Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is ilyen van az RM-en.
Unversalmotor-nál lehet kapni, igaz csak szett-ben, de hátha lehet velük alkudozni.
A karbi PJ, és tiszta. Kétszer is szétszedtük, kifújtuk, vékony damil átment, semmi rendellenesség.
A benzinszint az jó kérdés? Fogalmam sincs, azt nem tudom, hogy az úszót hová kellene állítani, ill. milyen magasan kell lenni a szintnek.

A gyertyát megnéztem! A kezemen simán áthúz, bizsergető. Nem kicsit, nagyon.
Egyébként nehéz pontosan megállapítani, de egy centiről simán áthúz. Úgy hogy egyik kezemmel a gyertyát tartom, s másikkal pedig pumpálom a berúgókart. Az áthúzási távolságot olyan 12mm-re tenném, 1,5cm-nél már nem nagyon akar ívelni.
Egyébként a múltkor vadi új gyertya került bele megbízható forrásból, azzal próbáltuk. Hosszú percekig változó fordulaton járattuk a motort. Utána a gyertya olyan volt mintha új lenne. Semmi elszíneződés, semmi olaj/benzin nem volt rajta.
Ilyen hűtőidom van valakinek bontva?
utángyárottban nem létezik, semelyik másik nem jó rá, se RM se más suzuki, gyári horror ár, meg nekem nem is kéne új, elég egy pár, ami nem törött.
felkerült az új huzat:

http://www.sportmotor.hu/motor...;" target="_blank" rel="nofollow" title=""http://www.sportmotor.hu/motor...;">galéria
Több ok lehet, akár összetett is.

Max milyen messziről húz még ívet a hengerfejre a gyertya?
(Kiveszed eltartod először mondjuk 2mm majd rárúg, ha húz szikrát messzebb tartod ismét szikra próba) Az a távolság érdekel, ahol már nem húz át.

A karburátor alapjárati levegő kör is tiszta? KEIHIN PWK/PJ? Melyik?

Benzinszint magassága?

Amikor nem indul, ha kiveszed a gyertyát, benzines vagy inkább száraz?
Sziasztok!

Sajnos nem sokat fejlődik a motorom.('96 RM250)
Karbit kitisztítottam, légszűrő kimosva, beolajozva.
Sajnos még mindig nagyon nehezen indul el a gép. Ha elindul, akkor szépen pörgősen ugrik, de alapjárat semmi. Próbáltunk mindent tekerni, tűt állítgatni, de nulla alapjárat. Karbi újra ki, járatok átnézve minden tiszta, nem kopott, de semmi eredmény.
Haver szerint nagyon gyenge a szikra erőssége, így elkezdtünk arra felé kutatgatni, de kevés a rendelkezésre álló adat.
Amit kiderítettem, hogy tekercs állórész Kokusan 2k-1. Ez elvileg 6V +/- 1 voltot ad le berúgásnál és 5000rpm-nél 15V-ot. A kezdeti 6-7V megvan. Tovább haladva CDI-n mértünk ellenállásokat. Konkrétan erre a típusra nincs adatom, de a többihez hasonlítva semmi kirívó, látszólag OK. Viszont a gyújtó trafóhoz berúgókarral mozgatva max 150Volt jut el. Több helyen 200V +/-10V olvasható, azt nem sikerült elérni.
Lehet esetleg itt a hiba, hogy gyenge feszültség, gyenge szikra, amit a keverék kiolt alacsony fordulaton? Nagyobb fordulaton már megy, mert megvan a kellő feszültség!? Lehet esetleg itt a probléma, vagy teljesen rossz gondolatmenet? Szerintetek?
Köszönöm a segítséget.
Igen.Rmz 250
Egy 2008-as manualból van a kép.
Rmz 250 szelephézag adatai?
Szasz
Megvan még, szára tuti nincs elgörbülve, ütve. Belsejét tuti fel kell újítani, méretét küldöm sms-be
Üdv! Sikerült az adatokat megtudni? 2007 -es a gépem , le kellene ellenőriznem. Megírnád nekem.? Köszönöm! !
Akinek RM/RMX van, vagy akár más motor és ott is van ilyen apró kunstrukciós probléma az ne feledje ezt a képet.
Nézzetek utána ha a váz át van fúrva a szaros lábtartó rugó miatt, a lefolyó lyuk tiszta-e vagy te is így járhatsz.
2005 rmz 250 blokk védő 5500ft. 20 376 46 36
http://www.ebay.com.au/itm/38-...

