.
.
. Ha valaki el tudja magyarázni mi lehet az oka
Tehát csak kiszedem a gyertyát, és 1-15 másodpercig az elektródát a tűz fölé tartom, oszt kész a takarítás?
Elég későn értem oda, és mindössze egy RF árválkodott a Campona parkolóban. Odafelé menet Indy jött velem szemben a 900-assal, intettem neki, nemtom fogta-e, akkor már sejtettem, hogy nem lesz nagy tömeg. De legalább J3sus18 márka- és köbcentitárssal beszélgettünk egy jót.
. Úgyhogy veszek holnap, vagy valamikor egy gyertyakulcsot. Szerintem is a gyertya lehet, mert a leírtak stimmelnek--- 3henger pöfögés 1000es fordulaton--- 2 henger, aztán csak néha röffen az indítózásnál---- aztán semmi.Csak valahogyan fel kell töltenem az aksimat.
útvonaltervező szerint úgyh. tömegközlekedéssel nem indultam el.) Meg első szétszedésnél nem volt nálam gyertyakulcs... Így teljes a story.
.
nyomás csonkja.
Gyárilag van a csonkon egy gumicső, amit fel kell vezetni a légszűrő
tetejére, ahol van 2-2 kis "fül" amik közül 2 közé be tudod csíptetni,
az üres vége kb. oda néz, ahol a légszűrő szívócsonkja van.