Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Roland!
Merre laksz otthon?
En 3-nal ezuttal megallok...mert varnak mar haza a barataim es a csalad,nem maradhatok itt orokke..
Vettem itt egy Yamaha Zuma-t,de alig van benne 280 mile es mar konyorog a Polini&Malossi kitt-ert... ..mivel mar lassan leszakitom a gazkart a helyerol nekem is jot fog tenni a kura...Ma munkaba menet behajtott tukrokkel azt hiszem en voltam az elso motoros a sorban aki beert Manhattanba...szerintem ha megcsinalom a terapiat.. akkor en lehetek az elso jarmu beleertve a repuloket is aki megcsinalja a tavot.. ...
Kurva jo a sorok kozott cikazni..jobbrol..balrol neha azt sem tudom hogy fiu vagyok-e vagy lany..
Azt hiszem New Yorkban a robogoknal idealisabb jarmuvet keresve sem talalnek..
Jo utat
Udv.
varges
VFR 800 V-Tech. (hát igen ezen duplán van a hűtő ventillátor meg a reflektro halogén is)
Szia!
Engem is Varganak hivnak,Varga Roland.
Jelen pillanatban az Egyesult Allamokban,pontosabban Cleveland,Ohio-ban,de Augusztusban haza koltozom vegleg!!
5 es fel ev utan mar jo fog esni a hazai levego!!
Ugy hianyzik,mint cukrosnak az inzulin!!
Vissza sem nezek tobbet!

Udv
Zetex
Szia!
Varga Gabesznak hivnak...de szivesen hasznalom a kozepiskolai becenevemet is a a kulonbozo forumokon.
Te merre huzod a gazt..??
Udv.
varges
Elvileg egy aksi élettartama 2-3 év! Mekkora VFR?
'...csak akkor folyt amikor 200 felett a menetszél megfeszítette egy kissé...'
Skacok egy olyan kérdésem lenne, hogy a mocimban az aksi most érte el a 2 éves kort és a minap kellemetlen élményben volt részem. egy kb. 1/2 órás városi cammogás után megálltam és mivel 106 fokos volt a hűtővíz leállítottam a mocit de gyújtáson hagytam hogy menjenek a ventillátorok (mellesleg a világítás is fel volt kapcsolva) mindez kb. 2-3 percig tartrott, majd mikor arrébb akartam állni nem tudtam beinditani mert az aksi megadta magát (egyet pörgetett rajta de nem indult be és annyi). A kérdésem az lenne, hogy ez belefér egy 2 éves aksinál, vagy sürgősen nézzek új után (1 éve még bírta ugyanezt).
Az előző füstölős témához még annyit, hogy én 2 éve azért vettem VFR-t mert úgy hallottam, hogy az egy elég megbízható moci. Pechemre én kifogtam egyet, amiből folyt az olaj. A legszebb viszont az volt benne, hogy nem lehetett tudni honnan. Hiába pörgettem 11-ezren semmi. De ha mentem vele akkor folyt. AZtán kiderült a banális hiba ami abban rejlett, hogy a két hengersor között elhelyezkedő "valamilyen" olajvezeték szigetelése nem volt rendesen a helyén, és azért nem lehetett megmondani, hogy hol ereszt, mert csak akkor folyt amikor 200 felett a menetszél megfeszítette egy kissé azt a vezetéket. Azóta semmi baja.
Hat ez tenyleg reszletes utmutato! Köszönöm!
Megfogadom a tanacsodat,majd kiderul mi lesz belole!
A "varges" az a varga-bol erede,az a neved?
Üdv
Roland
Ok nezzuk:
Inditas:
Elso inditaskor (reggel,hidegben stb.) beinditod a motort de kb. 30-40 mp szivatozas/alapjarat utan ulsz is ra es katt. 1-egyesbe,racsusztat indulunk mivel ha szepen,ovatosan elkezded terhelni a motort akkor az uzemi hofokot is gyorsabban fogja elerni es a szivatot is elobb visszaveheted majd mintha 5 percen keresztul nezegetned es csak utana indulnal el.
A cel:minnel elobb kihozni a motort a "hideg" tartomanybol ugy ,hogy kozben 2000-4000-nel nem forgatod jobban meg.
Bejaratas:
En az elso 500 km-en nem forgatnam meg a mocit jobban mint 5500-6000 1/min,de ezeken az ertetkeken is csak rovid ideig futattnam a gepet...Kicsit megporgeted a sebessegeket,gyors felkapcs aztan cruise...CSAK 1 SZEMELY!!
500-1000 km kozott a max. kiporgetes legyen 7000-8000 1/min...aztan cruise mondjuk 4-5 ezres fordulaton..CSAK 1 SZEMELY
1000-1500 kozott 10-12.000 a max,be lehet tervezni 2 szemelyes motorozast es a vege fele mar jobban ott lehet tartani a gazt fordulaton..
1500 utan en a helyedben elovennem a motorozos stilusomat es elkezdenem rendesen huzni a gazt,de 6. sebessegben meg nem vallatnam ki a gepet ugy istenigazabol...de a ketszemelyes motorozas mehet mindig..barat/baratno,feleseg vagy egy feldiszno biztos mindig lenne mogottem..
Aztan ha jol csinaltad (es miert ne.. ) es sikerult elerned,azt hogy a bejaratas soran fokozatosan novelve a terheleset a motornak szepen osszekopjanak az alkatreszei es meglegyenek a megfelelo hezagok a motorban...na akkor johet az amire mar regota vartal Te es a motorod is..
Uzemmeleg mocit uresben az autopaja felhajtojanal leforgatnam 2-3-szor szabalyzasig...(ha valami szet akar repulni akkor azt most csinalja.. ) aztan rostely le Zetex es amit szol 6.ban...AMIT SZOL!!!!!
2 szemellyel(minnel ducibbak) lenne a legjobb!! En egy 10-15 km-es szakaszt bevallalnek,mert ennyi biztosan kell ahhoz,hogy a motor es a kipuffogok rendesen felhevuljenek es kidolgozza magabol az osszes dzsuvat ami a bejaratas alatt esetleg lerakodott benne..
Ezzel vege a bejaratasnak....innentol kezdve ugy motorozol vele ahogy kedved tartja.
Meg par dolog.
A szervizekben gyakran nem forditanak figyelmet az olajok minosegere,minden moci a 200L-es hordobol kapja az anyagot...nem beszelve arrol,hogy takarekossagi szempontokbol nem is cserelik ki rendesen az elhasznalodott anyagokat,alkatreszeket otthon...persze ezt tagadjak!
Gyozodj meg a sajat szemeddel arrol,hogy volt gyertyacsere,fekfolyadekcsere (fek kuplunk),olaj es olajszuro csere a motorban az eloirt idoben es eloirt minosegben,mert ez nagyon sokat nyom a latba egy motor eleteben..
En csak a sajat velemenyem irtam le,de talan nem allok messze az igazsagtol es tudtam Neked segiteni..
Udv.
Gabi
Kössz szepen meg egyszer a segitseget!!
De ha mar itt tartunk,akkor mint szerelo,elmondhatnad,hogy mit,hogy csinaljak,mondjuk a velemenyed szerint!Nem sok "szaki" ismerosom van es nincs nagy tapasztalatom az uj motorok teren sem!!Eddig csak hasznal motorokat hasznaltam,most sikerult vennem vegre 1 ujat!!!
Megvalami zetex!!!!!!!!

