Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia !

nekem is ugyan ez az évjárat van de bajban vagyok mert elcsavarodott a váza és sehol nem találok hozzá.nem tudod esetleg hol tudnék venni?

Üdv
köszi. ilyen volt:
Maximalista! Zsir nagyon!
az volt az egészben a poén,hogy nem találtam sehol, varattattam egyet,lemásolva az eredetit. erre most egy hete találtam ugyanilyet technoseleset. de azért megvettem. meg volt mellé gyári hütöidom
Jöhetnek a képek.Üléshuzatot is sikerült szerezned?
Hello! 1995ös 125 rm hez érdekelnének bontott alkatrészek. Elsősorban a jobb oldali kuplung oldaldekli kellene mert szét van repedve illetve egy "normálisabb" berúgó kar sem ártana, meg pár apróság... Sajnos sikerült egy, nem épp jó állapotú mocihoz hozzájutnom :(
Megérkezett az utolsó darabom is ahhoz,hogy egy régi fényében tündöklő 92es rm 250et varázsoljak,a leélt szar motoromból. Erre a gyujtásdeknire 2,5éve vadásztam,míg végül az USA-ban találtam rá.Wisconsin államban árultak ilyet egyedül a világon.Elötte enduroszettes dekni volt rajta ,világítótekercses.(ha valakit érdekel,az eladó) Az elkészült motorról ha gondoljátok,akkor töltök föl képet!
Attól függ, hogy mit szeretnél. Olaj se mind1 milyen, meg van még jó pár dolog amire oda kell figyelni itt is, mielőtt nekiesel, szerintem előbb olvass utána, nézz meg egy két videót a neten, stb.
Leírni ide hosszú lenne mindent.

El foglak szomorítani a csillapító rúd kivételéhez célszerszám kell, ha ki is tudod venni a nélkül valahogy, mert nem forog el, amikor veszed ki a csillapító szelepet, összerakásnál a nélkül nemigen tudod meghúzni rendesen.

Persze megcsinálhatod, hogy nem veszed szét, nem pucolod át rendesen, de akkor meg nem sok értelme olajat cserélni szerintem.

Itt azt írják: http://www.thumpertalk.com/top...
170 mm a gyári légrés adat, persze ezt is tudni kell mérni, nézz utána hogy, meg arra figyelj, hogy ez rendesen légtelenített állapotban lévő érték! Kb. 440ml olajnak felel meg a link szerint.

Érdemes beszerezni a mocihoz egy szervíz manuált, ha hosszabb időre akarod megtartani, abban az ilyen értékek benne vannak.
Nem sajnos
Esetleg azt nemtudjátok h első teloba mennyi olaj kell? Hetvegen azt megcsinalom
Nem jo sajnos az sem :(
Szerintem 95-ös RM-et bontott(a hirdetései képe alapján) a segédváz nem levehető oda van hegesztve, de egy próbát megér, s hívd fel, nemigen olvassa.
Szia! Rm 250hez váz megvan esetleg még? Ha igen mennyibe kerülne? Köszi :)
Ja elnézést:)
Róla van szó, de nem írtam, hogy telós!

NinjaGaben nak írtam a választ eredetileg a telszámmal.
Bencsik Attila? Ő csak hordja javitja a motorokat de telót nem. Ha róla van szo. Ha nem akk félreértettem
Mesterszállás
Melyik városban van ez?
Tel: 70/385-9600
Szolnok megye
Első telon csak szimeringet meg porvédőt kell cserèlni illetve az nem gázos. De a hátso az bonyolultabbnak tűnik nekem :)
Attól nem lesz jó, mert levegőt töltesz bele, ha elfolyt az olaj.
Ha nem értesz hozzá, ne berheld, több kárt csinálsz, mint hasznot,
saját tapasztalatból mondom

Olajjal nem érdemes feltölteni a nélkül, hogy szétszednéd és kipucolnád a szétszedésnél meg az összerakásnál meg már van jó pár trükk amikre ha nem figyelsz oda, szétcseszed a telót, ha még a kosz meg olajnélküli használat nem nyírta ki végleg.

Ami nagyobb gond, hogy valószínű cserélni is kell benne karmantyút, szimeringet, ogyűrűt, perselyt, esetleg lemezelést, stb ahhoz meg nem lesz alkatrészed, egy futóművesnél ezek a polcon vannak.

Szerintem egy hátsó teló sem bonyolultabb/időigényesebb, mint az első, ilyen ősrégi vasaknál, főleg hogy abból csak 1 db van, míg az elsőn 2x kell megcsinálni ugyanazt, ok a hátsó kicsit trükkösebb a szerelést illetően.
Azt irja a krosszmotor.hu hogy erdeklödjön telefonon de nem talalok ott szamot :) telefonron netezek lehet azert :/
Gerecse nincs ez az evjarat csak 94 :( de a masikat meg kerdem hatha.ha mas nem marad az ebay
Gerecsemotor.hu, krosszmotorok.hu