Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ejha! Nemkicsit szép darab (ezt annak ellenére mondom, hogy - mint már említettem - gyulölöm a Kabasszakit)!

Amúgy igen, Gilera XR1 vassal zúzok. Kis 125-ös mindössze 25 pacival... De ha több lenne az már A korlátlant igényelne, amit sem korosztály miatt, sem pedig anyagilag nem engedhetek meg magamnak. Épp most lenne okom mocival elmenni vhová (ebben a pillanatban), de lemondok a lehetoségrol a Váci út magas egyenruhatartalma miatt...

Tudod az enyém benzinnel megy... (se jogsi, se forgalmi, se tükrök... bár az utóbbi jól jönne ).

O lenne az, bár az enyém piros-fehér, nem gyári fejjel és nincs rajta oldalidom

Amúgy most láttam valahol 250.000 Ft-os irányáron. Ha belegondolok, hogy 70.000-ért vettem ...
Hi Tompi!

Oks, köszi (a nem flame-es reakciót is!), megnézem a linkjeidet, bár a döntésen már túl vagyok, már itt figyel a garázsban a nagytestvér. Nekem a simson a gyerekkori simsonomat jelenti, de persze itt az idő, hogy megváltozzon a fejemben a dolog

Neked most a Gilera-d van?

A kép, ha tényleg érdekel...
Kiegészítés sancynak írt válaszomhoz:

A Simsonnal kapcsolatban nagyon tévedsz(NE vedd sértésnek)!
Eloször is: A Simson S51, ill. S50 sorozat a robogókkal ellentétben igazi motorként viselkedik, igaz nem nagymotor, hanem "pöcsköszöru" (viszont annál nagyobbat lehet vele burkolni). Ennek ellenére a frisseknek nagyon ajánlom.

Másodszor is: Ajánlom figyelmedbe a Simson (pl. Simson.hu) és az MZ (www.MuZ.de) 2002-es kollekcióját, ahol a repertoárban már olyan nagyágyúk is találhatók, amelyekre még neked is érdemes felnézned. Beszélek itt többek közt az MZ Baghira Black Pantherrol (660 Supermotard), vagy az 1000S-rol (Az új szinyókat még nem vettem nyilvántartásba, de az árukat nem merem megnézni... . Amúgy felsokategóriásként egy LC4 és egy Black Panther között variálok, de még nem döntöttem (úgyis ráérek).

Ha valaki tud vmi közelebbit az új szinyókról (az én ismereteim a Schikra 125S-ig és az RS125 sorozatig terjednek), szívesen venném a tájékozatást. Téháix.
Kedves andrás19!

Olvastam ításodat és 110%-osan ésszerunek vélem.

Ami az ETZ-t illeti, jómagam bálványozom. Bár saját vasam könnyebb és jóval erosebb (ETZ 250 esetében kb 1,5×, kicsit több...) náluk, egyfajta külön stílusnak tartom oket, szerintem tradícionális gépek ellenére, hogy az én igényeimet (enduro forever) nem elégítik ki. Valóban biciklivel is meg lehet punnyadni, ebben is volt már részem, de hála a jó égnek még itt vagyok és azóta már nem magam hajtom a 2 kereket. A kihalt útról csak annyit szeretnék elmondani, hogy nekem ne vált be (lásd lent, Simson Star): Egyszer csak szembe jött egy Octavia, ami a maga pompájával az egész utat elfoglalta, szóval elkoriztam a taknyos úton. Persze kezdoknek tökéletesen ajánlom, de csak ésszel. Attól még, hogy kivételesen bukósisakot is felveszel, nem kisebb a burkolás esélye (én ezen szoptam be, de ez egy másik történet...), szóval mindenki nagyon vigyázzon ! Késobb azonban mindenképpen át kell térni a forgalmas úton történo vezetésre, mert meg kell szoknunk, hogy mások is vannak körülöttünk és ha életben akarunk maradni, igazodnunk kell hozzájuk.

