ezt hajtom :)
[#5324180] 2017. 01. 17. 8:14
wolfnet
A gyári RF tartalék jelző egyébként nagyon egyszerű szerkezet. Vedd le a tankod, ha van az aljába becsavarva egy nagy réz csavar kb 22/24-es kulcs kellhet hozzá fejből erre emlékszem, és a kábel is megvan a végén, akkor bent van a szintjelző, csak valószínűleg nem működik. A végében egy ellenállás van, amely áram hatására felmelegszik, és lecsökken az ellenállása és vezetni kezd. Az üzemanyag hűti, ha nem hűti mert elfogyott, zár -> világít a sárga lámpa. Ha benne van és jó a kábel is elég olcsó javítani, találni egy másik ilyen műszert jót ebayen 15-20rugó lesz.
[#5324177] 2017. 01. 17. 8:11
wolfnet
Szia! Szint jelző nincs a tankban, viszont tartalék jelző van. Én tavaly végig jártam az utat, nem egyszerű a történet. Ha találsz szint jelzőt is, beletenni nem lesz egyszerű, továbbá műszer is kell hozzá ami utólagos kókányolás lesz ha nem vigyázol. :D Am simán megoldható igen. A kérdés hogy elfér-e a jelző a tankba és hogy mennyire lesz pontos azt nem tudni.

Egyébként nem is igazán kell szint jelző az RF-be. A tartalék jelzése bőven elegendő, mert időben szól és így van időd átcsavarni REV-re a csapot, utána pedig van 4-5litered elmenni tankolni.
[#5324174] 2017. 01. 17. 8:09
wolfnet
Szia, körül-belül ebből élek, webfejlesztés, fejlesztés, tárhely, szerver menedzsment. Ha kikéred az anyagot a tárhelyről, én elhelyezem ingyen a csapatnak. A domain cím évi 1400forintját már valahogy össze tudjuk dobni.
[#5324166] 2017. 01. 17. 2:39
Paszuly
Sziasztok!

Van 1 eve egy rf 400- am. Ha jol emlekszem 93 as es nincs benne uzemanyag szintjelzo. Tudom hogy a kesobbiekbe mar raktak. Ha veszek hozza egy kesobbirol egy uzemanyag szintjelzos tankot, meg mondjuk kotok ra egy igenyes digitalis visszajelzot, akkpr ez megoldhato szerintetek?

Elore is koszi a segitseget ;)
[#5324088] 2017. 01. 16. 19:03
Letsgo
Sziasztok!
Jó régen jártam.
Elsőre Imi amit kértél sajnos a cikk nincs meg, csak a képek és a Red által le írt karburátor úszó szint beállítás.
Ha valakinek kell szívesen el küldöm meg amire emlékszem. (kicsit vissza sírom az Rf-s időket) Na mindegy :D
A másik látom eléggé lecserélődött a társaság. De idén jó lenne össze hozni megint egy motorozást mert most már évek óta elmarad. Jó lenne ha régi arcok is el jönnének ha nem is RF-el. :)

Az új embereget pedig jó lenne meg ismerni.

ÜDV:Letsgo

Ui. : Pistabával kellene beszélni hogy az oldalt vissza tudjuk e hozni. Szerintem le járt a tárhely. :(
[#5323946] 2017. 01. 16. 9:59
K.István.
Azért írtam, mert elö tud sajnos fordulni...igaz nem rf-nél de egy gsxr 750-nél szivattam meg így magam...
[#5323907] 2017. 01. 15. 21:09
imitrikes
Ja, bocs!
Csak egyforma a profilképetek és a nicket nem néztem!
[#5323905] 2017. 01. 15. 21:06
imitrikes
Elvileg azt nem érheti el. Elég messze van a farslibilincs.
Vagy tettél oda egy nagyon hosszú csavart?
[#5323867] 2017. 01. 15. 20:02
K.István.
Előfordulhat, hogy nem tud a pillangószelep visszazárni, mert megakad a belső szívócsonk bilincsének csavarjába.
[#5323816] 2017. 01. 15. 18:05
zépé
kitöltöm majd persze csak jelenleg még egy épp képem sincs a motorrol :D
gázbowdenek is elvileg jok meg pillangotomites is fasza,o gyuruket csereltem es rendes méretek vannak bent de majd ujra szétkapom es lecsekkolok mindent hog hogy nez ki belulrol :)