Ilyen méretet nem látok az allbalsnál, lehet ebbe is gyári létezik,
akkor meg suzuki márkaker.
Hello!

Tudna nekem valaki segíteni? Végre lett egy kis időm, hogy szétszedjem a fordított telós RMX-em első telóját.
A persely méretek a következők (tolómérővel): a belső: 42x45x20 a külső: 43x47x12. AllBalls alapján a külső cikk száma: 38-2007 (43.1x47x11.8). A belső viszont egyikkel se nagyon egyezik. Nincs valami ötletetek, hogy honnan lehetne valami perselyt szerezni bele? Bár a legjobb a komplett felújító szett lenne.

Köszi előre is a segítséget mindenkinek.
Az meg még szebb, amikor blokkot cserélnek, s blokkhoz vázszám alapján keresel alkatrészt vagy épp fordítva
Egy mostani tapasztalatot leírok ezzel kapcsolatban RM125 évjáratot kerestem motorszám alapján, az alapján simán 92-94 közötti, de inkább 94 es.
A benne lévő kuplung alapján meg 90 vagy 91-es, a blokkfelet is úgy nézték 91 körüli az alapján.

Azaz inkább az alkatrész mondja meg jobban az évjáratot, nem a szám, persze a szám alapján a márkaker is tuti megmondja.
Nem tudom mit mondtak volna erre a számra
Köszönöm az infókat
Pálfy nevü fórumtársunknak van egy eladó rugostagja kérdezz rá ha gondolod én annak idején agyaltam vele csak nekem olyan kellett volna, amiben jó a szimering, abba meg már nincs olaj... De becsúszója állítólag jó kérdezz rá: http://www.kepesmotor.hu/offro...

94 Rmx250s ben volt, a becsúszója 16mm, nem tudom az jó-e neked...
Én cseréltem DRZ rugós tagra az enyémet. Meglátjuk mit tudok tenni az ügy érdekében, de ha nem baj nem szedném apró darabokra csak egybe.
Suzuki évjárat meghatározáshoz infó:

All suzuki(71-94):
http://www.ozebook.com/compend...

RM125:
http://www
.oem-cycle.com/SUZUK...


Itt is vannak a (CATALOG PREFACE) lapokon adatok, ami alapján elvileg meg lehet mondani évre pontosan, de a másik forrással ellentmondó infók vannak.
http://www.bike-parts-suz.com/

Végül a tuti, ha az utolsó linken lévő bontott ábrák alapján kitalálod melyik a tied
Sziasztok!

Valaki írta régebben, hogy kicserélte az RMX 250 es motorjában a hátsó teleszkópot másra.
Megvan még neki a régi RMX hátsó teló? Eladó? Vagy valakinek ilyen eladó?
Rugó nem szükséges.
A többi érdekel, elsősorban a krómszár.
Hányas külső átmérővel rendelkezik?
Ha eladod küldj légyszi képeket a krómszárról jó minőségben körbefényképezve, meg egy árat, amit kérnél érte s mit adsz cserébe, a rugó nem kell, de ha csak rugóval adod el, akkor írd oda, hogy az is benne, esetleg ha opció, írd oda melyik változatra mennyit gondoltál.
Email címem az adatlapon.

Köszi
Nincs más márkával/gyártóval tapasztalatom, de a JT vel semmi bajom lánckerék ügyileg (a láncuk már nem bir annyit, mint a DID, de cserébe nem is kerül annyiba), ha ez neked infó, remélem segített.
Hátsó az el szokott menni 100 üzemórákat is, bár itt jobb lenne a KM adat, amit nem tudok, elsőt azt kb 2-3 szor cserélem ennyi idő alatt,
de rengeteg függ a használattól, karbantartástól, mennyit mész sárban, porban, homokban, stb.
Próbáld ki, aztán megtudod, szerencsére nem egy egetverő összeg a lánckerék téma.