{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5630621] 2020. 07. 27. 20:22
lalipapi
Sziasztok!
Suzuki Intruder 1500 VL,2007 évi."boldog"
Tulajdonosa vagyok immáron 3 éve..sajnos már 3 hosszabb túrám,korai befejeztével traileren kellett hazahozni a vasat,mivel zárlat keletkezett a generátortekercsnél melynek hatására elégette a vezetékeket,fesszabályozót,tekercset.
2 alkalommal még az akkumulátort is kinyírta.
Valakinek esetleg ötlete,hogy tudnám kivédeni ezt a nem költségkímélő folyamatot?!
Tavaly olaszba történt meg,akkor megcsinálták kint,lengőbiztivel levédték az akksit,most az megmaradt.
De a tekercsaismét elégett.
Alul van méretűvé a tekercseklés?!
Mivel mind 2 alkalommal gyári lett vele rakva,lehet tekercseket nem kellene privátban nagyobb értéküt?!
Köszönöm az esetleges segítő hozzászólásokat.
Üdv!
Lali papi.
[#5630618] 2020. 07. 27. 20:22
lalipapi
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy nekem van csak ilyen pechem,vagy más is járt már így.
Egy Suzuki BL 1500"boldog" tulajdonosa vagyok.
2 év alatt, háromszor cseréltem gerlyesztőtekercset,fesszabályzót és akkumulátort a motoron van.
Tegnap ismét traileren kellett hazahozni a Bükkből.
Már nem merek vele elindúlni sehova,mert nem tudom hogy érkezem haza.
Tavaly Firenzében hagyott cserben,ugyan ezzel a problémának.
Elégett a generátor tekercs,Mályi tönkretette a fesszabályozót és az akkumulátort.
Csekély 800 euróért megjavították,azt mondtàk az olaszok,többet nem lesz vele baj,lebiztosítékozták a generátort,a fesszabit és az akksit is.
Most ismét cserben hagyott,még nem néztem most épp mi ment tönkre.
Az akksit feltöltöttem,kimértük terhelés villával,elvileg indító áramot produkál.
Tovább még nem jutottam.
Kérdésem az lenne,járt már valaki így,vagy csak én vagyok így szerencsés!
Köszi az érdemleges válaszokat!
Üdv!
Lali papi.
[#5577092] 2019. 11. 28. 21:33
SüviAti
Sziasztok,valakinek van tapasztalata Piaggio Beverly 300s-ről,vennék de eddig nem volt Olasz motorom,nem tudom mennyire megbízhatók ezek már?
[#5555735] 2019. 07. 14. 9:17
ini
Akkor valami minarelli blokkos motort vegyél
Szinte simson árban vannak és minden részük jobb tőle
És ami a lényeg tartósabb nem kell attól tartani hogy elmegy a szomszéd faluba aztán futón jön vissza
[#5555733] 2019. 07. 14. 8:36
CBJózsi
Igen, kb. ezért vagyok döntésképtelen évek óta.
Mindig van kifogás a jelölt ellen: kicsi két embernek, gyenge vagy éppenséggel sokat eszik.
Így belegondolva lassan 30 év alatt amilyen motorjaim voltak... talán még a (ritkabordás) GSX 750 volt az egyetlen, amire pozitívan emlékszem, de lehet, hogy azt is csak az évek szépítik meg.
Kényelmes volt, erős, takarékos, megbízható és motornak is nézett ki. Kár, hogy már 40 éves lenne...

Szerintem el fogunk menni valami kereskedésbe és ráülünk. Ha a CB500-tól kényelmesebb, akkor érdemes adni neki egy esélyt. Vagy a nagy tesónak - csak abból kevesebb van.
A kis Fazer is szimpatikus lenne, de azt mondják, ott még magasabban van az utas lábtartója. Még nem vezettem. (a nagyot igen, az nem tetszett)
[#5555730] 2019. 07. 14. 8:10
CBJózsi
[#5555729] 2019. 07. 14. 8:10
CBJózsi
Aha, csak ez lánygyerek - szóval én fogok szerelni
[#5555726] 2019. 07. 14. 7:53
ini
Szívatni pont jó a gyereket
Máshogy mondva legalább megtanul szerelni
Meg másik verzió utána legalább értékelni tudja a jót
[#5555722] 2019. 07. 13. 22:22
hiei
[#5555721] 2019. 07. 13. 22:17
mosön
Ha jót akarsz akkor felejsd el a mustangot!!!!!!!
[#5555631] 2019. 07. 13. 0:19
hammerhead
Ha az lényeges szempont hogy elférj utassal, akkor a Horneteket nyugodtan felejtsd el.
[#5555607] 2019. 07. 12. 19:12
CBJózsi
Hogyaznemjutotteszembe!!
[#5555600] 2019. 07. 12. 18:37
Zoli3210
k51000 gsxr.
[#5555594] 2019. 07. 12. 17:36
CBJózsi
kb. 160 centi és nincs 50kg...
De nem neki, nekem lesz magas

btw.
Én meg az 1000F-et szeretném lecserélni (már évek óta, de nem tudom elszánni magam).
Olyan motor kellene, ami

