Prop-tech, Esztergom Kertvárosban! Ők tudják hangolni az injektort, van "tisztító és diagnosztika gépük" az injektorfejek vizsgálatára. Nekem is ők oldották meg, amikor sokat kapott. Ágó-t nem ajánlom, problémát nem képes megoldani, csak látatlanban lefikázni a motorod és kurva drágán eladni a PC-t. http://www.prop-tech.hu/
OK, köszönöm! Én 80kg körül vagyok. Egyelőre beraktam a gyárira, és ha később jobban érzem a gépet majd elkezdek variálni talán.
Előző tulaj nagyon befeszítette az első rugókat, a nyomófokazot nagyon be, a húzó nagyon ki volt tekerve. Kormánycsapágy persze túl szorosra húzva, szar zsírral kenve. A úthibákon, meg majd kettétört a hátam. Remélem most javul a helyzet. Sajna kipróbálni nem tudtam még.
TLJano
Futómű beállításnál elsősorban a gyári beállítás a jó, de figyelembe kell venni a vezető súlyát! Ami a 60 kilós Japánnak jó, az nem biztos, hogy nekem is(120 kg.)
Nekem elöl hátul a gyári-ra lett állítva, de nagyon pattogott az eleje és nehezen fordult. Puhábbra vettem elöl a csillapítást, de csak fölül, alul nem! Sokkal jobb lett és jobban kanyarodik. Próbálgatni kell, hogy mikor jobb.
SCsabi88
Ha sokáig áll a motor(hetekig), akkor szivató rá és elsőre indul, de kb.4 másodperc után leáll! Újraindítom és utána már szépen jár. Amikor minden nap használom, akkor nem csinálja!
Azért kérdezem, mert ha laza a szivatóbowden, akkor csak kicsit tudod ráhúzni. Sokat kell húzni, hogy elfogyjon a holtjáték, és elkezdjen emelkedni a pillangó.
A szivató ezeken egyébként nem hagyományos értelemben vett szivató, semmi mást nem csinál, csak ráhúzza egy kicsit a gázt. "Kézigáz" A több üzemanyaghoz tudsz több levegőt adni vele. Amit a szenzorok, és az injektorok adagolnak pluszba hidegen. Ha lenne rajta alapjárati levegőszabályzó motor, mint az autókon, nem kellene evvel sem vacakolni.
Amikor megmozdítod a szivatókart, azonnal emelkedni kezd a fordulat? Vagy el kell húzni egy darabig, és utána?
Holnap jössz segíteni Oszi báttya ? Ha nem kérlek írd meg elmegyek valahová segítségért. Megfogadom ha csak tanácsot adsz is, csak kérlek segítsetek mert nem szeretnék beszopódni. Jóéjt mindenkinek
Azt nem tudod véletlen hogy én most cseréltem pumpát a szűrőt kitakarítottam ahogy csak tudtam...És még most is 3-ra indul (de csak hidegen melegen pöcc-röff)szivatóval. És érdekes hogy szívatót ráhúzva is csak alig emelkedik a fordulat.
Jah, azt nem mutattam. Az szakmai baki volt.
Az 1ik vezetékét a pumpának rosszul forrasztottam össze és az miatt kinyomta a biztijét. Asztalon kipróbáltam ott jó volt, de amikor a gumibugyit húztam rá, valószínű akkor már eltört a vezeték(mert a gyári vezetékeket akartam meghagyni benne). Aztán inkább úgy döntöttem, h amit az új pumpával adtak vezetéket, azokat saruzom újra, és azokat rakom bele. Evvel kellett volna kezdenem...
Pont most néztem azt is! Láttam, hogy lámpalázas vagy! Először azt hittem a borulásérzékelőt nem teszed vissza, de rájöttél időben. Végül miért nem volt delej a pumpában? Azt nem láttam.
Tényleg érdemes ránézni az üzemanyagnyomásra! Nekem egy tized bar hiányzott, és tiszta kehes volt. Már nem volt kedvem menni vele sehová, mert attól féltem nem tudom majd beindítani dolgom végeztével. Aztán ott égek. Csere óta meg brümm-brümm egyből
Még lesz egy eladó 10cm-es saválló acél kipuff dobom TLS-hez. Valami utángyártott magyar. Állíólag finster, de nincs rajta matrica. Nekem jó a gyári.
Nem is tudom mit kérhetnék érte. Talán:
Plexi 6000
Dobok: 26000
Postázom is.
Előző tulaj nagyon befeszítette az első rugókat, a nyomófokazot nagyon be, a húzó nagyon ki volt tekerve. Kormánycsapágy persze túl szorosra húzva, szar zsírral kenve. A úthibákon, meg majd kettétört a hátam. Remélem most javul a helyzet. Sajna kipróbálni nem tudtam még.
Futómű beállításnál elsősorban a gyári beállítás a jó, de figyelembe kell venni a vezető súlyát! Ami a 60 kilós Japánnak jó, az nem biztos, hogy nekem is(120 kg.)
Nekem elöl hátul a gyári-ra lett állítva, de nagyon pattogott az eleje és nehezen fordult. Puhábbra vettem elöl a csillapítást, de csak fölül, alul nem! Sokkal jobb lett és jobban kanyarodik. Próbálgatni kell, hogy mikor jobb.
az új gazdi viszont nem panaszkodott rá...
Ha sokáig áll a motor(hetekig), akkor szivató rá és elsőre indul, de kb.4 másodperc után leáll! Újraindítom és utána már szépen jár. Amikor minden nap használom, akkor nem csinálja!
Ilyedős a Quasimodótok.
Akkor valami ott az injektornál lesz. Ott is van egy nyomáscsökkentő. Lehet avval van valami...
Amikor megmozdítod a szivatókart, azonnal emelkedni kezd a fordulat? Vagy el kell húzni egy darabig, és utána?
És nem eszik többet mint eddig.
Az 1ik vezetékét a pumpának rosszul forrasztottam össze
Ennek van egy első része is.