Egy jol sikerult bejaratassal es megfontolt elso 1000 km-rel a kesobbiekben egy nagyon eros,megbizhato es hosszu elettartamu motort kaphatsz.....ha nem tudod hogyan illik bejaratni es kezelni egy ilyen vasat,akkor javasolnam, hogy kerdezz meg nehany szakit,hidd el megeri.
Ha mindent tudsz mar errol,akkor eleg ha a nyugtatokat viszed megaddal..
Jo utat
Udv.
varges
Szia Imi!

Hat sajnos nem tudok otthon lenni mert egy kis penzt is kell keresnem....
Szoval New York-ban szerelek egy Aprilia-Motoguzzi szalonban.
Ha kerdesed van,kerdezz/keress nyugodtan emailben
varges@freemail.hu
Ha pedig egy jo szerelot keresel akkor tudom ajanlani a baratom Agardon.
Ha erdekel irj es megadom az elerhetoseget.
Udv.
Gabesz
Koszonom a tanacsot!!!Most mar csak nyugtatoval indulok utnak,amig a jaratasi idoszak tart!
Utakon kozlekedo RR-eseket allitottam meg es huzattam veluk nagy gazokat,ott meg a jele sem mutatkozott a fustnek,pedig volt kozte alig bejaratott moci is!! Igy hat fogtam magam es vissza vittem,mondvan,hogy nekem eza fustos motor nem kell! Aztan szetneztunk es nem volt tobb 600RR a botban,mit volt mit tenni,elhoztam 1 954RR-t!
De nem is bantam meg,szazszor jobb vele motorozni mint a 600-asal es a teljesitmenyt nem is lehet 1 lapon emliteni!!Szoval igy vetettem veget a fustolesnek!
varges!
Helyileg hol szerelsz BP-n?Mert elvittem a mocimat egy Aprilia szervízbe és nekem az egy kicsit huzos ár,mondjuk csütre már kész lessz 2 hét után!De ha máskor baj lessz akkor hozzád vinném!
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

97-es, Suzuki GSX-R 750 SRAD vásárlás előtt állok.
Tudna valaki segíteni tapasztalatokkal, mire érdemes esetleg külön odafigyelni ennél a biciklinél? Esetleg interneten fellelhető leírás is jól jönne!

