Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Urak...a segítségeteket kérném!
Szóval,egy K1-es SV-ről lenne szó!Olyat csinált a drága,hogy még a télen egy járatás alkalmával betüsszentett,és olyan lett mintha egyhengerezne!Gondoltam gyertya,majd tavasszal megcsinálom!De nem!Új gyertyával is ugyan az!Na nézzük az elektromos kütyüket!csatlakozók kimérve,trafók kimérve,TPS kimérve...minden oké!Gyerünk az üzemanyag rendszerre...mert többen mondták hogy azt erőltessem!Tank tiszta,új benzin benne!Vákumszelep gyönyörűen nyit,benzinpumpa szépen nyomja a benyát!Membránja tökéletes!Benzincsövek nem repedtek...levegővel átfújva tiszták!Nézzük a karbikat!Ameddig bomlik...utolsó csavarig szétszedve,tisztítva...szerintem az is oké!De azt még egyszer szétkapom inkább!

Jelenség!:mintha egyhengerezne...de nem azt csinálja...mind a 2 henger megy,csak valamiért tüszköl,durrog és alapjáraton nem is megy!ha húzok neki szívatót akkor úgy ahogy,de durrogva!olyan mintha alapjárati fúvóka dugulása lenne...de már sokszor kitakarítottam!

Lehet hogy még mindig a karbi szopat?De annyira patyolat hogy szkeptikus vagyok!...ha valaki találkozott már ilyen hibával kérem jelezze!Köszönöm!

És bocs a litániáért!
jah.Az a legkevesebb
Csak penz kerdese.
nem panaszkodom.Jó a gép.bár Tomcsy87 barátom első futóművével és fékével még ennyire sem panaszkodnék
Radobtam 25 kobcentit.......olyan mint egy foxterrierbe oltott vizsla.
nem volt bajom azzal se.Csak kicsi a pöcsöm és kellett valami amivel ellen súlyozni tudom.
Pedig a kicsi olyan jatekos........
ha egyedül nyomom akkor is 6 fölött van
De nem baj,nem bánom.Valamit valamiért
Ha kellett a bigblokk?
az 1000 kettő személlyel 7liter. 120kmh átlag mellett
a generátor 3 fázist csinál.Mérd meg a fesz szabra menő 3 vezetéket.Egymáshoz mérd őket.A három értéknek egyeznie kell.Ha nem egyforma feszültségeket mérsz akkor az egyik tekercs (pl ahol megolvadt a szigetelésed) kuka.
Csodálatos...lenne! Remélem, hogy nem akar megviccelni!
Váltó szét össze egy blokk ki és széttel kombinálva.
Mi érthetünk gáz alatt?:) Mi történhet ha nem segít és "gáz" van?
Yepp.............ön nyert...............bár ha gáz van egy olajcsere nem fog segíteni.
De próba cseresznye.
Én sose raktam motorba castrolt.
Értem, akkor lecserélem azt a fos castrol olajat és bízok benne, hogy alakul valamit!:)
Persze.................de ha kevés az a szerencsétlen olaj akkor melegedhet.Ha nem akkor más a gond.
De fórumon az életbe nem jössz rá.
Amúgy a blokk üzemi állapotban olyan hogy kézzel nem igen lehet a deklit megfogni mert éget.
De most abba komolyan külön kell vagy ez irónikus?:D Mert nem érzem ki belőle:D Nem a motorolaj megy mindenfelé és az intézi a kenést mindenhol?
Nem...............csak úgy általánosan.
Abba külön kell?:O
Nincs benne olaj.
De kora reggel is annyira forró volt, hogy hajjaj:) 100 as tempóval reggel tizenakárhány fokban forróbb volt mint a henger. Azt megtudtam fogni majdnem, de a kuplung oldalán a deknit alig alig annyira pirított.. ezért idegesít csak. A zaj csak másodlagos...
Mitől lenne hideg? 90-100 fok van mindenhol... a zaj már más kérdés
Hali!
A kuplung felől a blokk nagyon felmelegszik (felforrósodik) és a váltó is zajos kicsit. Mi lehet az oka?
Csupaszon nyomod éjjel- nappal?