Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csakúgy, mint a gyári. (az is Csepel Tacskó)

minél laposabb, annál jobb.
Június 14-16-án V-strom találkozó lesz Agárdon.
Várnak/várunk szeretettel minden V-stromost, SV-s, motorost.
OnRoad cikk
Mondjuk mindkét tacskókormány iszonyú hülyén mutat SV-n.
Köszönöm még átgondolom
Íme a két kormány a no name krómozott 2500,- a másik porfestett ezüst honda cb1000r gyári kormány 6000,-
Május 20 egy kis Kékestető, sajna az utak elég gyatrák, de azért élveztük a gurulást...
Jó az úgy illetve a szintet ellenőrizd...
ingadozik a hőfokmérőm... folyamatos stabil 120-as tempónál azt vettem észre hogy 90 és 80 fok között folyamatosan fel-le jár egyesével a hőmérséklet. De soha nem megy az értékek fölé vagy alá. ha eléri a 90 fokot elkezd visszakúszni 80-ra majd ugyanígy vissza. kb 5-6 másodpercenként lép egy-egy fokot. tapasztalt valaki hasonlót?
Jó észrevétel, nem gondoltam volna, hogy ennyire megegyezik...
Vigyázok én..............most is inkább Ödönnel túrázom.
"Aztán összekapom magam és beindulok mint a gőzgép"
Na akkor kell igazán vigyázni
Jobb helyeken ezt ETZ kormánynak hívják és 2850- forintért árulják. Hasonlítsd össze: Bátszi motor vs. ETZ kormány
Mindíg ez van.Elpunnyadok nem figyelek utána kapkodom magam.
Általában inkább csal lelassulok és otthagynak.
Ez a jobbik eset.Aztán összekapom magam és beindulok mint a gőzgép.
Hoppà , miket csinàlsz ha kicsit nem figyelsz oda........
Én előre az életbe nem teszek túragumit.
Hátra jöhet a PR2 de előre powernél túrásabbat nemigen.
Most egy balos tenger felettit néztem el kellemesen.Sokszor bambulok el.Na ettől felébredtem.
Olyat fékeztem hogy majd kiesett a szemem és nem csúszott semerre.Csak csikorgott.
Most nekem PR2ct van fenn garnitùrában ( most fogyasztom a másodok szettet , az előző elment 23.000 km-t ) A mostaniban 15e. lehet, de még 6-8e.-t elmegy a hàtsó.
A műszakin is símân àtment.
De valamiért az első most jobban kopik, ezt valószinű hamarabb kell cserélni , és a Sanyi , most meg Te is rábeszéltél a PP 2ct-re .......
Képet tudnál küldeni hogy milyen az a két fajta.Meg hogy mennyi az annyi .Köszi
Addig örülj míg míg van.
Én most picit pihenek motor ügyileg.
Fel kell töltődnöm.
Ingázom és slussz.
Pláne hogy a kocsiról lejárt a műszaki és ez egy jó ideig marad is így.
Szerintem a michelin pilot power 2ct elég kellemes.
Ha nem válik be a rosso 2 mint számítás az a következő.
Elöl most az van 2 milis mintával és nem tűnik rossznak.
Szia
Nekem van kétféle .ha érdekel olcsón megszámítom.
menne ha nem kéne mindig melóznom
pénteken mentem igy pesti karikát,sikerült is kissé megáznom
lassan nekem is kell vmi a gyári qualifer helyére az elsőre
a hátsó diablótól kicsit puhább kéne
Megy meg a digo dog?
tisztitsd ki oldalt a hengeren a lukat ahol ki kellene folynia a viznek a pipától ha nem tömit a gumi
Nuh ma lejött a rosso 2 met fel egy pr2 ingázásra.Az remélem kibir 2-3-ezret. Elég vékony a hús középen.
De el kő használni.