Még valami! Tud vki tájékozatni arról, hogy Gilera XR1-es vashoz hogyér dobálják az oldalidomokat, mert kissé forrónak találom a kipufogót...

lap.hu - Motor Tanulságos kis site Errol az oldalról ajánlom figyelmetekbe a "Motoros balesetek" címu linket. És mégegyszer(idézet): "Senki nincs biztonságban!"
Nos, kedves sancy!

Ezúton kérek mindenkitol elnézést, ha esetleg válaszom kötekedonek tunt, de nem vagyok az azonnali aszfaltszaggatás támogatója. Amúgy nyugodtan kétségbe vonhatod, hogy tapasztalt motoros lennék, mert nem tartom annak magam. Tudod 3 év semmire nem elég. Foleg ha az embernek annyira nincs pénze, hogy a 3 évbol cca. fél évet töltsön el saját motoron. Továbbá úgy gondolom, hogy az, hogy a többi idot végigszórajoztam egy a végsokig elnyutt Starral semmiféle rutint nem jelent. Foleg, ha belevesszük, hogy egyszer össze is törtem, igaz nagy baj nem lett. Mindenesetre akármennyire tolakodónak tunnek hozzászólásaim, kérek mindenkit arra, hogy tartsa szem elott, hogy minden motorost (legyen az kezdo vagy vérprofi) mind egy beszélgetés folyamán, mind a közúton való találkozáskor a végsokig tisztelek, és törekszem arra, hogy motorozás közben tanúsított magatartásommal ne zavarjam oket. Ja! Nekem ugyan nincs pénzem megvenni a motorodat, de ha tudnál küldeni egy képet elgyönyörködnék benne (én nem valószínu, hogy odaadnám ennyiért). És még valami! Ha valaki tud a közeljövoben motoros találkozót, megtisztelne, ha engem is beavatna, mert már be vagyok sózva. Boldog karácsonyt!
És mindenki nagyon vigyázzon magára !



ktmduke@freestart.hu
Helyes vélemények . Ha viszont az idén nem verik meg a Ducatit a japok, nem nézem többet a SBK-t!!!!! (hogy jön ez most ide? , Ja!! Mert ez a szivem csücske!!
Szia András19!

Teljesen egyet értek veled, és pont ezek miatt mondtam, hogy kezdőnek való motor. Ezzel nem lehet első kerékre állni, és nem lehet 1kerekezni sem a súlyelosztása miatt. 193-nál vége van, szal száguldozni se nagyon kell vele. Ezzel tanulni lehet a fékutakat, a kanyarokat, és mindemellett sztem szép is. Csakhátugye ki lehet nőni, ezért is lett eladó.
Sziasztok!
Én úgy gondolom hogy mindenki a saját felelősségére vesz motort ezért szerintem felesleges egymásnak ugrani! Ez a többszintű jogosítvány is csak nállunk van... Álltalában az emberek különböznek ezért lehet hogy valaki nem érzi úgy a motort mint egy másik ember! Mindenki tudja magáról hogy meg tud e űlni egy nagy vasat vagy nem!
Ha úgy érzi hogy nem, de mégis vesz egy nagymotort az magára vessen! Ha meg a vérében van a motorozás akkor lehet hogy életében elösszőr űl nagymotoron de mégis érzi az erőt és a sújt ami kórdában kell tartani ezért óvatosan és megfontóltan motorozik!

Én elösszőr robogózta de ugye az nem motor ezért ki akartam próbálni egy nagyobb kétkerekűt is! 150es majd 250es ETZ-re űltem 2hét után már kentem vágtam a motor minden tulajdonságát és nem okozott túl nagy problémát megszokni a fékutakat, a motor "erejét" és manőverezési tulajdonságait. Aztán hogy valami motorról is beszéljek űltem Gixxer600K4 is és az tényleg erős volt a számomra de nem tartottam életveszéjesnek mivel tisztában voltam a tudásommal és a nem túl nagy tapasztalatommal ezért annak megfelelően húztam a gázt!
Tehát arra akarok kilyukadni hogy szerintem nyugodtan vehet az ember kezdőként is nagymotort ha nem akar egyből jaszkarizni meg mutatványozni a legfórgalmasabb úton!
A súlyát és erejét érezni kell ezt pedig úgy tudod megtenni ha a lehető legtöbbet űlsz a gépeden és próbálgatod a kanyarokat , a fékutakat , a gyórsitásokat persze ha lehet inkább egy kihalt részen ahol nem sok kárt tudsz okozni magadban sem másokban, meg persze a sebességre is oda kell figyelni! (nem kell mindjárt GhostRidert játszani az autópáján) A pályanapok remek lehetőséget adnak arra hogy megtanúld a motorodat uralni!

