Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, ma csak beindítottam. Nem volt 10fok szerintem ahol áll, de szívatóval pöccre indult elsőre, még az akksival sem volt semmi.

Megvártam míg teljesen bemelegedett, de azért feltűnt hogy azért nagygázon kormol rendesen továbbra is feketén. (mint ha kigyorsítanék, 7k felett)
Én úgy tudom hogy ilyen gázállásnál kb csak a főfúvókák határozzák meg mennyi benzin jut be, illetve még a légszűrő hogy mennyi levegő jut át. Az utóbbi tuti cserés, km alapján bőven. Megvárom hogy hoz-e javulást.
Vagy le kéne dobni róla a sportdobot és akkor lehet kevesebb szívás lenne alapból.
Viszont nem adom el. Tervben volt, de marad. Működik, szeretem, úgyhogy marad.
Iminek igaza van, azonban a "sima" mezei gyertyákat én 20-25.000-ként
cserélni szoktam. Pont azért, mert azt figyeltem meg, hogy elkezd nehezen
indulni, főleg szezon elején feltűnő ez. Legalább is számomra.

Én egész télen rá se nézek... majd tavasszal megint atomjaira szedem.
Szét kell úgy is bontanom a kuplungot, a karbisort, a szelepeket be kell
állítanom, olajat kell cserélni, központi rugóstagot felújíttatom és a lengővillát is rendbe kell rakni.
Már most spórolok, mert ez megint 6 számjegyű lesz...
Konkrét nyomásértékeket nem tudok, annyit mondott hogy minden rendben, meg szépen néz ki.
De nincs is gond vele, csak elővigyázatosságból cserélnék gyertyát.

Holnap kiderül hogy indul, november 15 óta nem volt beindítva.
Suri mért végnyomásokat?
Most pöccre kéne indulnia
szivatóval 10-15 fokos garázsban,
persze ha ment pár napja és van még benzin a karbikban.
Akkor a csere mindenképp aktuális ennyi kilóméterrel.
http://www.gpracing.hu/index.p...
Elvileg most beállításilag rendben kéne lennie a járműnek, most jött Suritól, csak a téli karbantartáshoz vásárolok majd be, és gondolkoztam hogy lehet hogy célszerű lenne gyertyákat is cserélni. Nem tudom mennyi van bennük, csak nálam 12ekm ment bele, úgy tudom mielőtt hozzám került az előző tulaj nem cserélt benne.
Az Iridium gyertya sem csodaszer!
Ha a most bent levő gyertyád esetleg nagyon kormos,
vagy olajos, azt az iridium nem fogja megoldani!
Előbb állíttasd be rendesen ha nem jó,
és utána cserélj drága gyertyára ha nem leszel elégedett a gyárival.
Én platina gyertyákkal adtam el Lacosznak az RF-et. Azzal használtam.
Jobban indult, kevesebbet evett, szebben járt.
Az autóban iridiumok vannak, a 8-ból 4 gyárilag, 4-et meg én cseréltem arra.
Jók. Jobbak. Nem véletlenül... kocsin éreztem rögtön a cserét.
Alapjárat kisimult, lapot egyenletesebben vette.

