{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5487409] 2018. 09. 28. 10:08
CBJózsi
Ha a Schwalbe talán nem is, de az ötlet jó. Talán a kevésbé robogószerű Star elfogadható kompromisszum.

Tehát ezek szerint a Jawa felejtős?
Meglátom még mit kapok. Nem adtam fel, hátha kifogok egy olcsó, de jó nyugatit.
[#5487408] 2018. 09. 28. 10:05
CBJózsi
Az biztos, de egy teleidomos sportmotor így ránézésre szerintem egy kész rendőrmágnes. Ha lenne belőle valami klasszikusabb kinézetű, mondjuk egy RD 50 kevésbé feltűnő a forgalomban.
[#5487258] 2018. 09. 27. 19:57
Totya1986
Szerintem a Schwalbe jó választás lehet. KR51/1 turbó hűtéses. Hónapok óta melóba járok vele, mondjuk nem sokat kb napi 4-5 km oda-vissza. Eddig csak tankoltam bele, rúgásra indul. Persze ebből is ki lehet fogni a szart. Kicsit macerásabb szerelni ha elromlik, de ki lehet bírni. Defekt miatt kellett azt is. Ja hozzá tartozik a dologhoz, hogy 110 kiló vagyok, szerintem a gyerek alatt nem kap ilyen terhelést :) A másik meg az anyagi része. Annyira még nem szálltak el az áraik mint az 51-eseknek. Én például 65-ért vettem.
[#5487246] 2018. 09. 27. 19:52
fekete64
Yamaha TZR 50-es. Jó, vagány, nagymotor kinézetű.
[#5487188] 2018. 09. 27. 16:38
CBJózsi
Ó, nekem nem volt soha, de a környezetemben több embernek is működött.
A Romet/Komár/Riga/Verhovina/Delta és társai nyilvánvalóan rosszak voltak, de erre nem panaszkodott nyíltan senki.
OK, a Simson Enduro volt AKKOR a csúcsok csúcsa, de mai fejjel 4-5 Simson után már nem tudok rá annyira pozitívan emlékezni... nem mintha bajom lett volna velük különösebben.
De ezek szerint jobb nem bolygatni a dolgokat.
[#5487162] 2018. 09. 27. 15:15
bogyo112
A Jawa Mustang ezerszer sz*rabb a Simsonnál, nekem kölyökként csak az jutott. Nem kis szerepe volt benne, hogy felhagytam a motorozással, és 32 évig csak autót használtam. Ja, vadiújan, boltból vettem a kismotort, 3 nyári diákmunka keresetéből (szülők nagyon nem akarták...) akkor gondolj bele, milyen lehet egy 30-40 éves, ezerszer gányolt példány.
[#5487161] 2018. 09. 27. 15:11
CBJózsi
Gyerkőc lassan betölti a 14-et és nagyon szeretne valami motort.
A bonyodalom az, hogy nem robogót.
Mit tudnék neki olcsón összedobni kezdésnek?

A Simsont annyira nem bírom, meg nagyon drága is. Valami király KTM / Sachs / Zündapp nagyon jó lenne, de alig látok hahun.
Japánok meg.... Már arra is gondoltam kínomban, hogy építenék egy GN50 replikát GN125-ből. De az rendőrileg eléggé necces, meg az sincs ingyen.

Még egy ötletem van: Mustang. Meglepően olcsón ki lehet fogni és látok benne fantáziát. Mondjuk lehetne fordított váltókart építeni neki, meg kaphatna valami komolyabb első villát, kormányt.
Vagy a blokkja annyira tré, hogy nem érdemes vele foglalkozni?
Látott valaki olyat aki hallott olyanról aki csinált hasonlókat?
Egyéb ötlet ötvenes motorra?
[#5475281] 2018. 08. 01. 13:33
YaZuLia
Sziasztok!

A legjobb a saját tapasztalat: Yamaha R6, Suzuki GSR 600, Suzuki SV650 bérelhető akár csak egy napra is:
https://www.kolcsonmotor.hu
[#5463684] 2018. 06. 18. 12:36
Tamás450
Sziasztok, olyan kérdésem lenne motorvásárlàssal kapcsolatban! Szeretnék venni egy Rmz-450-est csak nem tudom melyik évjáratot vegyem 2008 elött! Valaki tudni segíteni? Tehát az injektor elötti szériákból melyik lehet a legjobb választás? Köszönöm
Üdv.:Tamàs
[#5460964] 2018. 06. 07. 18:34
kolorinc
Szerintem a forgalom inkább jó télen. Városban és nagy forgalom mellett az aszfalt a vele közölt hő miatt melegebb mint a külső hőmérséklet nincs lefagyva. Az elhagyott utak a neccesek ahol nem tudod hol van a kátyú vagy a jég. Persze vezetéstechnikailag más, nagyobb követési távolság semmi nagy fékezés.
De ha olyan az idő tényleg csak a sok kerék a megoldás
[#5460922] 2018. 06. 07. 16:38
CBJózsi
Teljesen igazad van, ez a tuti.