- kisebb, nincs FJR feelingje, de elférek rajta utassal
- ha már kisebb, hát legalább egy icipicit legyen takarékosabb is
- nem emeletesló, az sem baj, ha inkább hasaló
- tipikusan városban és országúton 90-es konstans tempóval fogom használni
(na jó, azért egy Stelvio befigyelhet néha )
Ránézésre a CBF600N nagyon tetszene, de kissé túlárazottnak érzem. Vagy megéri?
Fazer vs. Hornet?
FZS 400 vs. 600?
CB / CBF karbis, vagy befecsis? Az újabbaknak rövidebb a primer áttétele, az nem annyira tetszik nekem - bár hátul tudok bőven ellenpontozni.
[#5555515] 2019. 07. 11. 14:47
ini
Az tény hogy a senda nem kicsi
Én vagyok 190 magas és 140 kiló meg sincs olyan érzésem hogy egy pöcsköszörűn ülök
Mondjuk szerintem egy kicsit gyenge jószág kívánná a 70 és hengert ha én használnám de a rokon gyereknek így is jó
Sm kerékkel már nem lehet olyan magas.
[#5555513] 2019. 07. 11. 13:11
CBJózsi
Köszi, valami ilyesmi lesz a vége.
Szerencsére endúró van azért 1-1 és még nagyobb szerencsére - velem ellentétben - a gyereknek szimpatikus.
(bár én is vennék, de csak ha meg tudnám úgy ültetni, hogy ne szédüljek rajta és kinézetre is motor lenne belőle)
[#5523239] 2019. 02. 20. 9:10
Chris75
50-es derbi sendákat érdemes venni. Supermotót, vagy endúrót. Üzembiztos, alkatrész dögivel.
[#5518888] 2019. 02. 07. 9:42
BURN
Keeway? :) De láttam már épített (körlámpával) NSR 50-est is. Ha igényesen van kivitelezve.
[#5518627] 2019. 02. 06. 17:46
HGYP
Üdv
Triumph speed triple 955i vásárlását tervezem.
Mennyire megbízható? Vannak tipushibak amire érdemes figyelni?
[#5495342] 2018. 11. 05. 8:47
versenycica
MAMI kupához keresek csajokat!
[#5487409] 2018. 09. 28. 10:08
CBJózsi
Ha a Schwalbe talán nem is, de az ötlet jó. Talán a kevésbé robogószerű Star elfogadható kompromisszum.

Tehát ezek szerint a Jawa felejtős?
Meglátom még mit kapok. Nem adtam fel, hátha kifogok egy olcsó, de jó nyugatit.
[#5487408] 2018. 09. 28. 10:05
CBJózsi
Az biztos, de egy teleidomos sportmotor így ránézésre szerintem egy kész rendőrmágnes. Ha lenne belőle valami klasszikusabb kinézetű, mondjuk egy RD 50 kevésbé feltűnő a forgalomban.
[#5487258] 2018. 09. 27. 19:57
Totya1986
Szerintem a Schwalbe jó választás lehet. KR51/1 turbó hűtéses. Hónapok óta melóba járok vele, mondjuk nem sokat kb napi 4-5 km oda-vissza. Eddig csak tankoltam bele, rúgásra indul. Persze ebből is ki lehet fogni a szart. Kicsit macerásabb szerelni ha elromlik, de ki lehet bírni. Defekt miatt kellett azt is. Ja hozzá tartozik a dologhoz, hogy 110 kiló vagyok, szerintem a gyerek alatt nem kap ilyen terhelést :) A másik meg az anyagi része. Annyira még nem szálltak el az áraik mint az 51-eseknek. Én például 65-ért vettem.
[#5487246] 2018. 09. 27. 19:52
fekete64
Yamaha TZR 50-es. Jó, vagány, nagymotor kinézetű.
[#5487188] 2018. 09. 27. 16:38
CBJózsi
Ó, nekem nem volt soha, de a környezetemben több embernek is működött.
A Romet/Komár/Riga/Verhovina/Delta és társai nyilvánvalóan rosszak voltak, de erre nem panaszkodott nyíltan senki.
OK, a Simson Enduro volt AKKOR a csúcsok csúcsa, de mai fejjel 4-5 Simson után már nem tudok rá annyira pozitívan emlékezni... nem mintha bajom lett volna velük különösebben.
De ezek szerint jobb nem bolygatni a dolgokat.