Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a lepusztult ócskavas? ;)
Komolyan szólva:
Nagyon királyul néz ki a géped, szépen egyben van! :)
9R? Azokban aztán tényleg van tolóerő.. (ez akkor is igaz, ha e mondaton a mai ezresek lovasai mosolyognak csak! :) )
Sziasztok!
Tomi vagyok,ZX Őrült.Na végre egy hely,ahol nem fikázzák a használt gépeket,na de tudjuk,hogy minden gép csak addig új,amíg ki nem tolják a szalonból. .Van egy 1998-as Gyönyörű ZX 7 R-em,kiváló állapotban,ELADÓ.Ha valakit érdekel,hívjon nyugodtan (08.00-20.00-ig:06-20-310-33-59).2000 utáni ZX 9R-t keresek cserébe,ha összejön 2002-2003-asra ülnék a legszívesebben.
Tsá Leslie! Maradjunk annyiban, hogy elég kezdő vagyok! CBR 250 van most, de nem sokat futottunk együtt! A 7-esekkel kapcsolatban általános információk érdekelnek, pl.: Tudom, hogy nehéz, (232 kg teletankolva), és hogy ennek ellenére nem-e lomha a kategóriájában, meg ha hirtelen manőverezni kell pl egy balfasz miatt, akkor hajlandó-e együttműködni velem? Ja, meg még az érdekelne, hogy mibe kerül neked pl a moci éves szinten? Tehát minden adó, biztosítás stb összesen?
A motor erejére visszatérve: ágaskodós tipus, vagy orrnehéz?
Köszi előre is a válaszokat!
Hi vilmaboy! Végre géphez tudok férkőzni! Na, hát minden elismerésem! Zsír a géped! Köszi az infokat, amiket írtál, elég meggyőző! Esetleg előlről is tehetnél fel képet!
Ami még érdekel: vez.mű láncot cseréltél már benne? +feszítőt? Hány km van a gépben?
Ja, meg jó volna, ha mondanál egy (irány)árat, hogy mennyire strapáljam magam!
Köszi mégegyszer!
Mi az a kezdő?
Mi volt előtte, milyen gép?
Egyébként (hogy mire vagy kíváncsi) konkretizáld a 7-essel kapcsolatos kérdéseid (email), ha én nem is, de a cimborám, akitől vettem a gépet, biztos tud válaszolni, mert volt neki 3-4 belőle..
:)
Egyetértek, az enyém is így fogyaszt... :)
A mosolyfakasztó képessége pedig elegendő, nem?
Egyébként hosszútávon én is zx7r-ben gondolkodom, csak most, hogy már nem gyártják, nem tudom, hol lehet hozzájutni, egy jó állapotúhoz, mert a használt motor, csak használt motor. Nállam is egy évvel a vásárlás után- gumi, akksi, láncszett, természetesen korábban olaj, telószimering olajjal... Most következik szelephézagállítás, ki tudja hogy áll a vezérműlánc,... de kétség kívül fullos volt amikor elhoztam és nem is hajtottam szét, de beadta.. ezeket időről időre így is cserélni kell, csak egyszerre azért megviseli a pénztárcámat.
Ja meg ha tudtok v.mi árat mennyiért csinálják, meg mennyi idő is ez....
Ja és baromira tetszik a motorod, Vilmaboy. Iszonyúan látszik a képek alapján, hogy vigyázol rá. Azt, hogy belül milyen a motor, azt nem tudom, de csak nincs semmi baja. Ilyen kéne nekem is
Köszi a segítséget Vilmaboy! Azért próbáljuk mejd meg emilen is felvenni a kapcsolatot, ha lehet! Köszi!
Szia Spok!
Most ébredtem + tart még a hétvége mámora, így konkrétan nem vágom, milyen ill. melyik gixeres story-m érdekelne.
Amit lent írtam, az egy cimborámmal történt és CBR-jével a nyúzótesztek során...
Csá zxr400!