Nekem egyszerűen eszembe sem jutott a robogó. Viszont a CB is melegíti kissé a lábat ;)
Eljártam vele komoly mínuszokban is, a csúszós úton inkább az a probléma, hogy van forgalom is. Magyarul rizikós, mert ha megcsúszol, akaratlanul is eltaposhatnak.
Ez nem jobb robogóval sem, szóval szerintem hófúvásban senki ne induljon a sztrádának... azokon a napokon jobb a 4 kerék...
[#5460798] 2018. 06. 06. 21:05
kolorinc
Józsit, kiegészíteném annyival, hogy ha tényleg télen akarsz menni akkor csakis robogó (nagy, min 200ccm).
A piaggio családban a legtöbb típusnak van gyárilag fűtés beépítve, kell mellé egy jó tucano.
Ha kell felteszel egy gyári nagy plexit, ettől a szélzaj gyakorlatilag megszűnik, de a végsebesség 10-20 al csökken a fogyasztás kicsit nő.
A kormányra típushoz való kézvédő, és a kezed nem fog fázni. Érdemes tucanoba befektetni ebben az esetben is.
Guminak city grip winter..
Otthon jól beöltözöl közben befűt neked tucano alá. 1-1,5 órát kényelmesen ki lehet bírni.
Nekem ez a tapasztalatom 8 év téli motorozás után
[#5460694] 2018. 06. 06. 13:24
CBJózsi
... hát kis robogóban biztosan nem...
Robogókhoz nem értek, én CB500-al csinálnám/tam a dolgot, amitől az ER5 ugye nem esik messze - elvileg.
- gyári plexi !!!
- jó ruha
- fűthető markolat
Más nem kell szerintem.
[#5460559] 2018. 06. 05. 18:57
ZolvaiKhároly
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy alkatrészbe mennyiért tudnám eladni cagiva supercity 50 es motorom prima blokkal..problémái azok hogy a henger sérült és igy az nem jo viszont amugy müködöképes a motor . Idomjai nem töröttek csak az önolajzo van kikötve de az olajszivattyu benne van ..válaszokat elöre is köszönöm !!
[#5452806] 2018. 05. 09. 21:11
malvin82
sziasztok, 1. poszt, tanacsert fordulok Hozzatok. Motort leginkabb munka-otthon utvonalon hasznalom plusz kisebb varosi joves-menesre. ez jelenleg egy 2005os kawasaki ER5 naked. Nemsokara azonban koltozni kell, es az eddigi 15-20 km/20 perces utazas 50km/45 percre fog noni, nagyreszt autopalyas kozlekedessel. A nyari idoben a naked annyira nem okoz problemat, bar eleg hangos a menetszel jofajta bukoval is. Szerintetek milyen motor volna idealis hogy a fulem se karosodjon,kenyelmes is legyen napi 50+50 km, es a teli autopalyan (mondjuk amig max -1/-2 fok van, alatta mar nem hiszem hogy mukodne) se fagyjak meg? melyik motornak van nagyon jo szelvedelme es kenyelme?nagyrobogoban kellene gondolkodni?az ar amiben gondolkodom az kb 1-1,5m ft idealisan.. koszonom elore a tippeket,M
[#5420001] 2018. 02. 06. 10:06
elektro-motor
Ha én venném akkor az én szívem a Honda-hoz húzna! De ez ízlés dolga !
[#5419993] 2018. 02. 06. 9:15
atashark
igaz, próbáld ki mindkettőt ne kapkodj. nőben is ugyanez a helyzet
[#5419992] 2018. 02. 06. 9:14
kawa70
Ha módod van rá, próbáld ki mindkettőt, de legalábbis tudj ráülni, szemrevételezni. Nekem a Z1000 jobban bejön, de ugyebár Te szeretnél motorozni vele, Neked kell megfelelni. Ebben sok tanácsot nem tud adni senki, hogy melyiket vedd meg. A maga nemében mindkettö jó motor.
[#5419961] 2018. 02. 05. 21:28
kisrókás
Kawasaki z1000 (2009) vagy Honda CB1000R (2010) ? Tanácstalan vagyok... Honda felé húz a szívem de csak 51%-ban... 49 marad a Kawának is...
[#5411138] 2018. 01. 04. 18:02
adamati
Fiatal koromban az 1000-es volt a kedvencem,mellesleg nekem tetszik a forma!A 750-es kicsit modernebb és teljesítmény terén sem marad el!Két gyerekes apaként nem egykerekezésre venném hanem napi 100 km megtételére ebből 50 km pálya Bécsig de már eleget ültem dugóban!!
[#5410831] 2018. 01. 03. 11:16
Zoli32.01
Na meg ugye K5 1000 sárga-fekete alatt nincs motor,
[#5410829] 2018. 01. 03. 11:08
ini
nyitott koporsós temetést tervezel vagy hamvasztást? ha az utóbbi akkor csakis az ezres
[#5410827] 2018. 01. 03. 11:05
adamati
Sziasztok motorvásárlás elött állok k4 750 vagy k1 1000? Melyiket??
[#5394065] 2017. 11. 01. 11:50
bux2
Sziasztok! Mi a véleményetek, tapasztalatotok az Aprilia RSV1000 Mille(2002)-vel kapcsolatban? Motorozhatóság, megbízhatóság, erő, élmény...stb
[#5339584] 2017. 03. 21. 7:32
Jakab218
Sziasztok! a segítségeteket kérem, mégpedig olyan dologban, hogy szeretnék egy "kezdo" motort venni a választás a yamaha virago 535 és kawasaki en 500-ra esett. illetve ezek közül lenne valamelyik. ez ügyben kérném véleményeteket, tapasztalataitokat + - mindent ami eszetekbe jut. előre is köszönöm!