Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintetek 530ezerért lehet kapni normál vagy jó állapotú rmz 450est,ami nem áll meg alattam az első hétvégén?
Tegyél rendes gumi szilentet a GL szemre alulra is, akkor tovább tart Ja és csak grafitos zsír és egy szezonban min 3x átzsírozni.

Szoktak még varázsolni, hogy nagyobb belső furattal rendelkező szabvány GL szemet vesznek, amibe kell belülre két távtartó csap és meg van oldva a probléma.
Szia!

Javítani nem tudod? A gyári az horror áron van 60-70eFt.
Melyik fajta kell, képed van? 4 vagy sok tekercses illetve a
csatlakozók vége érdekes ami a CDI re megy, a többi szinte mind1, egyforma, persze meg lehet buherálni, ha nagyon akarod.
Emailben is küldheted a képet, ha itt nem akarod kirakni.
Nekem van egy működőképes tartalékba, ha nem tudod megjavítani és ez jó neked lehet eladom
segitsetek légyszi gyujtás alaplap kellene jeladóval együtt nagyon megköszönném a segitséget. rmx 250 98 as
nagyon szépen köszönöm válaszod.tegnap kiderült el van törve a gyujtás alaplap és ezért nem volt megfelelö a szikra én nem értek hozzá ezt mondta a szaki
Szia. Ha vissza olvasol, megtalálod a kategóriádhoz passzoló embert, Ő is biztos válaszol majd. Ngk olcsóbb kategória pl br8eg vagy 9-es...esetleg ezek változatai, b8eg, b8egv stb. Mind verseny célt szolgál...kb 5000-ig.
sziasztok legyetek kedvesek segiteni.rmx250 98 évj az lenne a kérdés hogy milyen gyertyát kéne bele venni ami jo és nem tul drága most denso w27 van benne!elöre is köszi
Csak azért kérdezem mert a KTM-nek felül bronzpersely van amin tudom csavarni jobbra balra a telót ÉS oldalra jobbra balra és előre hátra, tehát minden mozgást enged neki csak függőlegeset nem.
Viszont itt alul GL szem van, ami igen gyakran megadja magát.
Itt van 1 kép a motorról.
Szemmel láthatóan nem egyenes a teleszkóp.Viszont gondoltam esztergáltatok bonamidból egy műanyag perselyt.
Csak nem tudom hogy ez jó ötlet avagy sem.
Nem is lenne baj, ha nem 22eFt lenne.Aztán most voltam nézni EXC-t, de mindkettőnek kotyog és másoknak is.Viszont nem egészséges (szerintem), aztán próbálok valami használhatóbb utat választani.
Szia!

Suzukinál általában alul sima tűgörgő, s felül van a GL-szem.

RM 250:
http://www.megazip.ru/ru/bike/...

RMZ 250:
http://www.megazip.ru/ru/bike/...

RMZ 450:
http://www.megazip.ru/ru/bike/...

Robbantott ábrán az RMZ esetében alul felül sima tűgörgőt mutat, ez nekem gyanús, egyik GL szem szokott lenni.
Ilyesmi:
www.cheapcycleparts.com/images..." target="_blank">link
Sziasztok!
Azt szeretném tőletek megkérdezni hogy az RM illetve az RMZ-kben a hátsó lengéscsillapitó aljában ahol megy át a csavar ott van-e ez a KTM-nél úgynevezett GE szem vagy a himba nélkülieknél PDS szem.
Vagy csak sima tűgörgős kosár van-e.
Illetve hogy van nektek olyan robbantott ábra a motorról vagy egyes részeiről?
Ilyesmi:
www.cheapcycleparts.com/images..." title="http://s3.amazonaws.com/www.cheapcycleparts.com/images..." target="_blank">http://s3.amazonaws.com/www.ch...
Köszönöm!

