{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5475281] 2018. 08. 01. 13:33
YaZuLia
Sziasztok!

A legjobb a saját tapasztalat: Yamaha R6, Suzuki GSR 600, Suzuki SV650 bérelhető akár csak egy napra is:
https://www.kolcsonmotor.hu
[#5463684] 2018. 06. 18. 12:36
Tamás450
Sziasztok, olyan kérdésem lenne motorvásárlàssal kapcsolatban! Szeretnék venni egy Rmz-450-est csak nem tudom melyik évjáratot vegyem 2008 elött! Valaki tudni segíteni? Tehát az injektor elötti szériákból melyik lehet a legjobb választás? Köszönöm
Üdv.:Tamàs
[#5460964] 2018. 06. 07. 18:34
kolorinc
Szerintem a forgalom inkább jó télen. Városban és nagy forgalom mellett az aszfalt a vele közölt hő miatt melegebb mint a külső hőmérséklet nincs lefagyva. Az elhagyott utak a neccesek ahol nem tudod hol van a kátyú vagy a jég. Persze vezetéstechnikailag más, nagyobb követési távolság semmi nagy fékezés.
De ha olyan az idő tényleg csak a sok kerék a megoldás
[#5460922] 2018. 06. 07. 16:38
CBJózsi
Teljesen igazad van, ez a tuti.

Nekem egyszerűen eszembe sem jutott a robogó. Viszont a CB is melegíti kissé a lábat ;)
Eljártam vele komoly mínuszokban is, a csúszós úton inkább az a probléma, hogy van forgalom is. Magyarul rizikós, mert ha megcsúszol, akaratlanul is eltaposhatnak.
Ez nem jobb robogóval sem, szóval szerintem hófúvásban senki ne induljon a sztrádának... azokon a napokon jobb a 4 kerék...
[#5460798] 2018. 06. 06. 21:05
kolorinc
Józsit, kiegészíteném annyival, hogy ha tényleg télen akarsz menni akkor csakis robogó (nagy, min 200ccm).
A piaggio családban a legtöbb típusnak van gyárilag fűtés beépítve, kell mellé egy jó tucano.
Ha kell felteszel egy gyári nagy plexit, ettől a szélzaj gyakorlatilag megszűnik, de a végsebesség 10-20 al csökken a fogyasztás kicsit nő.
A kormányra típushoz való kézvédő, és a kezed nem fog fázni. Érdemes tucanoba befektetni ebben az esetben is.
Guminak city grip winter..
Otthon jól beöltözöl közben befűt neked tucano alá. 1-1,5 órát kényelmesen ki lehet bírni.
Nekem ez a tapasztalatom 8 év téli motorozás után
[#5460694] 2018. 06. 06. 13:24
CBJózsi
... hát kis robogóban biztosan nem...
Robogókhoz nem értek, én CB500-al csinálnám/tam a dolgot, amitől az ER5 ugye nem esik messze - elvileg.
- gyári plexi !!!
- jó ruha
- fűthető markolat
Más nem kell szerintem.
[#5460559] 2018. 06. 05. 18:57
ZolvaiKhároly
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy alkatrészbe mennyiért tudnám eladni cagiva supercity 50 es motorom prima blokkal..problémái azok hogy a henger sérült és igy az nem jo viszont amugy müködöképes a motor . Idomjai nem töröttek csak az önolajzo van kikötve de az olajszivattyu benne van ..válaszokat elöre is köszönöm !!
[#5452806] 2018. 05. 09. 21:11
malvin82
sziasztok, 1. poszt, tanacsert fordulok Hozzatok. Motort leginkabb munka-otthon utvonalon hasznalom plusz kisebb varosi joves-menesre. ez jelenleg egy 2005os kawasaki ER5 naked. Nemsokara azonban koltozni kell, es az eddigi 15-20 km/20 perces utazas 50km/45 percre fog noni, nagyreszt autopalyas kozlekedessel. A nyari idoben a naked annyira nem okoz problemat, bar eleg hangos a menetszel jofajta bukoval is. Szerintetek milyen motor volna idealis hogy a fulem se karosodjon,kenyelmes is legyen napi 50+50 km, es a teli autopalyan (mondjuk amig max -1/-2 fok van, alatta mar nem hiszem hogy mukodne) se fagyjak meg? melyik motornak van nagyon jo szelvedelme es kenyelme?nagyrobogoban kellene gondolkodni?az ar amiben gondolkodom az kb 1-1,5m ft idealisan.. koszonom elore a tippeket,M
[#5420001] 2018. 02. 06. 10:06
elektro-motor
Ha én venném akkor az én szívem a Honda-hoz húzna! De ez ízlés dolga !