Banditba is iridiumot vennék, ha vizes lenne. De nem az...
Valaki próbált már az RF-ben iridiumos gyertyát? A marketinges bullshitből annyi jött le hogy az iridium nagyobb hőmérsékletet bír ki emiatt vékonyabb elektróda készíthető belőle, ami meg a szikraképzéshez sokkal előnyösebb.
Annyit várnék tőle hidegen könnyebben indítható lenne vagy nehezebben zabálna le.
haha :) én sajnos kinézem hogy ebbe a gyertyába 39e van :(
nem spurkodni akartam csak itthoni boltokban van sima is hozza. könyvébe iridiumot írt. 24e km kell cserelni.sebajrol meg lesz 17k-ból. NGK... az betenné a kiskaput ha dupla gyertyás lenne :P
szép dolgokat talaltam hozzá. ha úgynézem már nem is olyan drága mert Rf hez is 12K volt az NGK... amúgy meg egy rossz szavam sem lehet meg vettem fékbetéten kívül semmi nem kellet hozzá. ja de gumi... azt mondjuk Szépen meg ette 70%hátsót. muszakira cserelnem kell. XD de lekopogom eddig nem bántam meg és nagyon szeretem. csak legyen már tavasz
Tényleg, a VFR nem duplagyertyás!?
Gyárit vegyél bele. Ha irídium kell, akkor az kell. Akinek van pénze majomra, legyen banánra is.
Nekem az ótóba 8db. irídium gyertya kell a drágább fajtából.
Én sem Alfa ajánlást raktam bele, hanem Denso megfelelőt, de még így is 35 ropi volt a 8db. gyertya. Ez van. Kell a banán...
https://www.louis.eu/rund-ums-...

Tényleg nincs náluk!
Pedig egy tizesér jó ár lett volna / db.
Ahogy néztem nincs nekem B-kell ott pedig C-van.
LOUISban nincs a tiédbe való?
Helló! köszi szépen az infót! akkor le zsírzóm vele úgy is paypal al fizetek az meg hogy a csomagon mi van tök mindegy!
Hali!

Szoktam rendelni... elméletileg úgy néz ki hogy:
""""""""""
4;"
Magánszemélytől magánszemélynek érkező küldemény (térítésmentesen kapott)
0-45 euró között vámmentes/vámeljárás alá nem tartozó küldemény
45,1 - 150 euró között vámmentes, de 27% ÁFA terheli a küldeményt
"""""""""&#
34;"
Elméletileg alá esik szóval nem kell fizetni... feladótól függ mit ír a csomagra.
16 200 Ft
+
3200 Ft Áfa
Ennél több nem lehet.
ha jól számoltam vámmal együtt lenne 17e Ft tehát olcsóbb 6e Ftvel ami itthoni viszonylatba még egy gyertya ára! Na ennek utána nézek még.
Minden esetre köszi
Szerintem nem kamu az ára, viszont ott a szállítási költség, és 10 felett, ha jól tudom kell VÁM-ot is fizetni, szóval lehet jobban jársz, ha itthon veszed meg.
Urak szerintetek ez mennyire lehet kamu? 4db ra?
ebay IMR9B9H
Köszi Urak! Valahogy én is így gondoltam! Én NGK párti vagyok így az lesz bele!
Elvileg a LOUISban most az NGK 10 €/db.
http://translate.google.hu/tra...
Ha azt írják, akkor mindenképp azt tedd bele! Biztosan nem véletlen.
Gyártónál viszont amelyikről kevesebb rosszat hallottál az évek alatt.
Bár motornál az NGK és a DENSO játszik csak.
Szerintem azt vedd bele, amit írnak. Én a gyáriakkal használtam a VFR-t, és soha semmi gondom nem volt. Indult pöccre, nem fogyasztott sokat, és ment rendesen, ahogy kell.
Lementem velük 26k km-ert, és nem kellett cserélni.
Üdv Urak!
Kellene egy kis segítség újból. Gépkönyv szerint van 3000km a gyertya cseréig úgy hogy tavaszra szeretném ki cserélni a táltosnak.

Na ami a kérdésem lenne hogy a könyvecske szerint NGK Irídium gyertya kell süti 7k per darab ill. van egy olcsóbb denso gyertya az irídium. A fő kérdés az lenne hogy érdemes e meg venni bele az irídiumos gyertyát ?
Illetve hogy pl mint az RF-nél jó lehet e pl NGK-ból 2 körmöst tenni bele vagy használjam azt amit ír a könyve?

Bocs a hülye kérdésekért csak VFR fórumon kicsit magas lóról néznek az emberre mert ott mindenki géniusz :S