A gépről röviden annyit, hogy csúszottan vettem tavaj novenberben. eléjöttek a volt gazdának és eldobta a vasat, nem ütközött. összetörte a fejidomot, minimálisan az oldalidomokat, a műszerfalat meg a lámpákat. Ezek az idomok javítva lettek (megjegyzem nem amatőr módom) a lámpa stb... cserélve, és a motor fullra fényezve. A blokkja, vagy más egyéb nem sérült, azt garantálom. Naszóval, ahogy észrevettem a fogyasztása ha hajtod akkod 7,4 ha közepesen mész akkor 6,2 (130-160 meg néha gyorsabb) a túrafogyasztása 5,3. A futóműve szerintem nagyon jó, az ereje pedig nyers. baromira jól megy. Kanyarokban stabil, és gyors. Lassú kanyarodáskor viszont kissé nehézkesnek tűnik. Katalógus alapján 225-230 kg. írd le, hogy mit írjak le róla, mi az ami érdekel. így hirtelen nem tudom, h mit írjak. Kérdezz válaszolok. Próbálok beszúrni egy képek. ha teccik, küdök még a mailedre.
Szeva rommel!

Szerintem az a téma, hogy ha félsz az átvágástól akkor vegyél olyan helyen, ahol garanciát is adnak. például akik japánból inportálják a vasakat. ilyenek pl.: Bajnok motor - Kéthely www.bajnokmotor.hu vagy Litosz Bt. - Barcs www.axelero.hu/litoszbt, meg ilyesmik. Ők inkább az általad keresett 250-400ccm kategóriát hozzák be. Túrázásra amúgy én mindenképp a nagyobb köbcentit javaslom, tehát mindenképp minimum a 400-at, pláne ha 2 személlyel mennél. (saját tapasztalat) bár én ennél még inkább nagyobbat vennék. 600-750. Túrázáskor nagyon meghálálja magát az erőtartalék, meg a nyomaték. Főleg a hegységekben. Sokkal jobb hatodikban végigmenni az út 90%-án, mint állandóan kapcsolgatni. Minden előzéskor stb... Nekem amúgy 3 évig 250-es honda cbr-rr em volt. A 400-as ccm meg nem sokkal tér el a 250-től. (szerintem). Az igazi áttörés a 600-nál van. A sportmotorok amúgy a hijedelemmel ellentétben nem alkalmatlanabbak a túrázásra, mint a túragépek. Én legalábbis így gondolom. Megszokás kérdése. Ha kérdés van, írd ide. Ja! Bocs, hogy ide válaszolok, karbantartás van a freemailen.
Sziasztok! Több kérdéssel fordulnék hozzátok. Szeretnék venni egy kawa zxr 250-est v. egy 400-ast. Namost tudtommal ebből 98' asnál fiatalabb nemigen van, használtmotornál meg félek, hogy átvágnak valamivel (rejtett motorhiba, kopás,akármi)!!!!! Kisebb-nagyobb túrákra lenne a motor csak nemtom bírni fogja-e a hoszabb utakat és mennyire kényelmes, mert ugye ez inkább sportgép??????? Ha bármiféle infót, segítséget ezzel kapcsolatban emilen (trollyka@freemail.hu) megírnátok, azt nagyon megköszönném. Üdv!!
Sziasztok!

Ha valakinek van zzr400 Kawasakival tapasztalatai, az légyszi írja le ide vagy a mailemre. Még csak mostanság jutottam hozzá. Nem godoltam volna, hogy 1 400-as gép ilyen jól megy! Amúgy a gép 96-os évjárat, ha ez számít valamit. Ez előtt "csak" egy 250-es Honda vtr-em volt. A kawánál meglepődtem, amikor 2.esbe surolta a 95-öt.
Csumi zxr400

Még a feltételezés is sértő

Jó van na... Leírom majd őket ahogy ígértem + a negatívumokat is + küdök képeket is. Akkor kedden.....
Tsá vilmaboy!

