simán, kakucs pl 3000ft volt tavaly délutánra. kimentem, azt adtam a szájának. (persze nem most tanultam meg motorozni, még ha ez nem is mindig látszik..
) eddig olajat cseréltem csak fékbetétet meg láncszettet, szal konkrétan tönkre nem ment semmi a motoron. most lesz szelepállítás de ahhoz kell szelepfedél tömítés mert az gatya, az 14.000ft egyenesen japánból. olajcseréket megcsinálom 5000ft-ból. láncszettet 14.000ből. gumit vettem előre METZELER LASERTEC asszem, 12-3000 volt. hátsó fékbetét meg 5000körül, azt is én cseréltem.
Futóműben a DR(alu. lengővilla,e-h tárcsafék ),motorikusan az XT(doch,pörgősebb) a jobb szerintem.
A DR-hez olcsóbb az alkatrész,egyszerűbb szerkezet a blokkja.És modernebb a futóműve,ami a Yamahánál kicsit elavúlt.
Terepen én nem nyúztam őket,de én a DR-t vinném a szántásba.