Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Karbit,sokat kap.És a kipuffban felgyűlt elégetlen benya durran.
Mármint szelephézagot állítani?
rendben köszi majd figyelgetem hány km-er után kezd fekete lenni
...és az úgy jó ahogy van....sokszor sokan leírták, hogy miért színeződik el az olaj illetve miféle részecskék színezik el.....ha blokk szét-össze volt vagy vadiúj a gép akkor néhány cseréig világos marad az olaj a végén is, de ez idővel változik....amennyiben mégsem akkor rossz olajat sikerült beletenni...
6000km-erenként cserélem az olajat és most durablend van benne
Olaj márkától is függ.....volt aki 20-ast tett bele és az volt jó neki, de a 15 is elég szokott lenni..
De...be kéne állítani, de legalábbis megnézni..
Majdnem, de inkább ahogy Zoli írta...
A lapátnyél.
Másik kérdésem nagyon zavar hogy puha az eleje és kérdésem lenne 20W teló olajjal nagyon melléfognék ? Vagy melyik viszkozitású lenen olyan aranyközépút?
Senkinek sem volt még ilyen?
Gyakorlatilag a jó olajnak feketének kéne lennie a végén.
ha tartod az ideális csereperiódust, akkor nem kéne soha túlzottan elszineződnie az olajnak
Szerintem teljesen normális...
Üdv
A kis sv hány km után szokta feketitetni az olajat?
1000km-er van az új olajba és még sötét sárgaszinű
ez mennyire normális?
Ez nem nagy dolog.
Elég undorító hogy ilyen bajai tudnak lenni...
Szerintem meg kéne az 1 hengernél lazítani a csavarokat hogy lejöjjön az a rész.
Ja, és előtte pár nappal kezd el a bilincsek csavarjait csavarlazítózni....
Ha már szét kell bontanod jobban jársz ha mindkét karikát lecseréled......nekem is az egyik megadta magát és hidegen traktor hang van erősen.....oszt elcsendesedik...
Örülök nékie :)
Ez szopás lesz.
Nem, hanem ahogy jön le a hátsó hengernél a cső, és belecsatlakozik a rendszerbe.

http://www.cmsnl.com/suzuki-sv...

Ezen a robbantott ábrán a 6-os számú karika
Dob-cső közt?