Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem, de!
Mint a Boborján mondaná!
Szerintem a húsz dollárját, amibe fáj, simán megéri.
Igazából a régi SV-nek puha volt az eleje, a mostaninak meg kemény (állítólag). Én csak 1000-essel és Gladiussal mentem, így ezt nem tudom. :D
Én a dagadt testemhez egy klikket raktam feljebb a hátulját, mert kb az olyan 75kg japán kisfiúra van méretezve. Ha ezzel +- 1-2 állítanék elöl, biztosan komfortosabbá tudnám tenni. Igaz sokat javult az első futómű érzete, mióta csináltattam végsúlyokat! (Nem hiába van az olasz motorok végén féltégla.)
Igen, bár természetesen nem 'track day' szinten volt állítgatva, csak a statikus és dinamikus összeülést hangoltam vele, mert gyárilag elég gyász.
Jól be tudtam lőni viszonylag hamar. A képen még nincs állítva és fullra ki volt tekerve, szóval az nem reprezentatív :)
Szuper, köszönöm!
Az állítási lehetőség ér valamit nálad?
Igen. Bár nem SV-re, hanem egy 310+ kilós Yamaha úthengerre. Teljesen jó.
Hasonszőrű társaim szoktak ilyet venni Yamaha XV-re, mert a gyári vas kupakban az imbusz rendszerint ki van rohadva 20+ éves korára és 140 euró darabja az eredetinek.
Még nem hallottam rájuk panaszt. Nem tudom, mennyire releváns "fajtán kívülről" az infó, de ennyit tudok. :)
ÉS ilyen?
Vásárolt már valaki ilyent az Ali-róL?
Nézd meg az előzményt, a saját hozzászólásomra válaszoltam csak azt elfelejtettem említeni. :D
Itt a válasz a szervizkönyvből.
Háát a link mást mutat mint 10 éve így képet, vidit nem tudok mutatni ha csak magam nem csinálok, de azzal csak rá tudok állítani, hogy egy darabig magasabb fordulaton járjon a motor, de nem ez az igazi megoldás bár sok motoron így magaméin is ezt csináltam így indítás után magasabb a fordulat, de nem addig míg kéne hanem csak pár mp.-ig (bár igazából jelentős javulást hozott), a lényeg az ami azt szabályozza, hogy mennyi ideig illetve hőfokig emelje a fordulatot.
A manual szerint az STVA (Secondary Throttle Valve Actuator) felel az alapjárati fordulatszámért. Viszont nekem nem teljesen egyértelmű hogy mit és hol kell ellenőrizni/állítani a megfelelő működéshez, azért kérdezem hogy esetleg valakinek van-e ezzel tapasztalata, egy rövid leírással, netán fényképpel/videóval tud-e valaki segíteni.

köszönöm előre is
Bence
Lehet rajta állítani, de igazából nem egy külön szenzora van hanem a hőmérséklet alapján a computer szabályozza, néha jó lett ha gyárira lett cserélve a hőmérséklet jeladó.
Sziasztok!

Másik kérdésem lenne, az SV650-emmel kapcsolatban.
Hidegen indítva nem emeli meg alapjáraton a fordulatszámot, pici gázt kell neki adni pár másodpercig. Tudom, hogy egy szenzor felelős azért hogy a motor hőfoka függvényében szabályozza a fordulatszámot alapjáraton.
Tudtok segíteni, hogy melyik szenzor ez? Nálam nyilván halott, vagy rosszul van beállítva. Állítható egyáltalán? Ha nem, hol tudok ilyet beszerezni?

köszönöm
Bence
Nekem a mostani a 3. SV1000 az első kettőt kb 40000-rel adtam ebben meg ugye 70 van és nekem eggyikkel sem volt bajom, igazából a K5 és utániaknál hallottam erről bár lehet, hogy az az előttiekkel is előfordul.
Ahogy említettem, külföldi fórumokon gyakran emlegetik. Volt, akinek már 7500 mérföld után jelentkezett valamilyen mértékben.
Magyar videó a témában alant.
http://youtu.be/HvkpK4YWGOs
Azért 20000-nél kissé korainak találom. Na meg ugyan nem lehetetlen, de 17 év alatt csak ennyi? Nyáron árulgattam a motort, de gondolom a 70-et sokallották pedig jó hangja van és jól is megy, lehet én is visszatwkerem, akkor már inkább 10000-re. 😁
Amit kinéztem, elvileg egy 20e-t futott példány, fura hogy ilyen kevés futás mellett ennyire viseltesnek tűnik ez az alkatrész. Minden más pöpec a motoron, ezért kérdezem hogy ez mennyire ismert és gyakori jelenség az SV1000-eken.
tsanyi köszi a választ, másnak van esetleg ilyen jellegű tapasztalata?
Az se vitamin, nyilvan.
Én inkább a nagyobb sebességnél jóval kisebb fokozatba (legalább kettővel) visszaváltásra és hirtelen kuplunkiengedésre tippelnék mint okra a gyári valóban drága, de ahogy írtad van olcsóbb verzió is.
Ismert "típushiba". DL1000, KLV1000, SV1000 egyaránt érintett.
Google vagy Youtube keresés fasza illusztrációt ad "clutch chudder" keresőkifejezésre.
A dolog lényege, hogy a kosár és a hátán levő fogaskoszorú között rugós csillapítás van, amiben holtjáték keletkezik, ha a pilóta rendszeresen alacsony fordulatról próbál nyelezni. A kosár cseréjével (~140 eFt az alkatrész) vagy annak utólagos módosításával javítható.
Ez előfordul az olyan ezresnél amit erőteljesen használtak, láttam olyat ami már 30000 körül már zörgött, de pl. az enyémben majdnem 70000 van, de semmi hangja nincs. Amúgy javítható, ha azt sikerül lealkudni akkor nem akkor gond.
Sziasztok!

2004-es SV1000S-t tervezek venni, de egy dolog nem tetszik benne. A kuplung(kosár?)-nak alapjáraton is erős (zörgő, súrlódó) hangja van, ha behúzom a kuplungkart, szinte teljesen elmúlik. Ez még kevéssé zavaró, viszont amikor elindulok a géppel, 2-3000-es fordulat között újra erősen hallom ezt a súrlódó hangot, egy bizonyos fokú rezonancia is érezhető. Magasabb fordulaton ez elmúlik.
Van egy SV650S-em is, ott ez a jelenség teljesen ismeretlen, sokkal simábban jár és indul is el.

Ismert, szokványos hibajelenség ez az SV1000-eken? Mennyire aggódjak miatta, mi lehet a legrosszabb eshetőség, ami érhet rövid vagy hosszú távon?

Előre is köszönöm a válaszokat,
Bence
Van még ilyenem eladó, ha valakit érdekel.
https://auto.jofogas.hu/somogy/Givi_turadoboz_szett_SV650_konzollal_119749694.htm