Köszi előre, mégegyszer! Ja-ja, érdekel a gép, mindenféleképpen, jó lene, ha küldenél róla képet! + mellékelve a tapaszalatokat! Megköszönném, ha nem az eladást elősegítő "tapasztalatokat" írnád le! Érted? Hanem azt, hogy mi várna rám ha megvenném a vasad! Sajnos csak júni-júli. környékén lessz lehetőségem és lóvém a gépre!
Hi Zxr 400

Szeva. Leírom a tapasztalataimat szívesen, meg minden. csak ma házon kívül vagyok, a holnap meg bizonytalan. Legkésőbb jövő kedden leírom neked. Jahhh, a vas amúgy eladó, de ezt majd megdumáljuk. Amugy, mint már írtam '97 zx7r Yoshimura dobbal, egyedi profi fényezéssel, somogy megyében van. Ha érdekelne a dolog, akkor írd meg ide, aztán majd küldök fényképet is. Amúgy milyen árban keresel?
Szia JAB!
Hogyan volt a Gixeres sztorid?Had okuljak belõle én is!
Üdv.:spok
Most elszóltad magad! Égre földre keresek egy ilyen embert, akinek ZX7R-je van!
Megosztanád velem a gépeddel kapcsolatos bármilyen jellegű tapasztalatodat? Akár ide, akár a mailemre: piatko@gmail.com Mert minden áron ilyen gépet szeretnék vásárolni a közeljövőben, és szeretném tudni mire készüljek fel! Amik nagyon érdekelnek: Szervízigényesség, fenntartási költség, (kb), fogyasztása, mennyire nehéz az eleje, ágaskodik azért? Gázadásra? Kanyarodási szándéka? Hajlandó a gyors irányváltásra?Mennyit fogyaszt? És bármilyen jó/rossz tapasztalat!
Előre is nagyon köszönöm a válaszod! Ja, esetleg nem eladó a géped?
Ja! Jut is eszembe. szerintem nem épp egy kezdő motorosnak való egy alapból 122Le-s gép. ('97) Vagy épp ezért való???? Ha ráteszed magad, akkor csak óvatosan, mert harap Ne feledd: te csak azt hiszed, hogy te vezetsz, elősször ő vezet tégede. tiszteld az erejét. Amúgy nekem egy '97-es ZX-7R-em van
Sziasztok,

Van valakinek Tornado-s tapasztalata? Ismerőse?
szeva zxr400!

ön jól döntött. jó motort akarsz venni. az a helyzet a zxr750-el hogy szerintem baromi jól gyorsul, nagyon jó a futóműve, és kényelmes is. a hátránya talánn az, hogy mint minden kawasakinak, ennek is kissé hangos a blokkja, például egy hondához képest. (szerintem) és a régebbi modellek kissé nehezek is. de mivel nem szándékozik senki sem egész nap a hátán cipelni, ettől eltekinthetünk. a blokkhang meg csak alapjáraton jelentkezik. Nem épp pályamotor, de utcára szerintem nagyon tuti.
Ha többet és pontosabbat akarsz tudni írj.
Egyik cimborám hajtott sokáig egy ilyen modellt, minden negatív tapasztalat nélkül. Egykerekezés mellőzőse mert: hűtő leszakadása, simeringek, első sárvédő festésének sérülése...
Kedves motoros társaim!
A segítségeteket szeretném kérni 94-es CBR 900 RR nyergében szerzett tapasztalataitokról.
Gondolok itt pozitív,negatív tapasztalatokra,gyári hibákra,praktikus megoldásokra.
Alig várom már az igazi motoros idõt,mint sokan mások rajtam kivül.
Elõre is köszönök minden hozzászólást
Sok balesetmentes kilométert mindenkinek,koppanásig a gázkarokat!!
Sziasztok,
van valakinek véleménye/tapasztalata a triumph speed triple-ről?
Illetve buell xb 12 lighting vagy xb9 lightning?