Az a baj hogy sokan látják a városban meg a nyílt utcán kerekezni a motoros bajtársakat és mindjárt nekik is olyan motor kell amivel persze ugyan azokat a mutatványokat akarják megcsinálni ha meg nem sikerűlt és esetleg ottmarad a kedves jaszkariman akkor meg a motorok erejére fogják a dolgot, "mert hogy milyen hangos meg erős meg még gyórs is" ! De nem a motor a hibás hanem aki egyből gizdázni akar vele...

Szerintem nyugodtan vegyetek nagy motort mert az nem baj ha hozzászoksz az erőhöz meg súlyhoz csak kellő odafigyeléssel meg önuralommal tanúld ezeket meg mert ugye a motorozás veszéjjes üzem....

Ja a védőfelszerelés meg ugye természetes... Nem fecske meg szandi+izomtrikó ja meg a kamionos sapi!!!!!!

Tessék normális bukót venni meg bőrrucit+csimmát keztyűt!!! Tudom hogy drága de az életednél nem drágább... Ugye az esetek nagyrészében nem a motoros a hibás....

Aki hülye az hallyon meg! Ha nem vagy képes uralkodni a vágyaidon és egyből a 200km/h meg a stopie jár az agyadban akkor inkább ne is vegyél motort mert vehetnél mellé egy koporsót is...

U.I.: Biciklivel is meg lehet halni....
Kedves Tompi!

Nem tartom szerencsésnek, hogy mindenkinek a hozzászólására kötekedés a válaszod. Nem vonom kétségbe, hogy tapasztalt motoros vagy, de ettől még mások is vannak a világon rajtad kívül, akik legalább annyira hozzáértők mint te, szal nem kéne azonnal lealázni (és itt most nem az én hozzászólásomra gondolok)

Számomra a simson még nem motor, max robogó, így legfeljebb egy 250-es MZ-től felfelé beszélek motorról, hiszen innentől felfelé beszélünk nagymotorról. Bár az igaz, hogy mintha idén változtattak volna vmit a kategóriákon...

Egy a lényeg, egy 500-as moci az A kategória elején van, és a nagymotoros kezdőknek való. Akinek segédmotorra, vagy A1-re van jogsija, az ne akarjon ekkorát venni, de akinek korlátlan jogsija van, az ezzel kezdje, ne azonnal egy 1200-es Bandittal.

Ek. 750-ért is odaadom ha valakit érdekel
Ezt is katomika írta:

egyébként sok különbség van a Yamaha R6 2000-es, és 2003-as verziója között? a Kawa ZX636R Ninja milyen bringa? sok jót, meg sok rosszat hallottam róla...

Nos az én privát véleményem:

A Kawákat megrögzötten utálom, ráadásul a Nincs-Zsákot tavaly óta sasszeges lánncal gyártják. Ennek fo elonye az (csak nem számodra), hogy, ha leesik, nincs az a mekk-mester, aki házilag vissza tudja neked gyártani. Szervizben meg persze a szükséges szolgálatért kb. 50 ropit elkérnek. Errol ennyit. Viszont a YAMAHÁVAL (DZSalok MÁn HAza) más a helyzet. Eloször is imádom. Másodszor is az R6 kissé forróvéru darab, fokozott óvatosságot igényel, bár nem akkorát, mint egy CBR600RR (de azért nem árt vigyázni, mert kiskanállal szednek össze). Viszont a fenti megbélyegzés magaután vonja a kello gyorsulást, a velo sebességet és a ki9váló menettulajdonságokat is. Azt viszont nem tudom, melyikük olcsóbb. Én azonban mindenképp az R6-ost javasolnám.

