Urak...a segítségeteket kérném!
Szóval,egy K1-es SV-ről lenne szó!Olyat csinált a drága,hogy még a télen egy járatás alkalmával betüsszentett,és olyan lett mintha egyhengerezne!Gondoltam gyertya,majd tavasszal megcsinálom!De nem!Új gyertyával is ugyan az!Na nézzük az elektromos kütyüket!csatlakozók kimérve,trafók kimérve,TPS kimérve...minden oké!Gyerünk az üzemanyag rendszerre...mert többen mondták hogy azt erőltessem!Tank tiszta,új benzin benne!Vákumszelep gyönyörűen nyit,benzinpumpa szépen nyomja a benyát!Membránja tökéletes!Benzincsövek nem repedtek...levegővel átfújva tiszták!Nézzük a karbikat!Ameddig bomlik...utolsó csavarig szétszedve,tisztítva...szerintem az is oké!De azt még egyszer szétkapom inkább!
Jelenség!:mintha egyhengerezne...de nem azt csinálja...mind a 2 henger megy,csak valamiért tüszköl,durrog és alapjáraton nem is megy!ha húzok neki szívatót akkor úgy ahogy,de durrogva!olyan mintha alapjárati fúvóka dugulása lenne...de már sokszor kitakarítottam!
Lehet hogy még mindig a karbi szopat?De annyira patyolat hogy szkeptikus vagyok!...ha valaki találkozott már ilyen hibával kérem jelezze!Köszönöm!
a generátor 3 fázist csinál.Mérd meg a fesz szabra menő 3 vezetéket.Egymáshoz mérd őket.A három értéknek egyeznie kell.Ha nem egyforma feszültségeket mérsz akkor az egyik tekercs (pl ahol megolvadt a szigetelésed) kuka.
Persze.................de ha kevés az a szerencsétlen olaj akkor melegedhet.Ha nem akkor más a gond.
De fórumon az életbe nem jössz rá.
Amúgy a blokk üzemi állapotban olyan hogy kézzel nem igen lehet a deklit megfogni mert éget.
De kora reggel is annyira forró volt, hogy hajjaj:) 100 as tempóval reggel tizenakárhány fokban forróbb volt mint a henger. Azt megtudtam fogni majdnem, de a kuplung oldalán a deknit alig alig annyira pirított.. ezért idegesít csak. A zaj csak másodlagos...
Szóval,egy K1-es SV-ről lenne szó!Olyat csinált a drága,hogy még a télen egy járatás alkalmával betüsszentett,és olyan lett mintha egyhengerezne!Gondoltam gyertya,majd tavasszal megcsinálom!De nem!Új gyertyával is ugyan az!Na nézzük az elektromos kütyüket!csatlakozók kimérve,trafók kimérve,TPS kimérve...minden oké!Gyerünk az üzemanyag rendszerre...mert többen mondták hogy azt erőltessem!Tank tiszta,új benzin benne!Vákumszelep gyönyörűen nyit,benzinpumpa szépen nyomja a benyát!Membránja tökéletes!Benzincsövek nem repedtek...levegővel átfújva tiszták!Nézzük a karbikat!Ameddig bomlik...utolsó csavarig szétszedve,tisztítva...szerintem az is oké!De azt még egyszer szétkapom inkább!
Jelenség!:mintha egyhengerezne...de nem azt csinálja...mind a 2 henger megy,csak valamiért tüszköl,durrog és alapjáraton nem is megy!ha húzok neki szívatót akkor úgy ahogy,de durrogva!olyan mintha alapjárati fúvóka dugulása lenne...de már sokszor kitakarítottam!
Lehet hogy még mindig a karbi szopat?De annyira patyolat hogy szkeptikus vagyok!...ha valaki találkozott már ilyen hibával kérem jelezze!Köszönöm!
És bocs a litániáért!