{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5453504] 2018. 05. 12. 18:59
Gomboc25
Na ez engem is érdekelne,mert ugyan ez volt a bal az enyémmel is. ezért tettem félre pár éve. Azóta ott áll szegény a garázsban.
[#5453503] 2018. 05. 12. 18:55
Gomboc25
Sziasztok,eladóvá vált szeretett motorom,már régóta működésképtelen,ezért természetesen alkatrésznek árulom, szerintetek mennyit kapok érte? Amit tudni kell róla,Suzuki rf400r változó szelepvezérlésű ( Japán belpiacos)
[#5453470] 2018. 05. 12. 16:29
Lawnmoower
Sziasztok!
Első teleszkóp szimeringet kell cserélnem, de csak hátsó állványom van... Van valami jó ötletetek, hogy hogyan érdemes felemelni az elejét?
Előre is köszi!
[#5451864] 2018. 05. 06. 14:45
RedOne
Szia !

Én most szedtem atomjaira a karburátorokat és minden egyéb mellett megvettem a gyári csöveket.
Egy zacsiban adják, kb. 2-3x-osa a kellő méretnek, méretre kell vágni.
www.motorcyclespareparts.eu, én innen rendelek mindent. Nem bántam meg, bár van ára.
Nekem még a "minőségi" üzemanyag tömlők is megmerevedtek max 1 év alatt és mindig akkor állt meg alattam emiatt a motor, mikor a legkevésbé számitottam rá.
Volt nálam egy szike mindig a dobozban emiatt, hogy az utolsó 2cm-ert le tudjam vágni ha kell...

Ha valaki karburátorok felújitásában gondolkodik, akkor a japán KEYSTER felújitókészlet első osztályú.
A moto-lab.com-ról meg be tudtam szerezni olyan Mikuni alkatrészt is (vákuumtolózár megvezetője / slingshot slide guide), amit nem nagyon találtam sehol.
[#5450630] 2018. 05. 02. 20:37
Paszuly
Sziasztok!

Eljött az idő, hogy nagyobbra váltsak! Eladó a motorom!

https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r-12896774
[#5449610] 2018. 04. 28. 19:43
imitrikes
Ha érdekelnek a gyári cikkszámai a csöveknek akkor innen a lap aljáról le tudod tölteni a pdf fájlokat.
http://www.litetek.co/Carb_Kit...
[#5447070] 2018. 04. 21. 14:20
jason30
Köszi, lehet, hogy mégis ez lesz az út ;-)
[#5446649] 2018. 04. 19. 15:20
prézli150
Nekem normálisan működött majd 1évig még nálam volt.De a következő tulaj se szólt semmit.
[#5446646] 2018. 04. 19. 15:06
jason30
Szia! Köszi, az a baj, hogy ezt egyik szerelő sem javasolja, mert hogy szerintük nem lesz tartós.
[#5446553] 2018. 04. 19. 4:47
prézli150
Hali!Ha ez segítség,én anno autos boltba vettem megfelelő átmérőjű szővetes gumicsövet,új bilincseket és asszem 22-es réz idomokat fűtésszerelvény boltba és kicseréltem mindet kompletten!
Remélem segítettem!
Zsolt
[#5446502] 2018. 04. 18. 20:53
Lacsekusz
Sziasztok, bocs új melom van nem nagyon értem rá, gyújtás jeladó volt a bűnös nem mindig volt mérhető ellenálása.
[#5446394] 2018. 04. 18. 18:02
boti01
Sziasztok. Nem tudná valaki hogy honnan tudok rf 400 hoz hengerfej tömitèst rendelni.
[#5446359] 2018. 04. 18. 15:35
jason30
Az akut probléma pedig a 17-es ábrán látható csővel van, ha abban tudnátok segíteni, akkor hamar üzemkésszé lehetne tenni. Előre is köszi a segítséget! Balázs
[#5446352] 2018. 04. 18. 14:40
jason30
Ja igen ez egy RF400RV, az alábbi linken a 17-es és 19-es ábra: https://en.impex-jp.com/catalo...
[#5446350] 2018. 04. 18. 14:37
jason30
Sziasztok! Sajnos nekem se fényes az idei indulás, mert a motor hűtőcsövei feladták a szolgálatot. A szerelőm szerint, mindent cserélni kellene, ami nyomás alatt van. Nincs valakinek esetleg donor motorja, amiről eladná ezeket a csöveket? Köszi: Balázs
[#5445076] 2018. 04. 15. 16:59
imitrikes
Mi volt az? Hasznunkra lehet.
[#5443819] 2018. 04. 12. 11:28
Lacsekusz
Sziasztok, megoldodott a probléma. Üdv, Laci.
[#5443386] 2018. 04. 10. 19:58
Lacsekusz
Sziasztok, az idei szezon se indul valami verőfényesen az első indításom nem jött össze mert önindítóval egy deka szikra se volt egyik hengernél se. Tolásra egyből indult ahogy átfordult a kerék, később teszt hol indúlt hol nem önindítóval de tolásra mindig indúlt ahogy átfordult, na akkor gyújtásdobozban kondi cserék ez tavaly be jött most nem, hidegen tolásra melegen eddig indúlt pöcre önindítóval de csak ma lett kész. Ha valakinek van ötlete ezzel kapcsolatban ne fogja vissza magát szívessen meghalgatok minden ötletet. Elöre is köszi mindenkinek. Üdv, Laci.
[#5443359] 2018. 04. 10. 17:29
kutya.
Szia!
Nem túrázom a géppel, uh a gyári plexi érdekel, emellett két „apróság”, a kiegyenlítő tartály kupakja, illetve a hűtőventillátor lapátja szorul cserére (a villanymotor rendben van, csak a lapát kapott...) . A többit szerencsére orvosolták, már lábon van az újjáépített Suzuki.
[#5441549] 2018. 04. 05. 11:35
imitrikes
Szépen egyben maradt a fényezése.
[#5441473] 2018. 04. 05. 7:26
Letsgo
Eladó a régi motorom!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/rf_400_r/suzuki_rf_400_r-12765626
[#5438929] 2018. 03. 28. 13:58
kutya.
Köszi, srácok, közben a szerelőm megoldotta a bajok nagy részét. Amibe esetleg beletört a bicskája, azzal hamarosan jelentkezem.
(Egyébként meg le a kalappal, milyen összetartó társaság ez az RF-es csapat - köszönöm mindenkinek a hasznos válaszokat! )
[#5437497] 2018. 03. 24. 18:19
Pilot78
ha kell cucc tudok vinni .. de váltókarból új kell ? Plexi gyári méret vagy nagyobb ?
[#5433556] 2018. 03. 15. 18:41
imitrikes
Baján bontódik 600-as. Megegyeznek.
[#5428013] 2018. 03. 04. 21:18
Foxx
Szia!

Konzol, váltókar ha nincs bontóban, akkor javaslom a német ebay-t vagy Angliából rendelni, elő szokott fordulni bontottan. Lehet egy (por)festés nem árt neki főleg ha Angliából jön a konzol.
Plexiből meg lehet kapni szintén utángyártottat/sötétítettet/túrásat például MRA vagy Powerbronze gyártótól , de van hozzá távolkeleti is.