Mellesleg: Kezdo az, aki eloször ül mocin, vagy nemrég kezdte el. Aki félretette egy idore, az nem kezdo, csupán kiesett a rutinból. Na bumm! Neki tényleg csak nagyobb figyelem kell. De egy újdonsült bájkos inkább tegye a seggét eloször egy 50-esre és csak akkor váltson nagyobbra, ha már tud úgy kezelni egy motort, hogy
a) az muködjön is
b) egyben is maradjon

Ezokból nem ajánlom egyébként azt sem, hogy bárki 80-asnál nagyobb géppel kezdjen neki, mert kellemetlen meglepetésben lehet része.

Saját eset: Ha szerencséje van, csak lefullad.

Azért ugye nincs harag?
Ja bocs! Nem két éve, három. De akkor sem régóta!!!
Persze, ha az alábbi véleményed már nem aktuális, akkor az üzenet számodra tárgytalan.
Katomika írta:

"csövike! "50-esek kezdőknek"?! mi ez a topic? kedves kezdő sorstársaim, az egész egy faszság, be ne döljetek neki!! mi az, hogy a kezdőknek kisköbös moci kell!? mihez??
pár jótanács egy-két "öreg" motorostól:
az öreg motorosok azért mondják, hogy kicsivel kezdd, mert:
- ha kezdő létedre olyan jó, és bátor vagy, hogy hasonló motorral simán lenyomod őket, az nekik megalázó,
- ha kezdő létedre van pénzed pl.: egy Yamaha R1-re, ők pedig egy 10éves GSXR-en zötyögnek, az szintén megalázó,
- ha csoportos vonuláskor esetleg egy kezdő menne elől, az is megalázó...
szarjátok le ezeket a beképzelt pöcsköket!!!"

Ne haragudj, de azt kell, hogy mondjam, olyan hülye vagy, hogy azt tanítani kéne. Egy nagybringa olyasvalakinek, aki még soha nem ült motoron NEM FELHASZNÁLÓBARÁT. 2 éve motorozom, és tudom, milyen volt átülni ötször akkora gépre. Sot... Ráadásul túl sok olyan tagot találtam itt, aki vagy hosnek érzi magát és annak ellenére, hogy soha nem ült motoron saját véleménye szerint megüli még a hatszázezermillókilencvenhúszezer köbcentis gépet is, vagy motorozgat egy ideje, de mindenáron meg akarja gyilkolni a kezdoket. No hát ezeknek mind üdvözletem. Csak gratulálni tudok, már ne is haragudjanak az érintettek.
Kedvens sancy!

Rövid leszek, tömör, és mindenek elott megrázóan velos.

Nehogymá egy kezdo alá dobjál egy 500-ast! Meg akarod ölni?

Ehhez kapcsolódó sztori:

A Margit-szigeten motorozgattam az ismerosömék ugrálója környékén. Odanéztem, mi újság arrafelé. Ott volt a Szinyós haverom. Az ugrálós fia meglátta a mocimat és elkezdte ecsetelni, hogy o még ugyan nem motorozott, de jövo nyáron akar venni egy 250-es endurót. Próbáltuk neki megmagyarázni, hogy az nem lesz jó ötlet az elso útra, mert az lesz az utolsó is, de nem akarta elhinni. O AKKOR IS 250-ES ENDURÓVAL KEZDI!
A megoldás: Haverom elvitte egy körre a Gilerával (az adatokat lejjebb megtalálod). Kb. 5 perc múlva visszajöttek; szegény srác úgy remegett, mint egy parkinsonos tata. De legalább sikerült neki megmagyarázni, miért is vegyen inkább Simsont...

Ha valaki még mindig kételkedne, próbálja ki egyszer a fenti esetet. Ha valaki életében nem motorozott, az eredmény garantált: Simson S51.

Ja! Még valami: A robogó NEM motor. Eszébe ne jusson bárkinek ilyesmit vásárolni. Ha nem tudsz váltani, halott ember vagy, ráadásul kibaszott pénz a porszívó (robogó) ára a nála sokkal szalonképesebben üzemelo és mégis csupán néhány tízezer forintba kerülo Simsonokhoz képest. Szóval, ha kezdo motor, akkor Simson (Ha gazdagabb vagy, lehet más is, de 50-esnél ne legyen nagyobb).

