. A 650-eseimhez képest leírhatatlan a különbség. A határait nem feszegettem, szokni kell még a v2-t, de számomra külön öröm, hogy nem visít mint a sor4.
. Hosuba után Motorrad is belopta magát a szívembe szervizestül mindenestül. Eddig úgy indult, hogy egy 2 mp-es full szivató után teljesen visszatolt szivatóval újabb 2 mp után beröffent. Most is megröffen, de le is áll, olyan mintha csak egy henger indulna meg. Frissen töltött akksival könnyebben indul, utána egyenletesen jár. Megjönnek a lapkák mérek majd egy kompressziót is, mert azt még nem mértem, állítok egy torokszinkront, teszek bele új gyertyákat, aztán várom a nagy csodát. Lánccserénél a felső kereket nem tették jelre a szakemberek(egyiket sem) most azt sem tudom a vezérlésem pontos-e.
Létezik az,hogy egy TLS 220-nál nem megy többet? Esetleg van benne valami elektronikai fojtás,vagy valami más megoldás ami miatt ilyen?
Zsoty