Sajnos belebuktam az RMX felújításában így a képeken látható állapotban lehetőleg EGYBEN ELADÓ
0670/291harmicnégytíz
De sok helyen megtaláljátok majd a hirdetést
Hát ha szponzorált versenyző lennék, biztosan a technikus nem 30-as keverékkel indítana csatasorba.... Valszeg nem köridővel fogsz mindig hazaérni! Ha keveset forgatod bajos lesz a sok olaj, ha kevés lesz az olaj de pörgeted, szerezz szponzort... Tény hogy az olasz kis 50-es játékok gyárilag 2% olajat kérnek, ami ugye 50-es keverék. De ha össze kellene hasonlítanom,...nem is merném.
Ami képet akartam küldeni, az azt mutatta, hogy a tűn a zéger állása dönti el, mennyi levegővel kell indulni a beállitásnál. A többi màr tapasztalat tizenéves vasaknál..
Abdán a motorszerelő emberkének akinek elvileg szakosztálya van mondta hogy felejtsem el az 1:30 1:40es keveréket.Nála mindenki 1:50el megy az a jó. Ettől függetlenül mindig 1:40 vagy töményebbel mentem.
Igen neked,más ,én a125-ös yamahával 1:30 keverékkel jártam,nálam bevált, a könyve is ezt javasolja.
Nekem szántad az infót?
Az alsó fordult ,és k.b. 1/4 fordulatig az alapjárati fúvóka mérete, a legfelső fordulatér a fő fúvóka mérete, a közbeeső fordulatér a síbertű állása a felelős. Télen nagyobb fúvókara van szűkség, de lehetőleg csak ott ahol szűkséges. A levegő csavarral az alapjáratot hangoljuk a többi magától alakul.Tehát 1.5 fordulat ki a levegő csavaron a gyenge felüléstől számítva,és próbáljuk mikor tűnik a legjobbnak, kis csavargatás ki-be. Szerintem a te motorodon az alapjárati fúvókát kell nagyobbra cserélni.
"01 évjárattól találtam meg a szervízkönyvet,és csak angolul. Semmitől több!
Persze hozzányúlok,és szerencsére nem is vagyok teljesen analfabéta ezekhez a dolgokhoz,de azért nem vagyok szerelő.
Várok a jó időre vagy jobb időre és majd akkor állok neki állítgatni.
Meg hát nem volt dolgom 2T-vel így gyűjtöm az infókat.
Köszi!Üdv
Nem biztos hogy pontosan megtalálod, mert az enyém is pont a TE kategoriád, (96'-00'), és a képeken nem minden olyan... De szólj ha tutira megtaláltad.
Muszály hozzányulni, bátran, rengeteg szerelést igényel, és hozzáértést. Nem mint szerelő elsősorban, hanem minta a sajátod. Mikor mi lehet vele, mi zörög, a légszűrő állapota...a levegő is pont ilyen. Ma ez kell neki, holnap az. Itt ezt tanitották, aztán hol be válik hol nem...
Egyébként félreolvastam, én Repsol 10w-40 hajtómű olajjal megyek. Ára jó, dicsérik, és igy gyakrabban cserélhetem...
Addig nem akartam hozzányúlni/állítani semmin míg nem írok ide.:)
Szervíz könyvért felkutatom a guglit!
Köszi a segítséget!
Nem rakja, igy töltsd le a könyvét...bocsi.
A kép, ha most felrakja...
Szia. Az az 5x levegő, az nem kevés, nem hiszem hogy irna ilyet a könyve, bár jó indulattal az két és fél ki, de kettő a plafon... Keresd meg neten a szerviz könyvet, abban sok hasznos infó van. Mint pl az 1:33, vagy 1:31-es keverék előirtnak. Szerintem kár vékonyitani, többen voksolnak az olajosabb mellett mint ellene. Egyébként álltalában mindig a másfél a kiindulási pont a levegőn. Az enyém pl 1-en van....és jó hidegben. De bemelegited, 1 kör, állit, aztán mégegy.... és jónak kell lennie. Vagy szerelni, szervizbe vinni, szétszedni...Másba nem tudok segiteni....
Üdv köztetek.
4T-ről váltottam 2T-re,egy RM 125-ösre "00
Szezonra készíteném és kis megerősítést, tanácsot szeretnék kérni.
Ha fullad a motor alacsony fordulaton,terhelésen (0 fok körüli hidegben)de fent power körül szépen megy,az lehet a nyári fúvókától? (175ös)
Esetleg vegyek el a levegőből? Jelenlegi állás: teljes betekeréstől 5*180fokos fordulattal van kijjebb.
2T olaj arányban annyira eltérő a vélemény...én 1:40el használom de 1:50est is emlegetnek.Jó így?
Végül: váltóban power 4T 10w-50 van, maradhat vagy 10w-40 vagy ATF?
Elnézést ha kicsit hosszúra sikerült! :)
Előre is köszönöm.
Üdv
szasz
merre laksz ha pécs közelében akkor tudok telefonszámot akár japo belpiacos is lehet