Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah télleg a termosztát dolog!
akaratam kérdezni: nagggggyon visszahül a vizem országuton ha picit hűvösebb idő van(20fok! ).. a termosztát a ludas biztosan? vagy gyárilag túlméretezték a hűtőt?
néztem másik 600as gépekte(fzr,cbr..) sokkkkal kisebb hűtö van azokon mint az RF eken!
mult 7végén a kb 13-15fokban(100-120km/h, országút) kb 70%ban letakart hűtővel is éppen elhagyta a mutató a kék sávot
nálatok mi a helyzet? feleslegesen nem akarok szögelni meg pénzkiadni..
Hi én már kicseréltem a termosztátot mert nekem vissza hűlt a motor menet közben hidegebb időben.
igen, tudom h lètezik Exup szelep, de annak nem power-szelep a neve nekem csak az elnevezèssel volt gondom
Zorro: Neked is ezért indult nehezen nem?!
Szasztok skacok.
Na mi a pálya?
Ez az indítás tényleg igaz, de nem a hideg miatt van?
Nyáron is jelentkezik?
A Bandit.oknál van ilyen gond hidegbe, ott az a trükk, hogy ősszel ki kell cserélni az alapjárati fúvókát 1-el nagyobbra.
Tavasszal viszont vissza kell cserélni, mert ledadog a sok nyáltól...
Legalábbis ezt olvastam....
Amúgy mizu?
szezon és a fazon!
Jobban jársz, ha kapcsolódó fórumokat olvasol. A teszteken inkább csak dicsérik a motorokat de még keresek használttesztet. Az RFnél sincs bent a tesztben, hogy a gyári termosztáton van 4furat ami miatt lassan melegszik, és a feszültségszabályzót is cserélni kell (legalábbis a motorlandon ez a 2 dolog derült ki több motornál).
Az RF400 nehéz indítása hosszabb állás után azért van, mert a karbikból elpárolog a benzin, a benzínpumpa viszont csak forgó főtengely mellett dolgozik- nem elég neki, hogy ráadod a gyujtást-!
650e...
a négyüteműben is lehet szelep a kifufogoban, nyomaték leadás módósításához használják( pl yamahanak: EXUP)..
power szelep a kètutemu gèpekben van... amennyire èn tudom
mennyièrt?
Hi Toma!
A videot nyugodtan közkincsé teheted, te úgyis jobban értesz hozzá!
Bocsi a gmail.hu-ért elnéztem, vagy inkább nem gondolkoztam csak írtam! De ez a videozás ösztönzött egy felvétel sorozat elkészítésére! Ezt a hangot sajna a mocival eggyütt kell adjam és hát kellenek az emlékek!
jaja itt a kép.. vagyis remélem sikerült...
Bocs az elejéről le maradt a köszönés most pótolom:Hi
Képet rakol fel róla Nekem is ilyen tipusu motorom van és kiváncsi lennék a tiedre meg könnyebb úgy eladni ha látják képen
hát eléggé össze volt törve a könyököm.. ez a kézre támaszkodás jo nekem..
amugy tecccik jol megy jo, a rugózása.. formája is rendben van
enduroim meg nagyrobogoim voltak eddig..
Hali.
Miért, hoszabb távon kényelmetlen?
sziasztok!
rég nézegettem a topikokat... jó hogy lett RF Klub
remélem a 7végi joidőt kihasználtátok
ha valakit érdekelne eladnám a 97es 600 asom.. valamilyen utasbarátabb csere érdekelne..
Oké
Köszi a lehetőséget sztem ki is használom érdekelne a 2001-esGSXR600-as és 2000-es GSXR750-es teszt mert a mostani után ők a jelöltek csak sok mindent hallottam már hogy nem jó az injektor a futóművel gondok voltak stb. stb.Előre is KÖszi
RF400: MOTOR REVÜ 2001/ 6
RF600: MOTOR REVÜ 1993/ 4; MOTORKATALÓGUS 1993; 1994; 1996; és 1 olasz magazin 1993ból
RF900: MOTOR REVÜ 1994/ 1; MOTORKATALÓGUS 1994; 1995; 1996; 1997
Megvan minden szám bekötve évfolyamonként, ha kell valamelyik egyéb teszt, Így megtudom oldani.
Akkor légyszi admármeg az újság nevét és hanyas kiadásúak .Kössz
Köszi
NEGATÍV!