Hmmm most számolgatok.
Tavaly szeptember 5.-én lett forgalmim.
Azóta 19967.Km-en áll a járgány.És egész jól összeszoktunk.
Mikor legutóbb voltam 3 éve Orfű felé halál be voltam fosva tőle.
Most egész kellemes helynek látom.
Igaz még mindíg csigalassú vagyok de legalább már élvezem.
Az a lillaföredi ehhez képest egy susnyás gaztanya aszfaltdarabokkal.
Pedig tegnap ezen jópofiztunk Zolival... .....most értem haza, de én lakok a legközelebb így nem volt nehéz... .....mivel nem jöttél így csak Pécs-Orfű karika volt a jó úton(vazz mennyire szép az a kerülő út!) és a mecsek büfé után haza....a GS-esekkel voltunk kb 7-en és csatlakozott Kopasz is...
mindennek vissza lehet tekerni csak már fényképezik műszakin a km állást.Tehát azért össze kell rafkózni...Ha nagyon akarják le lehet informálni.Lehet hogy a fotó készülésekor 60000 km volt benne.Csak azóta eltelt 4 év meg 40000km amit minden műszakira visszatekernek 60k-ra.
Meg még azt figyeltem hogy ezeknek nehéz visszatekerni az órályát ? :D sokat látok 60ezer kmer ami valahogy furcsa a magyar piacon hogy talán valós lenne a km ? Vezérműlánc csere intervallum mennyi ezeknél meg mi pénz ? Típushibák? Elment tegnap a motorom úgyhogy most nagy a láz, el kell induljak nézelődni.:D
hát most mit mondjak...Fék: erősebb adagolhatóbb.Futómű jobb feszesebb,ereje persze nagyobb.Szeretem nagyon!De a 650 is jó gép szerettem,csak én egy nagyobb súlyu pilóta vagyok...nekem kell az ezer.
Tulajdonképpen teljesen más mint a 650.
átlagosan mennyit esznek a 650esek és az 1000esek? Alkatrészellátás, típusbetegség van ezeknek? csak a 04-nél fiatalabb érdekelne, ami injektoros. Ha valakinek van fölös ideje írjon nekem kis regényt legyen szíves
Hali!
Eladó 4db gyári Suzuki SV index, szép állapotban vannak, bár az egyik első alján van egy repedés, képeken látszik.De mivel alul van motoron nem látható.
Érdeklődni az adatlapomon látható elérhetőségeken.
Tavaly szeptember 5.-én lett forgalmim.
Azóta 19967.Km-en áll a járgány.És egész jól összeszoktunk.
Mikor legutóbb voltam 3 éve Orfű felé halál be voltam fosva tőle.
Most egész kellemes helynek látom.
Igaz még mindíg csigalassú vagyok de legalább már élvezem.
Az a lillaföredi ehhez képest egy susnyás gaztanya aszfaltdarabokkal.
Mi az a nagy gond ami nem érezhető? Gondolom ha hengerfejes vagy kopott a motor az a füstben meglátszik.
A töltés hibáit hogy lehet kiszűrni? Gondolom a töltésvisszajelző világít (ha nincs kivéve az izzó belőle, de azt gyújtásnál le kell tudni csekkolni)
Csatlakoznék F.Levi-hez, csak én még karbis 2000 körüi SV-t tűztem ki célul. (illetve az anyagiak ezt ítélték nekem
Tudom, ne csörögjön a motor, jó legyen a gazda stb, a totalbike-os alapmű megvan. Arra lennék kíváncsi ami SV specifikus és sokba kerülhet később.
Köszi,
Egy wannabe SV tulaj
Tulajdonképpen teljesen más mint a 650.
Eladó 4db gyári Suzuki SV index, szép állapotban vannak, bár az egyik első alján van egy repedés, képeken látszik.De mivel alul van motoron nem látható.
Érdeklődni az adatlapomon látható elérhetőségeken.
Ataa szervez valamit.
Csapódok hátra ha nem esik.