Sajnálom, sancy, ha elejtettelek egy jó üzlet elol, de úgy gondolom, hogy a jó motoros nem öli meg a másikat. Így elég a baj a sok paraszt autóssal, meg foleg a taxisokkal, mert nekik ugyebár mindent szabad. (Kivéve, ha szívélyesen lerúgdaljuk, mintegy válaszképpen a bal oldali tükröt, merthát akkor ugyebár egy qrva centit sem mehet tovább. Nesztek, szemetek!
Hell, kapas!

Most nagyon geci leszek:

Most nyáron (2004) vásároltam GILERA XR1 endurót 70.000 Ft-ért. Megy, mint a golyó, 125-ös, 25LE, poweres. Nagyon szeretem. Szerintem, ha türelmes vagy és jól körülnézel te is rábukkanhatsz egy hasonló fogásra. Ja! Ne kókadj, ha drágább. Az enyémet 90.000-ért kínálták. Mindeki kb. ennyivel többért teszi ki, mert mindehol lejön az alku. Aki meg nem hajlandó alkudni, attól meg úgysem veszi meg senki. Ja! Érdekelne, hogy a fenti gépre milyen áron dobálják az oldalidomot.

Ja! És a Simsonos srácot olcsó ETZ érdekelné.
Jó állapotú S50N sportlégszurovel és -rezonátorral eladó, ha emléxem 40 körül! Ha valakit érdekel, a többit a gazdája elárulja. 0630-622-2406.

UI.: Télire bespájlzolva.
Seeya! Engem érdekelne az RS 50-es Aprilia! Tudnál róla még adatokat és képet küldeni? Mennyiért van e rajta tuning, valami hiba stb.
Emil címem: j.a.g.@freemail.hu
Köszke előre is!
Gergely
Ja, és irányára 800E, de alkuképes...
Sziasztok! Van egy kezdőknek való motorom, én is ezzel tanultam bele a nagyobb motorozásba. Ez egy csupasz moci, egy ER-5 -ös. 1997-es, 2006 jan-ig van rá műszaki, 500 cm3, szép állapotú, piros. Ha további kérdés van, a 70-265-1620 -as számon lehet, illetve mail-en.

http://w3.enternet.hu/dagadt/al_x/kep/er5.jpg
Elado Suzuki Let's 50ccm-is robogóm gyönyörű és kiváló állapotban!!
Ir ár.:145000 Huf email:: jenli@freemail.hu Veszprém megye
Sziasztok!
Ha valakit érdekel egy eladó Aprilia RS 50 vagy egy Cagiva Prima 50 akkor írjon mert mindkét motor eladó. Jó állapotban van mindkettő. Ha érdekel valakit képet is tudok küldeni
valentinik46@freemail.hu
kiskapas@freemail.hu
motorrol minden fontosabb adatot ha küldenél ár + cím. köcce
De megvan, és eladó is, csak most jön rá az új plexi.Add meg az e-mail címed, és akkor beszélünk.Én nagyobbat akarok venni.
Josee nincs még meg a gilerad? nagyon fáj a fogam egy gilerara. volt egy aprilia AF1-em de már szíve vérzik már az előző gazdája óta. nah ha megvan és véletlen eladó szolj már! thx
Én 16 évesen kezdtem el motorzni egy 125-ös MZ-vel!Utánna egy VFR 400-asom volt! Szerintem nem volt a káromra ez a két lépcsőfok!(igaz akkor nem is tudtam volna nagyobb motort venni sem a jogsi, sem a pénz miatt!)
Ezekután verettem nagyobb vasakkal amik még így is nem gyenge meglepiket okoztak!
Én annak a híve vagyok hogy kisebb mocikon szerezze meg az ember az első + és - élményeit!
Az "őrülteknek" meg teljesen mindegy mivel közlekednek!
Annak pedig aki úgy érzi már nagyon tud(vannak bőven), akkor látogasson ki egy pályára és ott meglátja merre van az előre(lehet hogy a gép kicsit többet tud mint Ő)!