Előre is köszönöm szépen!

Norbi
Szia Zetex!

En moci szerelo vagyok es eleg sok uj motor fordul meg a kezem alatt.
En a kovetkezoket tanacsolom Neked:
Mielott motorra ulsz vegyel be nyugtatokat es jarasd be a gepet legalabb kozel ugy, ahogy elo van irva.Minden esetre 1-2szer ha meghuzod/meghuztad neki (akar menet kozben is) az nem fogja a motort karositani ez tuti.Felteve, hogy uzemmeleg motoron kiserletezel...
Az elso szerviz utan folyamatosan noveld csak a terhelest es kozben figyeld a kiput es az olajszintet.
Ha valamelyik nem passzol,akkor ervenyesitsd a Honda garanciat...es kerdezd meg toluk,hogy nem tudjak-e veletlenul hogy ki nyerte az elso futamot a a MOTO GP-n....

Az arcukra lesz irva minden amit Rolad gondolnak...de ne is torodj veluk..
Jo utat
Udv.
varges
Persze, nem két forontról van szó és nem is az én mocimról, de én egyenlőre, korainak tartom aggodásod, annak ellenére, hogy nem vagyok egy kiköpött műszaki beállítottság. Járasd rendesen, betartva a melegítést, azt majd minden kiderül!
De ha mar most eszi az olajat,akkor mi lesz kesobb??
Hat en nem tom,a Honda ilyen rossz minoseg vagy csak en fogtam ki a sok jo kozul az 1 rosszat??
Hat akkor tenyleg nincs mas hatra,mint minnel hamarabb bele tenni a maradekot!Ha olajcsere utan is igy eregeti a fustot,akkor tipust valtok!
Koszonom a segitseget!!
Hai Zetex! Hát... Ha végképp nem bírod ki, gyors verd bele azt a fennmaradó 650km-t, azt had szóljon, de a helyedben addig betartanám az "aranyszabályt", hisz a kék füst az olajevésröl árulkodik, amit itt betudhatsz az igaz padon bejáratott, de még nyers blokknak.
Amíg füstöl addig örülj, mert akkor megy is!
Na de félre a tréfát!!
Szerintem nem a legtutibb dolog, bár az én VFR-em is egy ilyen húzatásnál jobban eregeri a füstött, de nem mondanám hogy kék a szine!!
Figyeld hogy fogy-e az olajad!!! Ha igen akkor told vissza!
Most vettem 1 cbr 600rr-t,eddgi 350 km-t mentem vele,azt mondtak ne porgessem 6000-es fordulat fole az elso olaj csereig.1-szer 2-szer uresben hallgattam meg a hangjat,de menet kozben tenyleg nem porgettem feljebb es azt vettem most eszre,hogy ha uresben kiporgetem 1 kicsit ugy 10000-ig (nem huztam feljebb)akkor ha vissza engedem a gazt,kek fust jon a kipufugobol!!Szerintetek ez normalis 1 uj motornal vagy viygem vissza???Nem tom mit tegyek,ezert kernem a segitsegeteket!!Elore is koszonom!!!
Sziasztok!

Motorszerelo vagyok es jovohettol Ducatikat es Moto Guzzikat is kell szerelnem.
Erdekelnenek szereloi tapasztalatok!
Mire erdemes ezeknel a tipusoknal odafigyelni,miben es mikepp kulonboznek ezek a gepek a jol ismert Japan markaktol stb. stb...??
Ha van valakinek szerelesi tapasztalata, informacioja kerem irja meg nekem azt (legyen az barmi is):

varges@freemail.hu

Vagy ha tudtok valakit,aki ezekben a markakban otthon van,akkor annak szivesen vennem a cimet,elerhetoseget hogy en kereshessem meg Ot konkret problema eseten....

Koszi a segitseget elore is
Udv. mindenkinek
Gabor
Szia!

SV 650-nel kapcsolatban: www.motorosok.hu
utána "minden ami motorozás"-ra kattints, és keresd Leslie-t. Neki SV-je van. Szerintem szivesen ad sok érdekes infót.
Sziasztok!Ha valakinek van SV650s Suzukija irjon már pár sor a tapasztalatairol hogy milyen gép!!!???