Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nagyon jó az enyémnél is ezt lenne jó elérni, akkor boldog lennék. Tehát a főfúvóka 100-as a mellette lévő ami kicsit lejjebb lévő az alapjárati az meg 32,5-es?
Jól.
Nem mértünk rajt végnyomást, nem tudom mennyi lehetett benn.
4 szezont volt nálam, komoly gond nélkül.
Megvételkor evett 6,5-7 litert, indult szivató nélkül hidegen, melegen kicsi gázzal kicsit köszörülve .
Főfúvókákat leszükittettem a tünetek orvoslásaként, de kicsit átestünk a ló túloldalára.
90környékén elfogyott a benzin a keverőcsőből és lehörgött (asziszem kb ez 6000 RPM).
Így mentem Polgárdiba találkozózni. Kamiont utonértem és nem tudtam megelőzni mert nem volt benzin hozzá.
Viszont azon a hétvégén evett gyenge 4 litert százra. Utána visszavittem a szerelőhöz és feldörzsárazta őket 100-asra.
Onnantól minden helyreállt. Hidegen szivatóval, melegen gáz nélkül pöccre.
Fogyasztás 5,5 környéke lett ingázásnál, túrán 5 alatt picivel.
Szivató nélkül hidegen nem indult.
És a 400-as jól működött?
Ja és azt miért csinálja hogy szívatót ráhúzom indítom egy pillanatra beindul és utánna csak hosszab tekertetés után indult, vagy telivágja a gyertyát benyával és gyertya ki utnna vissza és inditás. Melegen szivato nélkül jól indul.
Akkor minek használtál szivatót!? Nélküle nem indult el?
A kék 4kilós volt, a szürke 6kilós.
Neked mekkora a mocid?
Kormos de nekem nem ez volt a fő gond hanem hogy szívatos indításnál telivágta a gyertyát benzinel és utánna csak belül adta a szikrát és nem indult.
Enyémmel nem volt gond.
Van pár indítás a videóim között.
Ezzel a nyomással még indulni kéne a tiédnek is szerintem gond nélkül.
Inkább kormosak voltak a gyertyák mint olajosak!?
A 9-es gyertya kicsit sok nekik, nem tudnak rendesen felmelegedni főleg a 76.5 fokos gyári termosztáttal szerintem. Ezért tettem bele Én is 8-as hőértékűt.
Mikor megvettem akkor 7-es volt bent, de azzal is ment szépen, bár nem használtam tartósan 10000fordulat fölött.
Igen ilyen karbisor van rajta, meg van a juk és átmegy rajta a levegő. Ezek hidegben tényleg nem szeretnek indulni?
Igencsak egyforma feketék voltak, cr9ek volt benne.
Egyformán mind a négyet, vagy a gyengébben látványosabb volt?
NGK CR8EK gyertyát használsz?
Bandit cucca, a méretek nem feltétlen egyeznek.
Ha nincs benne, mögötte kosz, átengedi azt a minimális levegőt akkor nem hatalmas gond.
Átmérőre rendben vannak?
Képekkel sokat tudnánk egymáson segíteni.
Tiéden is ilyen karbisor van akkor?
A karbin a levegőszűrő felöl van kettő fúvoka az eggyik fix a másik kivehető na az enyémnél a kivehetőknek szét lett barmolva a fejük nem lehet kivenni az menyire baj a levegő át megy rajtuk.
Nem változó vezérlésű.
Azért volt szerelőnél mert kormolta a gyertyákat illetve indításnál leköpte 30000 vettem bontott karbit és azzal vittem szerelöhöz hogy állítsák be a gyertya képet meg ne köpje be a gyertyákat szívatós indításnál.
Képeket még tolhatnál a cuccról, meg az adatlapodra.
Lehetőség szerint ne privátoljál lécci! Kíváncsiak vagyunk itt páran hogyan alakul a dolog.
Ismerősödnél, családban nincs valakinél fűtött garázs ahova el tudnád vinni?
Gyertyakép igazolja ezt a nyomáskülönbséget?
Mikor kivettétek ősszel akkor az a gyertya látványosan olajos kormos koszos volt a többihez képest?
Szelephézagokat ellenőriztétek? Nem fogyott el annál a hengernél?
Pipák kábelek rendben vannak?
A 100 körüli főfúvóka pont jó idehaza is, nem kell cserélgetni feltétlen.
VC hengerfejes a tiéd?
1 Bar nyomáskülönbségnél már szenteltvizet veszünk csak, 3 barnál meg utolsó kenetet.
ilyenkor illik veszteségmérést csinálni, hogy hol megy el a nyomás. Törött gyűrű, kopott henger, beégett-rosszul záró szelepek... Addig nem babrálunk a porlasztókkal, amíg nincs azonos értéken a 4 henger.
Német számot tudok csak küldeni...
Szia, a kompresszió három hengernél 12 a nehyediknél kevesebb 9 körül van szerintem szívató gumik jók de én nem vagyok szerelő lehet amit én jónak gondolok közel sem jó. Tel számot nem tudsz küldeni privátban?
Keresd a hasonlóságot!
Gondolom a vizes 1100-esre gondoltál.
Biztos nem!
Végnyomások terén mennyire van eleresztve az erőforrás? A szívató dugattyúknál épek a gumikarmantyúk?
https://www.sportmotor.hu/foto...