...és az úgy jó ahogy van....sokszor sokan leírták, hogy miért színeződik el az olaj illetve miféle részecskék színezik el.....ha blokk szét-össze volt vagy vadiúj a gép akkor néhány cseréig világos marad az olaj a végén is, de ez idővel változik....amennyiben mégsem akkor rossz olajat sikerült beletenni...
Másik kérdésem nagyon zavar hogy puha az eleje és kérdésem lenne 20W teló olajjal nagyon melléfognék ? Vagy melyik viszkozitású lenen olyan aranyközépút?
Ha már szét kell bontanod jobban jársz ha mindkét karikát lecseréled......nekem is az egyik megadta magát és hidegen traktor hang van erősen.....oszt elcsendesedik...
A kis sv hány km után szokta feketitetni az olajat?
1000km-er van az új olajba és még sötét sárgaszinű
ez mennyire normális?
http://www.cmsnl.com/suzuki-sv...
Ezen a robbantott ábrán a 6-os számú karika