[#5419993] 2018. 02. 06. 9:15
atashark
igaz, próbáld ki mindkettőt ne kapkodj. nőben is ugyanez a helyzet
[#5419992] 2018. 02. 06. 9:14
kawa70
Ha módod van rá, próbáld ki mindkettőt, de legalábbis tudj ráülni, szemrevételezni. Nekem a Z1000 jobban bejön, de ugyebár Te szeretnél motorozni vele, Neked kell megfelelni. Ebben sok tanácsot nem tud adni senki, hogy melyiket vedd meg. A maga nemében mindkettö jó motor.
[#5419961] 2018. 02. 05. 21:28
kisrókás
Kawasaki z1000 (2009) vagy Honda CB1000R (2010) ? Tanácstalan vagyok... Honda felé húz a szívem de csak 51%-ban... 49 marad a Kawának is...
[#5411138] 2018. 01. 04. 18:02
adamati
Fiatal koromban az 1000-es volt a kedvencem,mellesleg nekem tetszik a forma!A 750-es kicsit modernebb és teljesítmény terén sem marad el!Két gyerekes apaként nem egykerekezésre venném hanem napi 100 km megtételére ebből 50 km pálya Bécsig de már eleget ültem dugóban!!
[#5410831] 2018. 01. 03. 11:16
Zoli32.01
Na meg ugye K5 1000 sárga-fekete alatt nincs motor,
[#5410829] 2018. 01. 03. 11:08
ini
nyitott koporsós temetést tervezel vagy hamvasztást? ha az utóbbi akkor csakis az ezres
[#5410827] 2018. 01. 03. 11:05
adamati
Sziasztok motorvásárlás elött állok k4 750 vagy k1 1000? Melyiket??
[#5394065] 2017. 11. 01. 11:50
bux2
Sziasztok! Mi a véleményetek, tapasztalatotok az Aprilia RSV1000 Mille(2002)-vel kapcsolatban? Motorozhatóság, megbízhatóság, erő, élmény...stb
[#5339584] 2017. 03. 21. 7:32
Jakab218
Sziasztok! a segítségeteket kérem, mégpedig olyan dologban, hogy szeretnék egy "kezdo" motort venni a választás a yamaha virago 535 és kawasaki en 500-ra esett. illetve ezek közül lenne valamelyik. ez ügyben kérném véleményeteket, tapasztalataitokat + - mindent ami eszetekbe jut. előre is köszönöm!
[#5338921] 2017. 03. 18. 18:31
tubus
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van egy K4 1000 Gixxer és az oldalszél nagyon instabillá teszi amikor kap egy nagyobb löketet oldalrol. Ki tsláljozott már ilyennel és mit ajánlatok mit nézzek meg illetve cserélhek ki? Köszi elöre is a válaszokat!
[#5324464] 2017. 01. 18. 12:35
vszabika
Sziasztok!
Volna egy kérdésem valaki biztosan tudja a választ.
Beverly 500 asom van és a problémám az első teleszkóp. Olyan kemény és pattogós mint amilyet még nem tapasztaltam. Ezelőtt Scarabeom volt de annak ehhez képest vaj puha a csillapítása. Ez gyárilag ennyire kemény vagy lehet vele valami gond?
Kérem ha valakinek van ezzel a témával kapcsolatban tapasztalata írjon pár sort.
Előre is köszönettel: Szabi
[#5324458] 2017. 01. 18. 12:32
vszabika
Sziasztok!
Volna egy kérdésem valaki biztosan tudja a választ.
Beverly 500 asom van és a problémám az első teleszkóp. Olyan kemény és pattogós mint amilyet még nem tapasztaltam. Ezelőtt Scarabeom volt de annak ehhez képest vaj puha a csillapítása. Ez gyárilag ennyire kemény vagy lehet vele valami gond?
Kérem ha valakinek van ezzel a témával kapcsolatban tapasztalata írjon pár sort.
Előre is köszönettel: Szabi
[#5315588] 2016. 12. 09. 10:55
janoszeged
http://www.motorcyclespecs.co....
Itt sokféle motorról találsz adatokat. Nem Japán belpiaci, Európában is forgalmazták. Egyike a CB sorozat motorjainak. Továbbfejlesztett változata a 450-es. A szokásos problémákkal találkozhatsz, ha 30 évnél idősebb motort veszel. Ha nem tudod mik azok a szokásos problémák, ne vedd meg, mert nem tudod majd megoldani:-)
[#5293370] 2016. 09. 13. 13:26
Gyurey
Köszönöm a segítséget! Ha valaki véletlen tud mégvalamit róla azt is megköszönöm!
[#5293085] 2016. 09. 12. 16:04
ini
az ilyen ritkább gépeket az ebayon kell megnézni mik vannak hozzá és mennyi pénz
[#5293084] 2016. 09. 12. 16:02
bogyo112
Tapasztalatom nincs vele, de azért szempont lehet: nagyon öreg és japán belpiacos. Gyaníthatóan ennek megfelelő az "alkatrészellátása" is. Egyetlen "népítélet" sincs róla, tehát nem lehet egy elterjedt típus kis hazánkban...